تخفیف 15 درصدی قبض اسفند ماه برای مشترکین تلفن ثابت

تخفیف 15 درصدی قبض اسفند ماه برای مشترکین تلفن ثابت
کدخبر : 18277

​مشترکین تلفن ثابت می توانند قبض اسفند ماه خود را با 15 درصد تخفیف از طریق آیگپ پرداخت کنند.

به گزارش  رصد اقتصادی  به نقل از روابط عمومی آیگپ، طی توافق شرکت مخابرات ایران با پیام‌رسان آیگپ در خصوص تخفیف در پرداخت قبض تلفن ثابت، آن دسته از مشترکین  که مبلغ قبض آنها تا سقف 30 هزار تومان باشد در صورتیکه از طریق آیگپ نسبت به پرداخت قبض پایان دوره خود اقدام کنند از تخفیف پانزده درصدی می¬توانند بهره¬مند شوند.

با توجه به اینکه این طرح شامل مشترکان تلقن ثابتی می¬شود که قبض خود را از طریق آیگپ پرداخت می‌کنند، کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش آیلند، وارد سرویس پرداخت قبض شده و با انتخاب «تلفن و موبایل » تنها با وارد کردن شماره تلفن ثابت  و پرداخت آن اقدام کنند. نسبت به استعلام مبلغ قبض

کاربران در شبکه اجتماعی تمام خدمات آیگپ می¬توانند تراکنش‌های روزانه، پرداخت قبوض، انجام امور خیریه، خریدهای روزانه و... را از طریق این پلتفرم انجام دهند و از امکانات و قابلیت‌های آن بهره‌مند شوند.

گفتنی است یکی از راه‌های دریافت امتیاز، انجام تراکنش‌های مالی در آیگپ است که در این راستا پرداخت قبوض صد امتیاز برای هر کاربر دربر خواهد داشت و کاربران می‌توانند از این امتیازها برای خرید شارژ و بسته اینترنتی استفاده کرده و تا سقف 20درصد تخفیف بگیرند.

افرادی که تا به حال جزو کاربران آیگپ نبوده اند و می خواهند از خدمات آن استفاده کنند، می‌توانند عدد 1 را به 10004427 ارسال و نسبت به نصب این پیام‌رسان اقدام کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه