هدیه‌ی ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات

هدیه‌ی ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات
کدخبر : 19487

همزمان با ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ و به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و جامعۀ اطلاعاتی، ایرانسل، اولین اپراتور ارائه دهندۀ خدمات نسل پنج تلفن‌همراه در ایران، اینترنت رایگان داخلی به تمام مشترکان خود هدیه می‌دهد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط‌عمومی ایرانسل، هر سال ۲۷ اردیبهشت مصادف با ۱۷ مه، روز جهانی ارتباطات و جامعۀ اطلاعاتی نام‌گذاری شده است. امروزه ارتباطات با فناوری گره خورده و شکل نوین آن، باعث شده تا سبک زندگی جهانیان، به سبک زندگی دیجیتال تغییر پیدا کند. از این رو امسال و با توجهٔ خاص به شرایط منتج از کووید ‌۱۹ (کرونا)، اتحادیهٔ بین‌المللی ارتباطات دور (ITU)، با شعار «تسریع تحول دیجیتال در دوران چالش برانگیز»، به استقبال روز جهانی ارتباطات رفته است.

آقای هولین ژائو دبیرکل ITU، در پیام خود به همین مناسبت، خواستار متحد کردن جهان در پی تحول دیجیتال در همۀ زمینه‌ها شده و این روز را فرصتی برای تقویت استراتژی‌های ملی در زمینۀ توسعۀ ICT، اجرای سیاست‌های هوشمندانه و اقدامات مؤثر برای تشویق سرمایه‌گذاری در فناوری‌اطلاعات و ارتباطات و مهارت‌های دیجیتال و ارتقای خدمات با فناوری‌های جدید، از هوش مصنوعی گرفته تا 5G، با سهمی مهم در اقتصاد دیجیتال دانسته است.

به همین مناسبت، ایرانسل به‌عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، بستۀ اینترنت هدیۀ ۲ گیگابایت داخلی را برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری خود درنظر گرفته است.

تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند بستۀ اینترنت هدیۀ روز جهانی ارتباطات را با شماره‌گیری #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، از بامداد دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ تا پایان همان روز، فعال کنند و از ۲ گیگابایت اینترنت هدیۀ داخلی بهره‌مند شوند.

اعتبار این بسته تا پایان روز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ است و هر کاربر یک بار فرصت دریافت این هدیه را دارد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه