تسلیت مخابرات ایران در پی جان‌باختگان دو خبرنگار و سرباز معلمان در سانحه واژگونی اتوبوس

تسلیت مخابرات ایران در پی جان‌باختگان دو خبرنگار و سرباز معلمان در سانحه واژگونی اتوبوس
کدخبر : 20747

حادثه غمبار واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست و فوت دو نفر از این عزیزان بسیار تاثر برانگیز بود. درگذشت دوخبرنگار خبرگزاری های ایسنا وایرنا را به جامعه رسانه ای تسلیت گفته واز خداوندمنان صبر جزیل را برای این دو خانواده خواستارم.

به گزارش رصد اقتصادی  و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، مهندس بیدخام مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت ، ضمن تسلیت  به خانواده های داغدار و همکارانشان در این دو خبرگزاری شفای عاجل مجروحان این حادثه غمبار را از خداوند بزرگ طلب کرد وهمچنین  ضایعه دردناک درگذشت پنج جوان سرباز معلم در سانحۀ دلخراش تصادف، تنها چند ساعت پس از واژگونی اتوبوس حامل اصحاب رسانه و درگذشت دو بانوی جوان خبرنگار، داغی دیگر برجا گذاشت.را نیز تسلیت گفت .

وی افزود : عصر چهارشنبه، دوم تیر اتوبوس حامل خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از وضعیت دریاچه ارومیه عازم آن منطقه شده بودند، در حوالی شهر نقده واژگون شد که چندین مصدوم بر جای گذاشت و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این سانحه تلخ، جان خود را از دست دادند.

همچنین، در پی حادثه‌ دردناک واژگونی اتوبوس خبرنگاران و جان باختن و مصدومیت بیش از 20 نفر از آنان، شنیدن خبر سانحه‌ مشابه برای اتوبوس حامل سرباز معلمانی که از استان سیستان و بلوچستان برای تکمیل آموزش‌های خود عازم استان فارس بودند، موجب تأسف و تأثر شدید گردید.

مهندس بیدخام ضمن گرامیداشت خاطره‌ این جوانان برومند که برای خدمت در جبهه‌ تعلیم و تربیت در مناطق دوردست جهت آموزش کودکان لازم التعلیم این مرز و بوم همت گمارده بودند، فقدان آنان را به خانواده‌های سوگوار و مصیبت دیده تسلیت گفت واز خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و غفران و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرده وشفای عاجل و عافیت کامل مصدومان این حادثه را از درگاه خداوندمتعال خواستارشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه