تقویت بخش محصولات پزشکی ال‌جی با ارائه آشکارساز اشعه ایکس مجهز به نرم‌افزار هوش مصنوعی

تقویت بخش محصولات پزشکی ال‌جی با ارائه آشکارساز اشعه ایکس مجهز به نرم‌افزار هوش مصنوعی
کدخبر : 20784

نرم‌افزار استفاده از اشعه ایکس ال‌جی ضمن بهره‌مندی از الگوریتم هوش مصنوعی VUNO AIبا تشخیص ناهنجاری‌ها در تصاویر، زمان تجزیه‌وتحلیل را کاهش می‌دهد.

به گزارش رصد اقتصادی ، ال‌جی الکترونیکس از یک نرم‌افزار آشکارساز اشعه ایکس بهبودیافته برای استفاده در محصولات تصویربرداری پزشکی Digital X-Ray Detector (DXD) این شرکت رونمایی نمود. نرم‌افزار DXD که با همکاری VUNO توسعه‌یافته، اولین راهکار مراقبت‌های بهداشتی ال‌جی است که از هوش مصنوعی بهره می‌برد. این نرم‌افزار پیشرفته به همراه LG DXD روشی راحت‌تر و کارآمدتر برای تجزیه‌وتحلیل تصاویر اشعه ایکس ارائه می‌نماید.

DXD ال‌جی با استفاده از نرم‌افزار دریافت اشعه ایکس که برای بیمارستان‌های بزرگ و همچنین کلینیک‌های خصوصی* طراحی‌شده، از هوش مصنوعی پیشرفته برای کمک به پرسنل پرمشغله کادر پزشکی جهت تشخیص سریع ناهنجاری‌های قفسه سینه در تصاویر اشعه ایکس استفاده می‌کند و با علامت‌گذاری خودکار نتایج مشکوک بر روی تصویر نمایش داده‌شده، زمان بررسی و مطالعه را کاهش می‌دهد. LG DXD با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی VUNO که ازنظر بالینی هم تایید شده‌اند، متخصصان پزشکی را قادر می‌سازد تصاویر اشعه ایکس و تجزیه‌وتحلیل هوش مصنوعی را به شکل هم‌زمان مشاهده کنند که برای تشخیص بیماری‌هایی مانند سل، ذات‌الریه یا سرطان ریه ایده‌آل است. LG DXD می‌تواند تصاویر اشعه ایکس را ازنظر پنومونی بینابینی (interstitial pneumonia)، پنوموتوراکس (pneumothorax)‌، ادغام ریوی (consolidation)، پلورال افیوژن (pleural effusion) و برآمدگی/جرم مورد تجزیه‌وتحلیل قرار داده و کادر پزشکی را از هرگونه ناهنجاری آگاه کند و میزان ناهنجاری را با نقشه حرارتی رنگی یا خطوط شناسایی کرده و هر ضایعه شناخته‌شده‌ای را مشخص می‌نماید.

 

ال‌جی با معرفی DXD بیسیم ۱۷*۱۴ اینچی با پنل اکسید که تصاویر را با وضوح‌بالا و دوز پایین ارائه می‌کند، دامنه راهکارهای پزشکی باکیفیت بالا را افزایش داده است. استفاده از اکسید و سزیم یدید نورافشان ضخیم‌تر و نرم‌افزار بهبودیافته، به معنی کارایی آشکارسازی کوانتمی (DQE) بیشتر و درنتیجه تقریباً ۵۰ درصد دوز تابش کمتر است. DXD جدید با رتبه‌بندی IP68 در شرایط غبارآلود یا محیط‌های مرطوب هم قابل‌استفاده بود و عمر باتری ۸ ساعتی آن به معنی قابلیت حمل آسان و امکان استفاده طولانی‌مدت است.

Jang Ik-hwan معاون ارشد و مدیر واحد فناوری اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «آشکارساز اشعه ایکس دیجیتال ال‌جی اکنون با ادغام تکنولوژی هوش مصنوعی VUNO از قدرت بسیار بیشتری برخوردار شده است. ابزار تشخیص پیشرفته ما، مراکز پزشکی را قادر می‌سازد تا احتمال سوءتشخیص را کاهش داده، تجزیه‌وتحلیل نتایج را سریع‌تر انجام داده و به متخصصان مراقبت‌های پزشکی در تشخیص زودهنگام بیماری‌های قفسه سینه کمک کنند.»

جدید‌ترین راهکار پزشکی DXD ال‌جی ابتدا در آمریکای شمالی و پس‌ازآن در بازارهای کلیدی آسیا و اروپا در دسترس خواهد بود.

LG-DXD-03-scaled

 

درباره ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و کالاهای مصرفی است که با نیروی کار گستره ۷۴ هزارنفری تقریباً در تمام کشورهای دنیا حضور دارد. ال‌جی از پنج شرکت تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی، سرگرمی‌های خانگی، ارتباطات موبایل، راهکارهای قطعات اتومبیل و راهکارهای تجاری تشکیل‌شده است. با فروش بین‌المللی ۵۳ میلیارد دلار آمریکا در سال ۲۰۱۹، ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشرو با دامنه وسیع محصولات از تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال‌ها، دستگاه‌های تهویه مطبوع تا ابزارهای موبایل، دیجیتال ساینیج و قطعات اتومبیل است. ال‌جی همچنین با برند اعلای LG SIGNATURE و برند پیشرفته LG ThinQ شناخته می‌شود که دربرگیرنده تکنولوژی هوش مصنوعی این شرکت هستند. برای اخبار بیشتر درباره ال‌جی به LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

 شماره تماس: 26205940

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه