رپرتاژ اگهی /

جدیدترین مدل های کولر آبی

جدیدترین مدل های کولر آبی
کدخبر : 21203

کولرهای آبی هر روزه در مدل‌ها و انواع جدید و متنوعی در حال تولید و عرضه هستند. جدیدترین مدل‌های کولر آبی مربوط به آن دسته از مدل‌هایی است که از فناوری نو بهره می‌برند. سلیقه مردم هر روزه در حال تغییر است. این تغییر آنقدر سریع در حال رخ دادن است که برای ماندن در بازار رقابت باید با آن همگام بود.

تولید کنندگان برای همگام شدن با سلیقه مشتریان و همچنین تغییر سریع آن باید تولیدی پویا داشته باشند. خوشبختانه تولیدکنندگان داخلی در زمینه تولید کولرهای آبی فعالیت به‌روز و پویایی دارند و نیازهای مشتری را تامین می‌کنند. در این مقاله با جدیدترین مدل‌های کولر آبی که متناسب با نیاز مشتریان عرضه می‌شوند آشنا می‌شوید.

 

انواع مدل‌های کولر آبی

فارغ از جدیدترین‌ها یا مدل‌های قدیمی، از گذشته تا به اکنون، یک سری مدل‌ها همواره تولید و عرضه می‌شدند. مثلا کولر آبی معمولی یا همان کولر پوشالی سالهاست که با همان ساختار قدیمی خود تولید و عرضه می‌شود. منتهی در طی این سالیان دچار تغییرات کمی در نوع کارکرد یا کیفیت آن و سهولت استفاده شده است.

تمام مدل‌های کولر آبی بر مبنای کارکرد با آب و برق تولید و استفاده می‌شوند. در سال‌های اخیر مدل‌های جدید و مدرن‌تری در بازار کولرهای آبی عرضه شده است. خوشبختانه این مدل‌های جدید مورد استقبال خوبی هم از طرف مشتریان قرار گرفته اند. از جمله این مدل‌های جدید کولرهای آبی عبارتند از:

 

  • کولر آبی سلولزی
  • کولر آبی پرتابل
  • کولر آبی رومیزی

در ادامه هر کدام از این مدل‌ها را معرفی کرده و ویژگی‌های آنها را هم مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

انواع مدل‌های کولر آبی

 

کولر آبی سلولزی

این مدل کولر آبی با اینکه خیلی هم جدید نیست ولی نسبت به کولرهای آبی پوشالی جدیدتر و مدرن‌تر است. این نوع کولر دارای یک تفاوت اصلی با کولر آبی پوشالی است. کولرهای آبی قدیمی دارای پوشال‌های چوبی هستند که ارزان‌تر از کولرهای سلولزی هستند. پوشال یکی از اجزای اصلی کولر برای جذب آب و رطوبت و کمک به سیستم خنک کنندگی کولر است. هرچقدر پوشال بتواند جذب آب بهتری داشته باشد، کمک بیشتری به خنک نگه داشتن هوای داخل محفظه کولر می‌کند. درنتیجه، پوشال خوب باعث بالا رفتن راندمان کاری کولر می‌شود.

در کولرهای سلولزی جدید به جای پوشال چوبی استفاده شده در کولرهای قدیمی از ورقه‌های سلولزی به عنواان پوشال استفاده می‌شود. پوشال‌های سلولزی که از جنس الیاف مصنوعی سلولز هستند، جذب آب بیشتری دارند. بنابراین کارکرد این نوع کولر بهتر از مدل قدیمی و معمولی است.

 

کولر آبی پرتابل

کولر آبی پرتابل از جمله مدل‌های جدیدی است که در بازار وسایل سرمایشی عرضه شده است. تفاوت اصلی این مدل با مدل‌های معمولی و غیرپرتابل، قابلیت جابجایی آن است. مدل پرتابل به طور ثابت روی دیوار یا پشت بام نصب نمی‌شود بلکه در گوشه‌ای از اتاق یا محیط دلخواه قرار می‌گیرد. قدرت خنک کنندگی این مدل فرق چندانی با مدل‌های ثابت نمی‌کند.

کولرهای آبی پرتابل در ابعاد و اندازه‌ها و مدل‌های مختلفی عرضه می‌شود. معمولا کولرهای پرتابل از نوع سلولزی هستند و کارکرد بسیار خوبی دارند. مثل تمام کولرهای آبی دیگر، این مدل هم با آب و برق کار می‌کند. به دلیل سهولت در جابجایی و انتقال در فصل‌های گرم و سرد سال، محبوبیت بسیار خوبی دارد. چرخ‌های تعبیه شده در زیر دستگاه کولر در برخی از مدل‌ها قابلیت حمل و نقل آن را راحت‌تر می‌کند.

جنس بدنه مدل‌های پرتابل برخلاف مدل‌های ثابت که از فلز گالوانیزه ساخته می‌شوند، پلاستیک است. این جنس علاوه بر زیبایی و دوام، مشکل زنگ زدگی در مجاورت آب و رطوبت را دیگر ندارد. کولرهای پرتابل معمولا در دو مدل اصلی ایستاده و رومیزی عرضه می‌شوند.

 

کولر آبی پرتابل

 

کولر آبی رومیزی

کولر آبی رومیزی یکی از انواع مدل‌های کولر پرتابل است. به عبارتی، این مدل هم قابلیت جابجایی دارد. تفاوتی که مدل رومیزی با بقیه مدل‌های پرتابل دارد، ابعاد و اندازه کوچک آن است. به همین دلیل، مصرف آب و انرژی آن پایین است و جزو مدل‌های کم مصرف به حساب می‌آید. کولر رومیزی معمولا برای فضاهای کوچک قابل استفاده است و ظرفیت خنک کنندگی بالایی برای فضاهای بزرگ ندارد. تنوع مدل‌ها در کولر رومیزی بسیار بالاست. از ابعاد بسیار کوچک 13 سانتی گرفته تا ابعاد طولی بیشتر از 50 سانتی متر هم تولید می‌شود.

 

خرید جدیدترین کولر آبی

اگر در صدد خرید کولر آبی هستید و می‌خواهید یکی از جدیدترین مدل‌ها را انتخاب کنید، به نیاز خود توجه کنید. اولین الویت برای انتخاب یک مدل دستگاه کولر نیاز شماست که اندازه، حجم، قدرت دستگاه و قیمت آن را تعیین می‌کند. در بین مدل‌های جدید، ظرفیت و حجم دستگاه ممکن است عدد متفاوتی باشد. انتخاب این عدد بستگی به این دارد که شما برای چه فضایی می‌خواهید کولر بخرید. مثلا برای یک اتاق تقریبا بزرگ نمی‌توانید از مدل رومیزی استفاده کنید. پس، ابتدا نیازهای اصلی خود و ملا‌ک‌های‌تان را برای انتخاب یک مدل مشخص کنید و بعد به سراغ خرید بروید. 

خرید جدیدترین کولر آبی

 

قیمت کولر آبی جدید

کولرهای آبی دارای محدوده قیمت متفاوتی هستند. از جمله فاکتورهایی که در قیمت کولر تعیین کننده است، استفاده از فناوری جدید و پیشرفته است. به همین دلیل، کولرهای آبی جدید قیمت نسبتا بالاتری نسبت به کولرهای قدیمی دارند. مثلا قیمت یک کولر آبی معمولی غیرسلولزی با ظرفیت 6600 مترمکعب حدود 5 میلیون تومان است ولی مدل کولر سلولزی با همین ظرفیت حدود 6 میلیون تومان است.

بنابراین می‌توان گفت که کولرهای با فناوری جدید معمولا قیمت بالاتری دارند. البته مدل‌های فانتزی یا با ابعاد کوچک مثل کولرهای رومیزی یا مینی کولرها نسبت به بقیه مدل‌ها قیمت پایین‌تری دارند. قیمت پایین آنها هم به دلیل ابعاد و ظرفیت خنک کنندگی کم آنهاست.

 

برندهای تولید کننده جدیدترین مدل‌های کول آبی

اکثر برندهای فعال در زمینه تولید کولرهای آبی سعی می‌کنند تا از بازار رقابت جا نمانند. به همین دلیل، بیشتر برندها در تولید جدیدترین مدل‌ها فعال هستند. به غیر از تعداد محدودی از برندها، بقیه دارای مدل‌های متنوعی از کولرهای آبی جدید هستند. کافیست در میان برندها به دنبال مدلی متناسب با نیازها و خواسته‌های خود باشید. امروزه خوشبختانه اکثر برندهای تولید کننده دارای سایت فروش اینترنتی هستند. لذا کار شما برای جستجوی مدل دلخواه و آگاهی از قیمت کولر آبی جدید مدنظرتان راحت است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه