قیمت گوشی | قیمت گوشی موبایل

جدیدترین قیمت گوشی موبایل امروز 9 آبان ماه

جدیدترین قیمت گوشی موبایل امروز 9 آبان ماه
کدخبر : 22432

جدیدترین قیمت گوشی موبایل امروز 9 آبان ماه منتشر شد.

قیمت گوشی در چند ماه گذشته به شدت دچار نوسان شده بود. قیمت گوشی  وابستگی زیادی به قیمت دلار در بازار دارد. قیمت گوشی با توجه به تحریم ها روز به روز در حال افزایش است. قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، را مشاهده می کنید.

امروزه همه مردم دنیا از کاربران و مخاطبان تلفن‌های هوشمند هستند و از این رو شرکت‌های مختلف، با تولید گوشی‌های جذاب، مقرون‌به‌صرفه و قدرتمند، به دنبال افزایش سود خود از این بازار پرسود برآمده‌اند. شما می توانید آخرین قیمت روز گوشی در بازار به تاریخ 9 آبان را مشاهده کنید .

قیمت گوشی سامسونگ 

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید بهتر است بدانید که این برند اسم سری‌های خود را به ترتیب از پرچم‌دار تا پایین رده نامگذاری کرده و حرف اول برند خود را برای پرچمدارانش در نظر گرفته است و از نظر قیمت گوشی سامسونگ هم این چند سری متفاوت‌هایی دارند. در واقع سامسونگ برای اینکه طیف وسیعی از کاربران هدف را پوشش دهد سری‌های مختلفی را با قیمت‌های مختلف، همچنین قابلیت‌های متفاوت ارائه داده است.

قیمت گوشی

قیمت گوشی شیائومی

شرکت شیائومی نیز گوشی‌های خود را تحت ۵ زیربرند متفاوت Redmi ،Mi ،Redmi Note، Redmi K و Poco تولید می‌کند، خط تولید Redmi Note عموماً بر تولید میان‌رده‌ها تمرکز داشته و شیائومی ردمی نوت ۹ پرو را می‌توان جدیدترین محصول این خط تولید در نظر گرفت. Redmi جدیدترین و تنها پایین‌رده‌های این شرکت هستند که در مجموع با دو حرف a  و c راهی بازار می‌شود؛ اما در مورد میان‌رده به جرأت می‌توان گفت که شیائومی در تنوع و کیفیت بالای مدل‌ها، بهترین است و آمار فروش جهانی بسیار بالا، این موضوع را ثابت می‌کند.

قیمت گوشی

قیمت گوشی اپل

شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر عرضه مدل‌های محدود، اما باکیفیت گذاشته و این روند تا کنون جواب داده است. اپل شرکتی نیست که در طول سال ۱۰ مدل یا بیشتر وارد بازار کند، هدف این شرکت بازار میان‌رده نیز نیست و تنها به دنبال عرضه و فروش مدل‌های بالارده و پرچمدار است که در این راه بسیار موفق هم بوده. در حال حاضر از محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت می‌توان به آیفون 13 و آیفون 13 Pro اشاره کرد که در ادامه هم قیمت آن‌ها آورده شده است.

قیمت گوشی

قیمت گوشی‌ هوآوی

گوشی موبایل « P40 Pro» از محصولات بالارده هوآوی است که به عنوان یک گوشی همه‌چیزتمام روانه بازار شده است. دو دوربین‌ 40 و 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو و سنسور TOF سه‌بعدی تجربه‌ای فوق‌العاده از عکاسی در شرایط محیطی مختلف را به وجود می‌آورند. دوربین سلفی هم از نوع دوگانه است که به یک سنسور 32 مگاپیکسلی در کنار دیگر سنسور TOFمجهز شده است.

هوآوی با معرفی رسمی سری گوشی‌های P30، نسخه Lite این محصول که در واقع نسبت به P30 و P30 Pro ارزان‌قیمت‌تر است را به عنوان گوشی میان‌رده روانه بازار کرد. این محصول دارای رم 6 گیگابایتی و  سه دوربین 48، 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت گوشی است.

قیمت گوشی

قیمت گوشی‌ نوکیا

شرکت نوکیا هرچند مانند گذشته از برترین‌های بازار محسوب نمی‌شود، اما همچنان با عرضه مدل‌های کلاسیک و هوشمند تلاش می‌کند تا به جایگاه قبلی خود بازگردد، در حال حاضر از مدل‌های موجود در بازار ایران این شرکت می‌توان به نوکیا 7.2، 6.2 ، 5.4، و دیگر مدل‌های میان‌رده نوکیا اشاره کرد.

قیمت گوشی

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه