رپرتاژ اگهی

با افتتاح حساب پی پال چه امکاناتی خواهید داشت؟

با افتتاح حساب پی پال چه امکاناتی خواهید داشت؟
کدخبر : 23301

پی پال به‌عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های پرداخت آنلاین در جهان، خدمات ارزنده‌ای را فراهم می‌کند که با افتتاح حساب پی پال می‌توانید به آن‌ها دست پیدا کنید. این پلتفرم توسط سایت‌های معتبری در سرتاسر جهان پشتیبانی می‌شود و به‌دلیل گستردگی بیشتر آن، می‌توان گفت که مهم‌ترین و بهترین پلتفرم پرداخت آنلاین در سرتاسر جهان محسوب می‌شود. شما به عنوان یک کاربر ایرانی، به دلیل آمریکایی بودن پی پال و تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، به‌صورت مستقیم نمی‌توانید در این پلتفرم فعالیتی را انجام دهید. حال به همین دلیل، به نظر شما چاره کار چه خواهد بود و چگونه می‌توان از این خدمات برخوردار شد؟

پی پال به‌عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های پرداخت آنلاین در جهان، خدمات ارزنده‌ای را فراهم می‌کند که با افتتاح حساب پی پال می‌توانید به آن‌ها دست پیدا کنید. این پلتفرم توسط سایت‌های معتبری در سرتاسر جهان پشتیبانی می‌شود و به‌دلیل گستردگی بیشتر آن، می‌توان گفت که مهم‌ترین و بهترین پلتفرم پرداخت آنلاین در سرتاسر جهان محسوب می‌شود. شما به عنوان یک کاربر ایرانی، به دلیل آمریکایی بودن پی پال و تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، به‌صورت مستقیم نمی‌توانید در این پلتفرم فعالیتی را انجام دهید. حال به همین دلیل، به نظر شما چاره کار چه خواهد بود و چگونه می‌توان از این خدمات برخوردار شد؟

افتتاح حساب پی پال

جواب بسیار ساده است. همان‌طور که در خیلی از موارد مشابه، روش‌های غیر مستقیم مانند استفاده از VPN جوابگو بوده است، بازهم شما می‌توانید از این طریق به‌عنوان یک کاربر غیر ایرانی به پی پال معرفی شده و شروع به فعالیت کنید. البته این روش بسیار حساس است و پی پال هیچگاه نباید پی به ایرانی بودن شما ببرد. به همین دلیل، حتی در هنگام ارتباط با بخش پشتیبانی و مکاتبه با پی پال، باید این موضوع را پنهان کنید. روش دیگری هم برای این موضوع وجود دارد که ایمن‌تر و مطمئن‌تر است و شما می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت به‌عنوان یک روش غیر مستقیم برای افتتاح حساب در پی پال استفاده کنید.

دریافت خدمات افتتاح حساب پی پال در کمترین زمان ممکن توسط نوین پرداخت

همیشه به یاد داشته باشید که این سایت معتبر، خدمات خود را به شکل ساده و در سریع‌ترین زمان ممکن به شما ارائه می‌کند و می‌توانند مانند تمام مردم جهان، از پی پال به‌عنوان کیف پول آنلاین و معتبر استفاده کنید. این کیف پول، تنها مربوط به یک کشور خاص نمی‌شود و تمام کشورهایی که از آن پشتیبانی می‌کنند، شامل این قضیه خواهند شد. بنابراین، کافی است که سایت مدنظر شما برای خرید کالا یا خدمات، از پی پال پشتیبانی کرده و امکان پرداخت اینترنتی را فراهم کند. از آن‌جایی که محبوبیت پی پال نسبت به رقبایی مانند وب مانی و پرفکت مانی بسیار بیشتر است، شما نگرانی خاصی از این موضوع نخواهید داشت.

پی پال خدماتی مانند انتقال پول و استفاده از تسهیلات را نیز ممکن کرده است که تنها با افتتاح حساب پی پال می‌توانید به آن‌ها دست پیدا کنید. شما می‌توانید از سرعت بالا انتقال در این پلتفرم برخوردار شده و کارمزد مناسبی را برایش پرداخت کنید. امنیت پی پال همیشه در بین کاربران زبان‌زد بوده است و هنوز هم می‌توانید از چنین امری برخوردار شوید. توسعه دهندگان، روی اصالت تراکنش‌ها و کاربران تمرکز ویژه‌ای دارند و می‌توانید این اطمینان را کسب کنید که مورد کلاه‌برداری افراد مختلف و از بین رفتن پول‌تان قرار نخواهید گرفت. البته فعالیت‌های دیگری هم از طریق پی پال قابل انجام است که بیشتر آن‌ها به خلاقیت خود کاربران بستگی دارد.

حساب پی پال

فعالیت به‌عنوان فریلنسر و دریافت حقوق توسط پی پال

شما می‌توانید به‌عنوان یک دانشجو یا فرد عادی، مهارت‌های خود را از طریق فریلنسری در اختیار کاربران سرتاسر جهان گذارید. اگر تولید محتوا انجام می‌دهید یا علاقه‌مندان به کارهایی گرافیکی هستید، می‌توانید مهارت خود را در سایت‌هایی مانند فریلنسر دات کام یا آپورک به نمایش گذارد و درآمد ارزی دریافت کنید. همین موضوع کافی است که نیاز به یک حساب خارجی برای دریافت درآمد خود پیدا کنید. حال به نظر شما چه پلتفرمی بهتر از پی پال می‌تواند به شما کمک کند؟ پی پال برای این منظور امکان دریافت ارزهای مختلف مانند یورو و دلار را فراهم کرده است و می‌توانید به سرعت درآمد خود را از این روش دریافت کنید. فراموش نکنید که خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت هم در همین راستا، یک خدمت جالب برای شما فراهم کرده است.

شما می‌توانید درآمد ارزی خود را در کمترین زمان ممکن نقد کرده و آن را در یکی از حساب‌های داخل کشور به‌صورت ریال دریافت کنید. این سرویس با کارمزد پایینی در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید از سرعت تراکنش‌های بسیار بالا هم در این سایت برخوردار شوید. شما به سادگی می‌توانید به تمامی فروشگاه‌های آنلاین دسترسی پیدا کرده و از آن‌ها خرید خود را نهایی کنید. البته مقصد تحویل کالای شما باید خارج از ایران باشد. اکثر این سایت‌ها به داخل کشور شیپینگ ندارند و به‌همین دلیل، می‌توانید از شرکت‌های واسط کمک گرفته و کالای خود را در یک کشور دیگری دریافت کنید. می‌توانید از دوست یا آشنا هم کمک گرفته و آدرس مقصد آن‌ها را به همین ترتیب وارد کرده و زحمت تحویل کالا به شما را به آن‌ها بدهید. همین مورد کافی است که این مشکل را نیز توانید حل کنید.

انتقال پول آسان و سریع در پلتفرم پی پال با خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت

همان‌طور که گفته بودیم، پی پال امکان انتقال پول را نیز به شیوه‌های ساده فراهم کرده است و می‌توانید بدون مشکل از آن استفاده کنید. کافی است که افتتاح حساب پی پال را توسط خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت انجام داده و سپس روال قانونی را برای ارسال پول به دوست و آشنای خود انجام دهید. انتقال پول برای خانواده و دوست بدون هیچ کارمزدی در پی پال انجام می‌شود و در غیر این‌صورت، یک کارمزد مشخص برای آن دریافت خواهد شد. پی پال کار را برای شما ساده‌تر کرده است و می‌توانید نسبت به پلتفرم‌های دیگر، این کار را با سرعت و اطمینان بیشتری انجام دهید. خدمات دیگری هم در نوین پرداخت ارائه می‌شود که به‌طور مثال، می‌توانیم به شارژ حساب وب مانی اشاره کنیم که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

خرید پی پال

شارژ حساب وب مانی و دریافت خدمات جذاب این پلتفرم

می‌دانیم که وب مانی هم به‌عنوان یک کمپانی روسی، خدمات پرداخت آنلاین را در اختیار شما می‌گذارد. مزیتی که این سایت نسبت به پی پال دارد، تحریم نبودن ایران و امکان افتتاح حساب ساده‌تر در این پلتفرم است. شما به سادگی می‌توانید به عنوان یک ایرانی در این پلتفرم ثبت نام کرده و حساب خود را شارژ کنید. شارژ حساب وب مانی توسط نوین پرداخت انجام می‌شود و شما تنها کافی است که معادل ریالی آن را همراه با کارمزد پایین به نوین پرداخت ارائه داده و در مدت زمان کمی همان مبلغ را در حساب وب مانی خود داشته باشید. سایت‌های زیادی وجود دارد که از پی پال پشتیبانی نمی‌کنند و در این هنگام می‌توانید از جایگزینی مانند وب مانی استفاده کنید.

با وب مانی مشکلی از بابت خرید‌های اینترنتی در سایت‌های خارجی نخواهید داشت و در واقع، یک حساب بانکی بین‌المللی خواهید داشت که برای انجام کسب و کارهای مختلف به درد شما خواهد خورد. این حساب مانند یک کارت اعتباری هم عمل می‌کند و شما نیازی به استفاده از مستر کارت و ویزا کارت هم نخواهید داشت. سیستم‌های مالی روسیه هم بسیار قوی هستند و شما نگرانی‌های مختلف پیرامون پی پال را این‌بار با وب مانی نخواهید داشت. وب مانی به‌خوبی از کاربران ایرانی حمایت کرده است و شما را به‌صورت قانونی به درگاه‌های بین‌المللی متصل می‌کند. محبوبیت وب مانی بیشتر در خود روسیه و کشورهای آسیای شرقی و میانه است و نمی‌تواند مانند پی پال در کل جهان شناخته شده باشد.

همین روند کافی است که بتوانید تراکنش‌های آنی را با شارژ حساب وب مانی انجام داده و از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت هم به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. شما می‌توانید بهترین نرخ را از نوین پرداخت دریافت کرده و در مدت زمان کمی اکانت وب مانی خود را با مبلغ دلخواهی شارژ کنید. بعد از این کار به سادگی می‌توانید خرید با وب مانی را تجربه کرده و به سراغ سیستم‌های مالی دیگر بروید. وب مانی از بانک مرکزی روسیه، مجوز رسمی دریافت کرده و هیچگاه پول‌های شما در این پلتفرم دچار مشکل نخواهد شد. بنابراین، در جهانی که مشکلات اقتصادی بیداد می‌کند، شما یک راه حل عالی در اختیار دارید و می‌توانید از کارت‌های وب مانی هم توسط نوین پرداخت و پنل آن استفاده کنید.

می‌توانید تمامی خریدهای خود را به‌صورت آنلاین از طریق وب مانی انجام داده و نیازی به استفاده از کارت‌های اعتباری یا دبیت نداشته باشید. برای افزایش موجودی، نوین پرداخت یک پنل رسمی و سریع در اختیار شما قرار داده است که بهشیوه‌های مختلف قابل استفاده است. اگر قرار است در آزمون‌های بین‌المللی مانند تافل و آیلتس شرکت کنید، می‌توانید هزینه آن را از وب مانی خود پرداخت کرده و هیچ گونه دردسری را فارغ از این موارد تجربه نکنید.

خدمات مشابه پی پال در وب مانی این‌بار با دردسر کمتر

وب مانی هم خدماتی مشابه پی پال با دردسر کمتر در اختیار شما می‌گذارد و در مواقعی که سایت‌ها از پی پال پشتیبانی نمی‌کنند، می‌توانید از وب مانی به‌عنوان یک گزینه جایگزین استفاده کرده و به تمامی خدمات آن‌ها دسترسی پیدا کنید. این نکته را هم مدنظر قرار دهید که سرویس‌های غیر فیزیکی مانند اکانت سایت‌ها نیز توسط اکانت وب مانی قابل دریافت است و می‌توانید از نوین پرداخت اقدام کنید.

بنابراین دانستیم که خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت در خدمت شما قرار گرفته است و می‌توانید برای افتتاح حساب پی پال و وب مانی و دریافت خدمات دیگری مانند شارژ حساب وب مانی از آن استفاده کنید. پشتیبانی ۲۴ ساعته هم در اختیار شما خواهد بود تا پاسخ تمامی سوالات خود را از آن‌ها دریافت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه