رپرتاژ اگهی

بهترین وقت برای خرید گوشی چه زمانی است؟

بهترین وقت برای خرید گوشی چه زمانی است؟
کدخبر : 23388

احتمالا شما هم اسم بلک فرایدی را شنیده‌اید. بسیاری از افراد معتقدند که جمعه سیاه واقعی تنها در فروشگاه‌های آمریکایی و اروپایی اتفاق می‌افتد و برخی دیگر هم سعی می‌کنند در روزهای قبل از بلک فرایدی، لیستی از فروشگاه‌هایی که بهترین تخفیف‌ها را ارائه می‌دهند جمع‌آوری کنند.

اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که فکر می‌کنید بلک فرایدی تنها یک حقه برای فریب مشتریان است؛ بد نیست نگاهی به آمار و اتفاقات جالب این روز بیاندازید:

۱۴ نفر کشته در بلک فرایدی!

در سال‌های اخیر، ۱۴ نفر کشته و ۱۱۷ نفر در اثر هجوم مردم برای خریدهای این روز و یا تیراندازی‌ها کشته شده‌اند. البته در بلک فرایدی فقط اتفاقات بد رخ نمی‌دهد! در یکی از سال‌ها، فروشگاهی یک تلویزیون چند هزار دلاری را با تنها ۵۰ دلار فروخت و به همین خاطر هنوز هم بسیاری از افراد می‌گویند که بهترین زمان برای خرید تلویزیون، در روز بلک فرایدی است.

اگر هنوز هم فکر می‌کنید که تخفیف‌های جمعه سیاه به اندازه کافی هیجان انگیز نیستند؛ بد نیست سری به سایت آمازون و ایبی بزنید و از تخفیف‌های ویژه آنها شگفت زده شوید!

خوشحال از اینکه تو بهترین جمعه سالیم!

خبر خوشحال کننده امروز اینکه همه چیزهای خوب مال خارجی‌ها نیست! اگرچه جمعه سیاه اولین بار در آمریکا شروع شد؛ اما همین حالا شما هم می‌توانید از آلین فرایدی، کالاهای مورد نظرتان را با تخفیف نود درصدی تهیه کنید!

فروشگاه اینترنتی آلین لند رو همه دسته‌بندی‌های محصولات، تخفیف‌های اسرارآمیزی قرار داده است که به شما امکان می‌دهد کالاهای مورد نظرتان را با هزینه بسیار کمتری نسبت به حالت عادی بخرید.

اگرچه آلین لند روی تمام دسته‌بندی‌ها تخفیف ویژه تا ۹۰٪ دارد؛ اما با توجه به گران شدن روزانه گوشی، پیشنهاد می‌کنیم آفرهای آلین فرایدی برای تخفیف خرید گوشی را از دست ندهید. با استفاده از این فرصت ویژه، می‌توانید با قیمت گوشی قبلی خود، موبایل جدید و تولید ۲۰۲۱ را تهیه کنید!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه