رپرتاژ اگهی

بهترین نمونه کولر پورتابل گری

بهترین نمونه کولر پورتابل گری
کدخبر : 23821

مصرف کنندگان برای تهیه لوازم خانگی، طرفدار لوازم کم مصرف، خوش قیمت، زیبا و شیک هستند. امروزه آوازه شرکت گری زبانزد عام و خاص است و در بازارهای لوازم خانگی محصولات کم نظیری ارئه می دهند.کولر پرتابل گری تمامی مزایای ذکر شده را در بر دارد و قابلیت جابجایی و کم صدا بودن این محصول باعث شده تا استفاده از آن رواج پیدا کند.

کولر پرتابل گری

آیا در روزهای گرم تابستان به فکر وسیله‌ای برای سرمایش منزل و یا محل کار هستید؟ در صورتی که قیمت مناسب وسیله سرمایشی، شیک و منحصر به فرد بودن آن برای شما مهم است، ما به شما کولر پورتابل گری را پیشنهاد می کنیم. قبل از خرید به خاطر داشته باشید که شرکت گری در فروش لوازم خانگی پیشتاز بوده و تمامی اجناس توسط مشتریان به تائید رسیده و آمار بالای فروش این شرکت شاهد بر این مساله است.

کولر

کولر گازی پورتابل 12000 سرد و گرم گری مدل C4`MATIC-H12H1

 

مزایای کولر گازی پورتابل گری

کمپانی گری به عنوان معتبرترین تولید کننده کولر پرتابل گری در جهان شناخته شده و همگان محصولات گری را بسیار زیبا، کم مصرف و با ظرافت ویژه و قیمت مناسب می شناسند. در صورتی که مکان به اندازه کافی برای قرار دادن کولرهای گازی پنجره ای و یا اسپیلت ندارید و یا محل مد نظر شما چندان مساحت زیادی ندارد، پیشنهاد ما به شما کولر پورتابل گری است. این نمونه کولر ها به دلیل قیمت مناسب و اشغال کمترین مکان، باعث ایجاد محبوبیت در بین مصرف کنندگان شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. این کولرها، با توجه به این که برای مکان های کوچک و زیر ۳۰ متر طراحی شده اند، چهار چرخ در زیر کولر تعبیه شده تا بتوانید در صورت لزوم آن را به راحتی جابجا نمایید. کولر پورتابل گری، مختص به مناطق جغرافیایی حاره ایT3  می باشند و قابلیت تغییر کاربری از سرمایشی به گرمایشی(هیتر) را دارند. در برخی از این نوع کولرها استفاده از ریموت، برای افزایش و یا کاهش دما تعریف شده است و برای رفاه حال مصرف‌کنندگان گارانتی ۵ ساله و نصب رایگان، در نظر گرفته شده است. کولر پورتابل گری، برای اینکه جریان هوای گرم را به بیرون انتقال دهد، باید کنار دریچه ی هوا قرار بگیرد. میانگین وزن این کولرها تقریبا 40 الی 50 کیلوگرم است. که در مقایسه با نمونه های اسپیلت، دو تیکه و پنجره ای بسیار سبک است. وجود فیلترهای تصفیه هوا باعث از بین بردن گرد و غبار و باکتری های موجود در هوای خانه می شود و هوایی مطبوع و بهاری را در اوج گرمای تابستان برای شما به ارمغان می آورد. صدای کولر پورتابل گری، فقط در زمانی که هیچ سر و صدایی نباشد شنیده می شود و در صورت وجود کم ترین سر و صدا، شما متوجه کارکرد آن نخواهید شد که البته این از مزایای مهم این نمونه از کولرها است. نمایندگی کولرهای گری به راحتی از تمامی مدل های کولر پورتابل گری، پشتیبانی می کنند و در اسرع وقت به تعمیر کولر شما مبادرت می کنند.

کولر

زیبایی و طرح منحصر به فرد در کولر پورتابل گری

مناسب ترین کولر گازی پورتابل گری

کلمه پورتابل (portable) یعنی چه؟ پرتال در لغت یعنی قابل حمل بودن. این نمونه از کولر ها به دلیل سهولت در امر جابجایی، مشکلاتی همچون نصب، وزن و حجم کمپرسور و اشغال مکان را ندارد و برای استفاده در مکان های کوچک مناسب است. بنابراین چنانچه مستاجر و یا مغازه دار هستید و یا اگر لازم است هر چند وقت یکبار، محل کار یا زندگی خود را جابجا نمایید، این کولرها، مناسب ترین گزینه برای روزهای گرم تابستان است.

 

مصرف پایین انرژی کولرهای پورتابل گری

مشتریان همیشه به دنبال صرفه جویی در مصرف انرژی هستند، بنابراین کولرهای پورتابل گری بسیار کم مصرف بوده و برچسب مصرف انرژی A++ به آن تعلق گرفته که خود شاهد این قضیه می باشد. با توجه به این که مصرف کولر بسیار پایین است، خیال شما را از بابت هزینه های سرسام آور برق و مصرف انرژی در فصل گرما را راحت می کند و این اطمینان را به شما می دهد که نگران قبض های سنگین برق در تابستان نباشید. مصرف پایین انرژی کولر های گری باعث ایجاد محبوبیت این نسل از کولرها شده است.

 

نمونه ای از کولر های پورتابل پس از نصب

معایب کولرهای گازی پورتابل

1)- اولین گزینه این که کولر پرتابل گری برای متراژ زیر 30 متر مناسب است و در متراژ بالاتر این نمونه از کولرها نمی توانند پاسخگوی خوبی باشند.

2)- برای مناطق با هوای معتدل تولید شده اند و در مناطق فوق گرم ضعیف عمل کرده و نمی توانند پاسخگوی گرمای هوا باشند.

3)- برای نصب، باید سه عامل از جمله 15 الی 20 آمپر برق، دریچه ای برای تخلیه هوای گرم کمپرسور در کنار پنجره و مکانی برای نصب و جا نمایی کولر لازم داریم. در صورتی که یکی از این سه عامل نباشد امکان جابجایی وجود ندارد.

4)- سالانه نیاز به سرویس و شستشو و اقدامات لازم برای نگهداری دارند.                   

چگونه اصل و فیک بودن کولر گازی پورتابل را تشخیص دهیم؟

1)- از مجاز بودن فروشگاه ها و آنلاین شاپ هایی که قصد خرید از آن ها را دارید مطمئن شوید تقلب در بازار لوازم خانگی در فروشگاه های غیر مجاز اتفاق می افتد.

2)- شرکت گری آمریکایی است ولی چون قطعات تولید آمریکا است و مونتاژ قطعات در چین است باید روی بدنه آن made in china نوشته شده باشد.

3)- اگر بر روی کولر made in usa  نوشته شده باشد شک نکنید که محصولی که به دست شما رسیده تقلبی است. در کشور آمریکا به دلایل مختلف، بالا بودن هزینه های تولید و نیروی کار امتیاز تولید این محصول به کشور چین واگذار شده است.

4)- بر روی بدنه کولر پورتابل گری، حتما لوگوی شرکت GREE نوشته شده باشد، لازم بذکر است بدانید که تمام موارد مشابه تقلبی و فیک است.

کولر

لوگوی شرکت گری

خرید کولر پورتابل گری

برای خرید کولر پرتابل گری و یا محصولات مشابه سرمایشی، فروشگاه های مجاز در سطح شهرها وجود دارد. در صورتی که تشخیص جنس اصل یا بدل برای شما سخت است، راه حلی که به شما پیشنهاد می شود مراجعه به سایت گری ایرانیان است. در سایت اینترنتی ما، تمامی مدل های کولر پورتابل گری موجود می باشد و شما می توانید در کمال آرامش و آسودگی خاطر خرید خود را با خدمات پس از فروش، سرویس و خدمات رایگان دریافت کنید. همچنین می توانید، برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما بصورت تلفنی و آنلاین پاسخگوی شما مشتریان عزیز هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه