رپرتاژ اگهی

چرا سئو برای کسب و کار شما مهم است؟

چرا سئو برای کسب و کار شما مهم است؟
کدخبر : 27869

چرا سئو برای کسب و کارها مهم است؟ اگر سایتم را سئو نکنم چی میشه؟ اگر به سئو اهمیتی ندهم و بدون نگرانی در مورد حضور دیجیتالی کسب و کارم، به روش سنتی تجارت کنم، چه چیزی را از دست خواهم داد؟

در یک کلام؛ چرا سئو اهمیت دارد؟

پاسخ به این سوال ساده است؛ زیرا دنیا دیجیتالی شده است! استفاده از اینترنت همگانی شده است. مردم دیگر قبل از تصمیم به خرید چیزی از دوستان یا اعضای خانواده خود سؤال نمی کنند؛ در عوض، آنها ترجیح می دهند مطالب را در اینترنت بخوانند، تحقیقات خود را انجام دهند و سپس تصمیم به خرید چیزی بگیرند. این شامل همه چیز می شود؛ از خریدهای بزرگ گرفته تا خریدهای کوچک. همه کالاها و خدمات به صورت آنلاین در دسترس هستند و مصرف کنندگان هنگام خرید آنلاین در مقایسه با  خرید از یک فروشگاه فیزیکی، گزینه های زیادی برای انتخاب دارند. همچنین خرید آنلاین به این معنی است که آنها می توانند از روی مبل راحتی خود خرید کنند و مجبور نباشند به فروشگاه مراجعه کنند. اگر کسب و کاری دارید، دیگر نمی توانید از حضور دیجیتال آن غافل شوید. مشتریان شما در فضای آنلاین به دنبال خدمات شما می گردند. به همین دلیل سئو برای کسب و کار شما مهم و حیاتی است. حالا این سوال پیش می آید که سئو چیست؟

سئو به معنای بهینه سازی و مهندسی محتوای صفحات وب بر اساس فاکتورهای رتبه بندی موتورهای جست و جو از جمله گوگل است و هر سایتی این استاندارها رو بهتر پیاده سازی کند، در نتایج گوگل رتبه بالاتری خواهد داشت.

از طریق سئو خواسته های مشتریان خود را کشف کنید

بدون سئو، شما نمی دانید که مشتریان شما به دنبال چه چیزی هستند. اگر نمی دانید مشتریان شما به دنبال چه چیزی هستند، نمی توانید آنچه را که می خواهند به آنها بفروشید.  فراموش نکنید اطلاعات قدرت است. اگر به اطلاعات مربوط به مشتریان دسترسی دارید، می توانید از آن اطلاعات برای رشد کسب و کار خود در مسیر درست استفاده کنید. در تصویر زیر می توانید آمارهای اعجاب انگیز سئو را مشاهده کنید.

آمار سئو

با سئو بیشتر دیده شوید

بدون سئو، نمی توانید اطمینان حاصل کنید که هر زمان که خریداران احتمالی به دنبال چیزهایی هستند که شما می فروشید، کسب و کار شما در بالای نتایج جستجو نشان داده شود. اگر کسب و کار شما هرگز در بالای لیست های نتایج جستجو نشان داده نمی شود، مردم هرگز متوجه وجود کسب و کار شما نمی شوند. اگر آنها ندانند که کسب و کار شما وجود دارد، نمی توانند از شما خرید کنند و در نتیجه اگر مصرف کنندگان شما وجود شما را ندانند، تجارت شما هرگز رشد نخواهد کرد.

سئو به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را بدون هزینه اضافی توسعه دهید

بدون سئو نمی توانید تعداد مشتریان خود را از افزایش دهید. هنگام فروش فیزیکی، دسترسی شما به مشتریان محدود خواهد بود، اما سئو به شما امکان می دهد محصولات و خدمات خود را تقریباً به هر کسی در این دنیا بفروشید و موقعیت جغرافیایی مشتری اهمیتی

سئو به شما کمک می کند تا رقبای خود را تحت نظر بگیرید

سئو به شما این امکان را می دهد که مراقب باشید رقبای شما چه می کنند و چه استراتژی هایی را دنبال می کنند تا تجارت آنلاین خود را توسعه دهند. شما می توانید به سادگی وب سایت رقبای خود را بررسی کنید و استراتژی های آنها را مشاهده کنید تا متوجه شوید که آنها به چه سمتی می روند.

سئو به رشد کسب و کار شما کمک می کند

هیچ شکی وجود ندارد که سئو کلید رشد برند شما است. هرچه رتبه شما در گوگل برای انواع کلمات کلیدی با حجم جست و جوی بالا بالاتر باشد، ترافیک ارگانیک یا غیر پولی سایت شما بیشتر خواهد شد. وب سایتی که به خوبی بهینه شده باشد، به احتمال زیاد مشتریان بیشتری به دست آورده و فروش بیشتری خواهد داشت. پس از اینکه افراد وب سایت شما را از طریق موتور جستجو پیدا کردند، احتمال بیشتری وجود دارد که برند شما را در سایر پلتفرم های اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

تمایز نسبت به رقبا

هر کسب و کاری رقبای دارد و برای متمایز شدن از آنها، محصولات خوب کافی نیستند. شما باید اطمینان حاصل کنید که مردم در مورد کسب و کارشما می دانند. برای مشاغل کوچک که بودجه تبلیغاتی کم تری دارند، سئو ابزاری عالی برای رقابت با شرکت های بزرگ تر است.

به گزارش hubspot.com، 63.6 درصد از مشاغل به طور فعال در سئو سرمایه گذاری می کنند. به عبارت دیگر، اکثر رقبای شما در حال بهینه سازی برای موتورهای جستجو هستند. بنابراین اگر می خواهید کسب و کار خود را رشد دهید و برای در دسترس مشتریان خود باشید، باید روی خدمات سئو سرمایه گذاری کنید.

سئو قابل سنجش است

سئو قابل اندازه‌گیری است و عملکرد و رشد یک وب‌سایت پس از بهینه ‌سازی به راحتی با استفاده از روش‌های مختلف قابل اندازه‌گیری است. رشد ترافیک وب سایت، بهبود رتبه بندی صفحات در نتایج موتورهای جستجو، افزایش تبدیل و درآمد و غیره می تواند برای تعیین میزان موفقیت سئو برای یک وب سایت استفاده شود.

سرمایه گذاری برای آینده

سئو یک استراتژی بلند مدت و یک فرآیند مداوم است. سرمایه گذاری در استراتژی های سئو به معنای انتظار بین شش تا نه ماه برای کسب نتایج ملموس است. در بلند مدت، سئو می‌توانند یک پایگاه مشتریان وفادار را برای شما تضمین کنند که نه تنها مشتری محصولات شما هستند، بلکه محتوای شما را به عنوان اطلاعات مفید با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

اگر هنوز سئو را استارت نزده اید، تا دیر نشده به فکر آن باشید. سئو مزایایی زیادی دارد که در بالا به تعدادی از آن ها اشاره کردیم. اگر به دنبال یک شرکت خدمات سئو معتبر و حرفه ای هستید، حتما سری به وب سایت وب وان (webone.co) بزنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه