پیامرسان آیگپ

اضافه شدن زبان دری و پشتو به پیامرسان آیگپ

اضافه شدن زبان دری و پشتو به پیامرسان آیگپ
کدخبر : 28239

پیامرسان ایرانی آیگپ، فعالیت خود را برای افغان های مقیم ایران آغاز کرد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی آیگپ، در راستای گسترش خدمت رسانی و توسعه اپلیکیشن آیگپ، این پیامرسان ایرانی  خدمات خود را برای افغان های مقیم ایران گسترش داد.

آیگپ به گونه ای طراحی شده است که همچون سایر پیامرسان های جهانی، قابلیت استفاده به زبان های مختلف را داشته باشد و این موضوع قدم به قدم در حال توسعه و اجرایی شدن است.

کاربران افغان در حال حاضر این امکان را دارند که با دانلود اپلیکیشن آیگپ، با انتخاب زبان دری و یا پشتو در تنظیمات، از سایر خدمات این پیامرسان ایرانی با بهترین کیفیت به زبان مورد نظر خود برخوردار شوند.

خواهران و برادران افغانستانی در داخل ایران از امروز می توانند تصویر، ویدئو، موزیک و ... را با سرعت بالا برای خانواده و دوستان خود ارسال کنند و با هم چت کنند و از این پیامرسان، به زبان مادری در گوشی تلفن همراه خود استفاده کنند.

نکته جالب توجه، استیکرهایی با رویکرد ایرانی و تصاویر اسطوره های ملی در آیگپ است که قطعا مورد توجه خواهران و برادران افغان قرار خواهد گرفت و از دریافت و ارسال آن ها در صفحه چت لذت خواهند برد.

تماس صوتی و تصویری نیز یکی دیگر از خدمات پیامرسان ایرانی برای مخاطبان افغانستانی و سایر کاربران است و دیگر نیازی نیست که برای برقراری تماس، متحمل هزینه های گزاف شده و یا قطعی های مکرر و نویزهای ناخوشایند طی تماس های صوتی و تصویری را تجربه کنند. آیگپ به راحتی و با بهترین کیفیت این قابلیت را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

قابلیت استفاده از زبان دری و پشتو برای پیامرسان آیگپ در حال حاضر فقط در نسخه اندروید این اپلیکیشن وجود دارد و برای سایر پلتفرم ها در دستور توسعه قرار گرفته و به زودی اجرایی خواهد شد.

برای نصب اپلیکیشن آیگپ کافیست عدد 1 را به 10004427 ارسال و یا از طریق مارکت های داخلی اقدام کرد. با مراجعه به وب‌سایت آیگپ به آدرس https://igap.net، نیز می توان این پیامرسان ایرانی را دانلود و بر روی تلفن همراه نصب کرد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه