رپرتاژ اگهی

بهترین تلویزیون های سامسونگ 2021 ،ارزان ترین تلویزیون های سامسونگ 2021 ، پر فروش ترین تلویزیون های سامسونگ 2021

بهترین تلویزیون های سامسونگ 2021 ،ارزان ترین تلویزیون های سامسونگ 2021 ، پر فروش ترین تلویزیون های سامسونگ 2021
کدخبر : 28300

اگر قصد خرید تلویزیون دارید و میخواهید تلویزیونی با کیفیت و مقرون به صرف انتخاب کنید، یکی از سه برند اصلی یعنی سامسونگ ، سونی، الجی که در سطح دنیا شناخته شده هستند گزینه مناسبی برای خرید هستند .

لیست قیمت تلویزیون های سامسونگ 2021

در این قسمت به بازه قیمتی و کیفیت تلویزیون های سامسونگ میپردازیم و به شما می گوییم که به چه قیمتی وچه محصولی را خریداری کنید .در اینجا ما تلویزیون های سامسونگ را به چند بخش تقسیم میکنیم.

قطعا شما پاییین ترین مدل سامسونگ را هم انتخاب کنید، از لحاظ کیفیت تصویر و کیفیت ساخت گزینه مناسبی را انتخاب کرده اید و به نسبت مبلغی که پرداخت میکنید تلویزیون خوبی میگیرید. اما امروزه به دلیل پیشرفت ها و توسعه فناوری ، معیار انتخاب ها تغییر کرده است و هر چه میزان امکانات یک دستگاه بیشتر باشد طرفداران بیشتری نیز دارد .در تلویزیون هم دقیقا به همین صورت هست و امکانات تلویزیون در انتخاب آن خیلی موثر است.

اگر جزو کسانی هستید که از تلویزیون غیر از تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی استفاده خاصی نمیکنید و میخواهید کمتر هزینه کنید، تلویزیون های فول اچ دی سامسونگ گزینه مناسبی هستنداین تلویزیون ها عبارتند از: 32T5300 اینچ،  43T5300 اینچ 43N5000 ، AD590  وAD690 گزینه مناسبی برای خرید هستند .

این سری از تلویزیون ها به غیر از 43” N5000 ، همگی )اسمارت ( هوشمند نیز هستند یعنی شما راحت میتونید به اینترنتت وصل بشد ، فیلم دانلود کنید ، وبگردی کنید و کلی لذت ببرید. این سری از تلویزیون ها سرعت رفرش ریت یا همان هرتز 60HZ دارند.کیفیت تصویر فول اچ دی دارند .و مونتاژ مصر هستند. اما این سری از تلویزیون بیشتر در سایزهای کوچکتر سامسونگ موجود هستند و در سایزهای بالاتر تلویزیونهای سامسونگ  وارد بخش میان رده می شوند که همگی کیفیت فورکی دارند یعنی بالترین کیفیت تصویر.

لیست قیمت تلویزیون های سامسونگ 50اینچ

yt

به اعتقاد ما تلویزیون های میان رده کمپانی سامسونگ که شامل تلویزیونهای سامسونگ 2021 و 2020 می شوند با امکانات و قیمتی  که دارند  بهترین گزینه برای خرید هستند. این تلویزیون ها که شامل TU8300 تنها تلویزیون منحنی موجود در بازار  TU8500 , AU7000 , AU8000 , AU9000, TU8000, TU7000  هستند . این تلویزیون ها در سایزهای 50 و 55 و 65 به وفور موجود هستند و از لحاظ قیمتی بسیار مناسب هستند به عبارت دیگر تلویزیون های 55 اینچ سامسونگ بیشتر در زمره ی میان رده به حساب می آیند که البته در رده پایین تر و بالاتر هم تعدادی تلویزیون 55 اینچ وجود دارند.

 سری های بالاتر این تلویزیون یعنی TU8500 و AU9000 دارای پردازنده به نسبت قوی تری هستند و به همین علت آنها برای گیمینگ و بازی های انلاین نیز عالی هستند.

 

لیست قیمت تلویزیون های 55 اینچ سامسونگ

این تلویزیون ها همگی کیفیت 4K دارند و اسمارت نیز هستند و رفرش ریت 60 تا 120 هرتز دارند که فوق العادست. به لطف پردازنده ی کریستالی و چند هسته ایی که دارند در اجرای برنامه ها فوق العاده سریع هستند.

ui

تلویزیون های سامسونگ دارای سیستم عامل تایزن هستند و پنل آنها از نوع VA است. همگی ورودی HDMI , LAN , USB دارند و از انواع فرمت های تصویری پشتیبانی میکنند. این تلویزیون ها با قیمت مناسبی که دارند به اعتقاد ما بهترین گزینه برای خرید کسانی هستند که هم اقتصادی خرید کنند و هم جنس عالی بگیرند چون کمپانی سامسونگ از هیچ امکاناتی برای این تلویزیون ها کم و کسر نگذاشته است و از لحاظ ظاهری نیز با ظرافت و طراحی خاصی که دارند زیبایی را محیط شما میبخشند.

 

برای کسانی که کیفیت تصویر و امکانات تصویر برای آنها از همه چیز مهمتر است سامسونگ چندین گزینه عالی برای آنها دارد که شامل Q60T , Q70T , Q80T , Q90T , Q60A , Q70A , Q80A , Q90A است.

تلویزیون های کیو ال ای دی سامسونگ QLED  بالاترین و تاپ ترین تلویزیونهای سامسونگ هستند که برای استفاده خانگی و معمولی و برای گیمینگ و برای تماشای فیلم حرفه ای عالی هستند و به نسبت تلویزیون های رقیب خود از برند های دیگر از قیمت مناسب تری برخوردارند . این تلویزیون ها از انواع فرمت های تصویر پشتیبانی میکنند . وای فای و بلوتوث و ورودی LAN , HDMI , USB  پورت خروجی اپتیکال دارند این سری از تلویزیون ها پردازنده فوق العاده قوی ای دارند و به سریع ترین حالت ممکن برنامه ها را به اجرا در می آورند .

لیست قیمت تلویزیون های 65 اینچ سامسونگ

سرعت رفرش ریت 120 هرتز دارند که برای تلویزیون بی نظیر است . پردازشگر تصویر آنها از نوع QUANTUM PROCESSOR 4K است . با قابلیت و امکانات فراوانی که دارند این سری از تلویزیون ها را به تلویزیون های پر طرفدار و بی نظیر بدل کرده است.تلویزیون های سامسونگ QLED بیشتر در سایز های بزرگ تولید و روانه بازار شده اند و بیشترین تنوع آنها در سایز 65 اینچ می باشد .

  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت های این مدل ها و بررسی بیشتر آنها به سایت RAMZORAZ.COM  مراجعه فرمایید .

در این متن ماسعی بر آن داشتیم تا با زبانی ساده این مطالب را برای شما بیان کنیم و شما را در انتخابی بهتر راهنمایی کنیم ممنون که تا آخر این متن با ما بودید. 

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه