رپرتاژ اگهی

بهترین برندهای هندزفری موجود در بازار ایران کدام هستند؟ آپدیت 2022

بهترین برندهای هندزفری موجود در بازار ایران کدام هستند؟ آپدیت 2022
کدخبر : 28728

اگر قصد خرید هندزفری دارید و می‌خواهید بهترین برند را تهیه کنید، شناخت گزینه‌های مناسب کار آسانی نیست. درواقع، تنوع برندهای هندزفری در بازار ایران به‌قدری زیاد است که در اکثر مواقع خریداران نمی‌دانند برای تحقیق باید از کجا شروع کنند!

 در میان برندهای متنوع که انواع مختلف هندزفری، هدست و هدفون تولید کرده‌اند، محصولات برخی از آن‌ها نسبت به بقیه بسیار درخشیده‌اند. امروزه با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی انواع هدفون و انواع هندزفری با برندهای مختلف و کیفیت‌های گسترده در بازار رونمایی و عرضه می‌شود، که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید هدف خوب و باکیفیت که برای‌تان مناسب‌ترین گزینه است خریداری کنید. در این مطلب، برندهای برتر هندزفری موجود در بازار ایران را معرفی می‌کنیم.

 

اسکال کندی (Skullcandy)

اسکال کندی (Skullcandy) یک کمپانی آمریکایی است که بر روی تولید هدفون‌ها و هندزفری های بلوتوثی تمرکز دارد. محصولات این شرکت برای طرفداران موسیقی هیپ‌هاپ مناسب هستند، چراکه این دستگاه‌ها معمولاً صدای بیس زیادی دارند. بدنه این محصولات از پلاستیک معمولی ساخته‌شده، در مقابل قیمت کمتری برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده است.

هندزفری‌های اسکال کندی معمولاً طراحی ساده‌ای دارند و باوجوداینکه خیلی گران نیستند، عملکرد مناسبی ارائه می‌دهند. کیفیت ساخت و مقاومت آن‌ها بسیار بالا است. همچنین، مدل‌های بلوتوثی این شرکت، شامل باتری‌هایی با عمر باتری نسبتاً خوب هستند.

هندزفری اسکال کندی مدل Method S2CDHY یکی از بهترین هندزفری‌های موجود در بازار است که عملکرد بسیار حرفه‌ای دارد. این ایرفون به فناوری Dual Lock Fit مجهز شده است. این فناوری باعث می‌شود تا سر گوشی‌های این هندزفری در اثر تکان‌های شدید از گوش خارج نشوند. درنتیجه، این مدل می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ورزشکاران باشد.

 

هندزفری هوکو (Hoco)

کمپانی هوکو در سال 2009 میلادی تأسیس شده و طی این سال‌ها پیشرفت زیادی در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل و قطعات جانبی دیجیتالی کسب کرده است. به‌طوری‌که در حال حاضر، تعداد شعبه‌های این برند در کشورهای مختلف در سراسر جهان به 50 عدد می‌رسد.

این شرکت برای تولید محصولات خود روش‌های نوآورانه و طراحی‌های منحصربه‌فرد در نظر می‌گیرد. هندزفری‌ها و هدفون‌های این برند، کیفیت صدا و کیفیت ساخت بالایی دارند و همواره خریداران را از انتخاب خود راضی نگه می‌دارند.

از بهترین هندزفری‌های هوکو موجود در بازار ایران می‌توان به مدل E13 اشاره کرد. مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل آن است که قابلیت اتصال هم‌زمان به دو دستگاه را فراهم می‎کند. برد این دستگاه 10 متر است و قابلیت حذف صداهای مزاحم یا قابلیت نویز کنسلینگ را دارد. با تهیه این هندزفری بی‌سیم، شما می‌توانید به مدت 4 ساعت به‌طور مداوم به مکالمه یا گوش دادن به موسیقی بپردازید. قابلیت نگهداری شارژ این مدل در حالت استندبای 70 ساعت است.

هدفو

 

هندزفری سونی (Sony)

سونی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی است که محصولات متنوع از دوربین گرفته تا تلویزیون و هندزفری تولید می‌کند. خط تولید هندزفری و هدفون‌های این برند به همین اندازه متنوع و گسترده است. فرقی نمی‌کند که شما به دنبال هندزفری‌های حذف‌کننده نویز باشید، یا می‌خواهید یک هندزفری ورزشی با سر گوشی‌های پایدار تهیه کنید، درهرصورت محصولات این شرکت به‌قدری متنوع هستند که نیازهای شما را برطرف می‌کنند.

بهترین هندزفری بی‌سیم سونی، مدل WF-1000XM3 است که از سیلیکون و پلاستیک ساخته‌شده است. طراحی ارگونومیک این مدل باعث می‌شود تا به‌راحتی در گوشی قرار بگیرد و جابه‌جا نشود. باتری این مدل در حالتی که قابلیت نویز کنسلینگ روشن باشد 4 ساعت و در حالت معمولی 4.5 ساعت دوام می‌آورد.

هدفو

هندزفری جی بی ال (JBL)

تولیدکننده آمریکایی JBL طیف گسترده‌ای از تجهیزات صوتی مانند بلندگو و هدفون را ارائه می‌دهد. اکنون این برند  زیر نظر کمپانی هارمن پرو (HARMAN PRO) فعالیت می‌کند و محصولاتی شامل انواع اسپیکرها ازجمله اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل، انواع هندزفری بلوتوثی، انواع پخش‌کننده‌های خانگی، انواع هدفون بیسیم و… ارائه می‌دهد.

Under Armour True Wireless Flash نام یکی از بهترین محصولات این شرکت است که با وزن بسیار سبک و طراحی ارگونومیک عرضه‌شده است. طراحی این مدل آن را برای گیمرها و ورزشکاران به یک گزینه مناسب تبدیل می‌کند. این مدل در برابر آب، هوا، رطوبت و گردوغبار مقاوم است و از فناوری Bionic Hearin پشتیبانی می‌کند. این فناوری از ادغام دو فناوری مختلف ایجادشده است که به شما این امکان را می‌دهد تا صدا را کم کرده و بخش گفتاری را تقویت کنید، یا صدا را تقویت کرده و از موسیقی خود لذت ببرید.

هدفو

 ایرپاد اپل

هندزفری اپل که آن را با نام تجاری ایرپاد نیز می‌شناسند، دارای انواع مختلفی است. اولین هندزفری اپل، سیمی و همراه با سوکت 3.5 بود. در حال حاضر ایرپادهای بلوتوث (Apple aipod) با ظاهری بسیار شیک و امروزی به بازار عرضه شده‌اند.ایرفون‌ها و هندزفری‌های اپل یکی از باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار ایران محسوب می‌شوند، به‌طوری‌که برای افرادی که محدودیت بودجه‌ای ندارند می‌توانند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشند. ایرفون باسیم اپل آیفون 6 ازجمله محصولات برتر این برند است که علاوه بر گوشی‌های آیفون 6، می‎توانید از آن در سایر گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند هم استفاده کنید.

این هندزفری از طریق یک کابل با جک 3.5 میلی‌متری به دستگاه شما متصل می‌شود. همچنین، بر روی این محصول یک سری دکمه وجود دارد که برای مدیریت موسیقی کاربرد دارند. از ویژگی‌های مهم دیگر این هندزفری اپل می‌توان به مقاومت بالا در برابر آب، عرق و رطوبت، طراحی استاندارد و ارگونومیک آن اشاره کرد.

سامسونگ

کیفیت و اعتبار محصولات برند سامسونگ بر هیچ‌کس پوشیده نیست. محصولات مختلف این برند کره‌ای طرفداران بسیاری در داخل ایران پیداکرده است. ازجمله این محصولات می‌توانیم به هدفون‌ و هندزفری بی سیم سامسونگ اشاره کنیم که مانند محصولات دیگر این شرکت، عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند.

اگر به دنبال بهترین هندزفری بی سیم سامسونگ هستید، ما مدل  Galaxy Buds Live را پیشنهاد می‌کنیم. این مدل از زیبایی، کیفیت صدا و بیس بسیار عالی بهره می‌برد. این هندزفری بی سیم سامسونگ با بلوتوث نسخه 5.0 و با پشتیبانی از پروفایل‌های A2DP و AVRCP، HFP عرضه‌شده است. این مدل با تشخیص فرکانس‌های محیط اطراف می‌تواند میزان نویز را کاهش دهد. باتری بادوام این هندزفری می‌تواند به مدت 8 ساعت به‌طور مداوم کار کند.

هدفو

 جبرا (Jabra)

سال‌های طولانی است که جبرا هدفون‌ها و هندزفری‌های اداری تولید می‌کند. اما در چند سال اخیر، این برند خط تولید خود را کمی تغییر داده و به تولید محصولات بی‌سیم کاربردی‌تر و ورزشی محور روی آورده است. عملکرد میکروفون در تمام محصولات بی‌سیم این شرکت بسیار مناسب است. همچنین، این محصولات سازگار با برنامه Jabra Sound+ طراحی می‌شوند. در این برنامه ویژگی‌هایی ارائه می‌شود تا شما بتوانید هندزفری را طبق میل خود تنظیم کنید.

هندزفری بی سیم جبرا مدل Classic یک محصول خوش‌دست از این شرکت است که یکی از زیباترین طراحی‌ها را دارد. وزن کم، کلیدهای کنترل و میکروفون باکیفیت ازجمله ویژگی‌های مهم این هندزفری بی‌سیم هستند. به کمک کلیدهای کنترل تعبیه‌شده در این دستگاه، شما به‌راحتی می‌توانید موسیقی را مدیریت کنید. همچنین، برد بلوتوث این هندزفری تا 30 متر برآورد شده که این عدد برای چنین دستگاهی بسیار قابل‌توجه است. باتری به‌کاررفته در این دستگاه دوام خوبی دارد به‌طوری‌که با یک‌بار شارژ کامل آن می‌توانید تا 9 ساعت به‌طور مداوم از آن استفاده کنید.

هندزفری شیائومی

هدفون redmi airdots یکی از انواع محبوب و مقرون‌به‌صرفه هندزفری های شیائومی محسوب می‌شود. اگر به‌دنبال یک هندزفری بلوتوث شیائومی با قیمت مناسب هستید، حتماً باید ایرداتز را در لیست خرید خودتان قرار دهید. دامنه قیمت هندزفری شیائومی بسیار وسیع است. با وجود این، ایرداتز 1 یکی از انواع اقتصادی و بسیار پرطرفدار محسوب می‌شود.

برند نام آشنای شیائومی اخیراً گوشی‌های هوشمند بسیار مقرون‌به‌صرفه و باکیفیتی روانه بازار کرده و توجه بسیاری از ایرانیان را از برندهای معروف و گران‌قیمت، به خود جلب کرده است. این موضوع در مورد محصولات دیگر این برند مانند هندزفری‌ های شیائومی هم صدق می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی این هندزفری‌ها که در تمام محصولات شیائومی وجود دارد، کیفیت بالا در عین اقتصادی بودن آن‌ها است.

به‌عنوان بهترین هندزفری بلوتوث شیائومی می‌توان به مدل  Redmi AirDots اشاره کرد. باتری قوی این هندزفری جزو نقاط قوت آن محسوب می‌شود چراکه در عرض یک ساعت شارژ می‌شود و تا ساعت‌های طولانی امکان پخش موسیقی و مکالمه را برای شما فراهم می‌کند.

این محصول دارای گواهی IPX4 است و در برابر آب، گردوغبار و رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. این هندزفری بلوتوثی درون یک کیس قرار دارد که هم به‌عنوان محافظ و هم به‌عنوان شارژر عمل می‌کند. یک چراغ LED روی دو گوشی آن تعبیه‌شده است که در صورت تمام شدن باتری، به شما هشدار می‌دهد.

 

خرید بهترین مارک هندزفری

برندهای معرفی‌شده در این مقاله، جزو گزینه‌هایی هستند که چه در عرصه جهانی و چه در بازار ایران بسیار محبوب واقع‌شده‌اند. درنهایت شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه و نیازهای خود، از بین برندهای معرفی‌شده در این لیست بهترین انتخاب را داشته باشید. اما به خاطر داشته باشید که هندزفری موردنظر خود را حتماً از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه