رپرتاژ اگهی

اینرژی پیشگام در فروش تجهیزات ایمنی و حفاظت

اینرژی پیشگام در فروش تجهیزات ایمنی و حفاظت
کدخبر : 29548

انتخاب تجهیزات ایمنی و حفاظت از بهترین کیفیت ها و مناسب محیط کاری شما از الزاماتی است که باید به آن توجه شود. برای اینکه تجهیزات ایمنی و حفاظت بتوانند بالاترین سطح ممکن حفاظت را تأمین کنند لازم است که به‌طور مناسب انتخاب شوند همچنین انتخاب تجهیزات ایمنی و حافظت مناسب هر محیط کاری بسته به نوع خطراتی که محیط و انسان ها را تهدید می کند متفاوت است که این امر ممکن است کمی انتخاب لوازم ایمنی و حفاظت را برای شما دشوار کند و سبب سردرگمی شما در انتخاب تجهیزات ایمنی مناسب شما شود. لذا اگر به دنبال مرجع کامل تجهیزات ایمنی و حفاظت برای محیط کاری خود هستید مطالعه این متن برای شما جالب و بسیار کمک کننده خواهد بود چراکه اطلاعات زیادی از لوازم و تجهیزات ایمنی و حفاظت کسب خواهید کرد پس تا انتهای متن ما را همراهی کنید.  

فروشگاه اینرژی عرضه کننده تجهیزات ایمنی و حفاظت

شرکت اینرژی همواره با همکاری با فعالان حوزه تولید تجهیزات ایمنی و حفاظت اعم از تولید کنندگان داخلی و خارجی، کوشیده است تا با فراهم کردن بهترین تجهیزات ایمنی و حفاظت تمام نیازهای مشتریان را در این حوزه ها پوشش دهد. لذا مشتریان می توانند با اطمینان و سهولت بیشتر، تجهیزات ایمنی و حفاظت خود را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

خرید تجهیزات ایمنی و حفاظت از اینرژی

اهمیت و ضرورت ایمنی و حفاظت در دنیای امروز

در دنیای امروز اهمیت ایمنی بر کسی پوشیده نیست با پیشرفت صنایع، لوازم ایمنی و حفاظت فردی استفاده گسترده ای پیداکرده‌اند و بکار گیری آن‌ها الزامی شده است چرا که حفظ سلامتی و امنیت کارکنان اهمیت ویژه ای دارد و سوانح در کارخانه‌ها ممکن است باعث نقص عضو یا فوت افراد شود که به سهولت و سرعت قابل جبران نیست. در واقع ایمنی شرایطی است که پتانسیل آسیب رساندن به کارکنان، تجهیزات و ساختمان‌ها، از بین بردن مواد یا کاهش کارایی در اجرای یک وظیفه از پیش تعیین شده را کاهش می دهد. انواع تجهیزات ایمنی و حفاظت شامل اعلام حریق، اطفای حریق، تجهیزات حفاظت الکتریکی، تجهیزات ایمنی پالایشگاه و پتروشیمی و سیستم F&G می باشند که شما با خرید لوازم و تجهیزات ایمنی و حفاظت مناسب محیط خود می توانید خطرات محیط کاری خود را به حداقل برسانید و در محیطی امن و ایمن کار کنید.

تجهیزات ایمنی و حفاظت با بهترین کیفیت در اینرژی

قطعا یکی از دغدغه های شرکت اینرژی تلاش هر چه بیشتر جهت ارائه بهترین تجهیزات ایمنی و حفاظت به مشتریان جهت ایجاد محیط های کاری ایمن بوده است. در این راستا شرکت اینرژی با همکاری با بهترین برندهای تجهیزات ایمنی و حفاظت در حوزه های مختلف ایمنی و حفاظت اعم از اعلام حریق، اطفای حریق، تجهیزات حفاظت الکتریکی، تجهیزات ایمنی پالایشگاه و پتروشیمی، راپچر دیسک و سیستم F&G توانسته است در آن حوزه پیشگام باشد و رضایت مشتریان را جلب نماید. در ادامه نگاهی به تجهیزات ایمنی و حفاظت قابل‌ارائه توسط فروشگاه اینترنتی اینرژی داشته باشید:

راپچر دیسک معکوس: این دیسک های انفجاری (دیافراگم انفجاری یا راپچردیسک) برای محافظت از مخازن تحت فشار، راکتورها و  مهار فشار صنایع مختلف نفت، گاز و پتروشیمی که ممکن است تحت فشار ناگهانی بالا و یا فشار منفی (خلأ) باشند، استفاده می شود که با بهترین کیفیت در فروشگاه اینترنتی اینرژی موجود می باشد.

راپچر دیسک فوروارد: از تجهیزات ایمنی پالایشگاه و پتروشیمی راپچر دیسک فوروارد (Forward-acting rupture disc)می باشد که  به راپچر دیسک هایی که با اعمال فشار به دیسک فلزی، شکل گنبدی به خود می گیرند، راپچر دیسک فوروارد گفته می شود. این راپچر دیسک در فروشگاه اینرژی از بهترین برند موجود می باشد.

راپچر دیسک  تخت: Rupture Disc یا راچر دیسک تخت، یکی از تجهیزات ایمنی و حساس کنترل فشار است که به منظور تخلیه فشار در سیستم‌های تحت فشار یا خلاء اضافی کاربرد دارد که در سایت انرژی موجود و  قابل سفارش است.

پنل انفجاری: راپچر پنل (explosion vent) ، پنل انفجاری یا دریچه انفجار (rupture panel) یک تجهیز ایمنی برای جلوگیری از ایجاد فشار آستانه انفجار در سیستم های تحت فشار می باشد. پل انفجاری با بالاترین کیفیت قابل ثبت و سفارش در فروشگاه اینترنتی اینرژی می باشد.

خرید راپچر دیسک از اینرژی

بالاترین سطح ایمنی و حفاظت را از فروشگاه اینرژی بخواهید

بدون شک صنایع نفت از استخراج تا صادرات، گاز و پتروشیمی یکی از پیچیده ترین صنایعی هستند که برای سرمایه انسانی و ادوات همراه با خطرناکترین حوادث ممکن همراه می باشند. از مهمترین راه حل های کاهش و در امان ماندن از حوادث ناگهانی و خطرناک، استفاده از تجهیزات ایمنی و حفاظت می باشد. انتخاب مناسب تجهیزات ایمنی و حفاظت این خطرات و حوادث را به حداقل  مقدار خود می رساند. در این راستا، فروشگاه اینرژی با ارائه محصولات مناسب با بالاترین سطح کیفیت به مشتریان تحت برندهای معتبر  سعی بر آن دارد امن‌ترین محیط کاری را برای مشتریان فراهم نماید.

خرید تجهیزات سیستم F&G از اینرژی

ارائه خدمات پس از فروش:

یکی از مهم‌ترین چالش‌های خرید محصولات وارداتی و خارجی برای مشتریان، داشتن خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی است. اینرژی بااطلاع کامل از این دغدغه مشتریان، با ارائه محصولات باکیفیت و خدمات پس از فروش و گارانتی، بعد از پروسه فروش هم مشتریان را همراهی می‌کنند و در راستای جلب رضایت حداکثری مشتریان، گام برمی‌دارد.

ارتباط با اینرژی:

همراهان اینرژی می‌توانند به یکی از شیوه‌های زیر با کارشناسان مجموعه برای دریافت خدمات مشاوره، خرید و خدمات پس از فروش در ارتباط باشند.

خرید تجهیزات ایمنی و حفاظت

آدرس:

دفتر مرکزی: تهران، سیدخندان، سهروردی شمالی، خیابان حاج حسنی، پلاک 3، طبقه 2، واحد 3

شعبه اراک: استان مرکزی، اراک، خیابان خرم، کوچه ایثار، پلاک 8، طبقه 4

کارخانه: استان مرکزی، اراک، شهرک صنعتی حاجی آباد، خ صنعت، انتهای کوچه شقایق، پلاک 25

آدرس وب‌سایت:

www.inergy.ir

ایمیل:

info@inergy.ir

شماره‌های تماس: 

021-88522276

(فکس داخلی 5)

021-86121894

09912055724

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه