رپرتاژ اگهی

اطلاع از جدیدترین قیمت اشتراک اپل موزیک

اطلاع از جدیدترین قیمت اشتراک اپل موزیک
کدخبر : 29549

زندگی در عصر تکنولوژی مزایا و معایب مختص به خود را دارد. یکی از معایب اصلی آن، این است که سبک زندگی مردم در سراسر جهان چهره‌ای ماشینی و فشرده پیدا کرده اما از طرفی دیگر تمام نیازهای کوچک و بزرگ ما با ابزارهای مختلف و به ساده‌ترین روش ممکن برطرف می‌شود. یکی از نیازهای اساسی مردم در این عصر دسترسی آسان به موسیقی در هر زمان و مکانی است زیرا در دورانی که ما در آن زندگی می‌کنیم موسیقی نقش مهم و عمیقی را در زندگی مردم ایفا می‌کند و شاهد حضور این هنر در تمام حالات و لحظات خود هستیم.

با این حال چیزی که بسیاری از کاربران را آزار می‌دهد آن است که در عصر تکنولوژی تعداد زیادی از ابزارهای پخش موسیقی وجود دارند که قدرت انتخاب عاشقان موسیقی را محدودتر می‌کنند اما یکی از سرویس‌های پخش موسیقی محبوب و پرطرفدار که در این مطلب قصد داریم به بررسی آن بپردازیم، اپل موزیک است. می‌پرسید اپل موزیک چیست؟ تا انتهای این مطلب همراه سیب کده باشید تا پاسخ سوال خود را بیابید.

معرفی سرویس اپل موزیک

سرویس اپل موزیک در سال 2015 معرفی شد و یکی از موفقیت‌های تکرارنشدنی آن کسب 20 میلیون کاربر فعال در اولین سال فعالیت خود بود. برنامه اپل موزیک ترکیبی از دو سرویس قدیمی شرکت اپل یعنی آیتونز و موزیک است که ماهیت پخش موسیقی را از سرویس موزیک و آرشیو 90 میلیون خود را از سرویس آیتونز به ارث برده است.

این سرویس پرطرفدار در ابتدا برای کاربران سیستم‌عامل iOS طراحی و عرضه شد اما با گذشت زمان و استقبال وصف‌نشدی عاشقان موسیقی از این سرویس، اپل تصمیم گرفت سیاست دیرینه خود را کنار بگذارد و این سرویس را برای کاربران سیستم‌عامل اندروید و ویندوز نیز عرضه کند.

مشترکان سرویس اپل موزیک علاوه بر آرشیو 90 میلیون موسیقی آیتونز به 30 هزار پلی‌لیست جذاب و متنوع، پخش نامحدود موسیقی به‌صورت آنلاین، دانلود 100 هزار موسیقی در کتابخانه شخصی و ده‌ها امکانات دیگر دسترسی کامل خواهند داشت که در بخش بعدی به‌صورت جامع‌تر به بررسی این امکانات می‌پردازیم.

بررسی امکانات اپل موزیک

اپل

  • آرشیو 90 میلیون موسیقی فارسی و غیرفارسی

مشترکان سرویس اپل موزیک می‌توانند به آرشیو آیتونز این برنامه که مجموعه‌ای از آهنگ‌های فارسی و غیرفارسی سراسرجهان است دسترسی کامل داشته باشند.

  • 30 هزار پلی‌لیست جذاب و متنوع

علاوه بر آرشیو کاملی که این سرویس دارد طراحان آن پلی‌لیست‌های جذاب و متنوعی را مطابق با هر حالت و سلیقه‌ای برای مشترکان تهیه کردند.

  • پخش نامحدود موسیقی به‌صورت آنلاین

یکی از نکات مثبت این سرویس پخش نامحدود موسیقی و بدون تبلیغات آزاردهنده به‌صورت آنلاین است.

  • دانلود و افزودن آهنگ‌ به کتابخانه شخصی برای پخش آفلاین

مشترکان سرویس اپل موزیک می‌توانند تا 100 هزار ترک موسیقی را دانلود کرده و به کتابخانه شخصی خود اضافه کنند تا در زمان نبود اینترنت بتوانند به‌صورت کاملا آفلاین آن‌ها را پخش کنند.

  • پشتیبانی از دستیار صوتی سیری

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های سرویس اپل موزیک پشتیبانی از سیری است که در آن کاربران می‌توانند با درخواست کردن از سیری به پخش، مکس، رد یا جستجوی آهنگ بپردازند.

  • ایستگاه رادیویی زنده

این ایستگاه موردعلاقه خواننده‌های تازه‌کار است چراکه در این ایستگاه خواننده‌ها می‌توانند به‌صورت زنده موسیقی‌های خود را پخش کنند و به گوش طرفدارانشان برسانند.

  • 17 ایستگاه اختصاصی رادیویی با سبک‌های متنوع

علاوه بر استگاه رادیویی 17 ایستگاه متنوع دیگر وجود دارد که سبک‌های مختلفی از موسیقی به‌صورت زنده در آن پخش می‌شود و کاربران نیز می‌توانند ایستگاه رادیویی شخصی خود را داشته باشند و آن را با خواننده‌های موردعلاقه خود پر کنند.

  • پیشنهاد آهنگ براساس علایق کاربر

برنامه اپل موزیک با استفاده از هوش مصنوعی خود براساس آهنگ‌هایی که شما بیشتر پخش کرده‌اید و لایک کرده‌اید لیستی از آهنگ‌هایی که ممکن است بپسندید را به شما پیشنهاد می‌کند.

  • نمایش متن موسیقی درحال پخش

یکی از امکاناتی که در بیشتر سرویس‌های پخش موسیقی وجود ندارد امکان نمایش متن موسیقی است که اپل موزیک این قابلیت را هم دارد و در روند جستجوی آهنگ نیز بسیار تاثیرگذار است.

  • همگام‌سازی محتوای کتابخانه شخصی کاربر با دو سرویس iTunes و iCloud

آخرین ویژگی برجسته موجود در اپل موزیک امکان همگام‌سازی محتوای داخل این برنامه با دو سرویس iTunes و iCloud است. بدین صورت که شما با همگام‌سازی اپل موزیک خود با آیتونز می‌توانید تمام آهنگ‌هایی که پیش‌ازاین در آیتونز خریداری کرده‌اید به اپل موزیک خود اضافه کنید و همچنین با همگام‌سازی کتابخانه شخصی خود با سرویس آی‌کلود دیگر نگران حذف اتفاقی آهنگ‌های خود نخواهید بود.

برای خرید اپل موزیک با کمترین قیمت و پشتیبانی قوی بر روی لینک  https://sibkade.com/product/applemusic/ کلیک کنید.

قیمت اشتراک های اپل موزیک

اپل

پس از بررسی امکانات بی‌نظیر اپل موزیک وقت آن رسیده که کمی هم با پلن‌های اشتراک این سرویس محبوب آشنا شویم و ببینیم که کدام یک می‌تواند جواب‌گوی نیازهای شما باشد.

اشتراک فردی (Individual Plan)

ساده‌ترین پلن در اپل موزیک، اشتراک فردی آن است که کاربران با پرداخت 9.99 دلار در ماه می‌توانند علاوه بر دسترسی به تمام امکانات موجود در این سرویس از دو قابلیت lossless audio و Spatial Audio که مختص مشترکان این پلن است، بهره‌مند شوند.

اشتراک خانواده (Family Plan)

این پلن اشتراک به مقرون‌به‌صرفه بودن معروف است و محبوب خانواده‌ها است چراکه کاربران با پرداخت 14.99 دلار در ماه می‌توانند تا حداکثر 6 نفر از اعضای خانواده را با خود همراه کنند. لازم به ذکر است تمام اعضای خانواده از یک حساب به‌صورت مشترک استفاده می‌کنند اما هریک کتابخانه شخصی، آرشیو موسیقی و پیشنهادهای مخصوص به خود را خواهند داشت.

اشتراک ویس پلن (Voice Plan)

از جدیدترین عضو خانواده اپل موزیک محسوب می‌شود که در سپتامبر 2021 به جهانیان معرفی شد. در اشتراک ویس پلن کاربران با پرداخت 4.99 دلار در ماه قادر خواهند بود تنها به کمک دستیار صوتی اپل یعنی سیری به پخش، مکس، رد یا جستجوی یک آهنگ بپردازند.

چگونه می‌توانم به یکی از مشترکان این سرویس محبوب تبدیل شوم؟

برای آنکه به یکی از مشترکان این سرویس بی‌نظیر تبدیل شوید تنها کاری که نیاز است ثبت‌نام در این سرویس به کمک اپل آیدی و پسوورد و سپس ثبت اطلاعات کارت اعتباری شماست که در این صورت هزینه پلن اشتراکی که انتخاب کرده‌اید به‌صورت 1 ماهه، 6 ماهه یا یکساله از حساب بانکی شما کسر می‌شود اما نکته مهم آن است که کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های بانکی موجود در این کشور و همچنین قیمت بالای دلار آمریکا قادر نخواهند بود به راحتی و تنها با یک کارت اعتباری اقدام به خرید اشتراک اپل موزیک کنند اما ما یک راه‌حل راحت‌تر و ارزان‌تری سراغ داریم که این مشکل را نیز حل می‌کند و آن هم خرید اشتراک اپل موزیک از فروشگاه‌های معتبری مانند وبسایت تخصصی سیب کده است.

مزایای خرید اشتراک اپل موزیک از سیب کده چیست؟

اپل

  • فروشگاه سیب کده به‌صورت تخصصی در حوزه خرید اشتراک برنامه‌هایی چون اپل موزیک، اسپاتیفای، نتفلیکس، اپل تی وی، اپل فیتنس و غیره فعالیت می‌کند.
  • شعار سیب کده احترام به حقوق کاربران است و به همین جهت تمام سفارشات در کوتاه‌ترین زمان ممکن و تا حداکثر 24 ساعت پس از ثبت فعال می‌شوند.
  • فروشگاه سیب کده تقریبا همواره تخفیف است چراکه با قیمت بالایی که دلار در کشور ما دارد هزینه اشتراک‌ اپل موزیک برای کاربران ایرانی سر به فلک می‌کشد اما با فروشگاه سیب کده می‌توانید همیشه ارزان خرید کنید.
  • با خرید اشتراک اپل موزیک از سیب کده (https://sibkade.com/) تا آخرین روز اشتراکتان از پشتیبانی اختصاصی و 24 ساعته آن‌ها بهره‌مند خواهید شد.
  • تمام فعال‌سازی‌ها از طریق فمیلی شیرینگ و بدون نیاز به پسوورد و برروی اپل آیدی شما انجام می‌شود.
  • تمام اشتراک‌ها برروی منطقه آمریکا فعال می‌شوند تا کاربران بتوانند به کامل‌ترین آرشیو موسیقی دسترسی داشته باشند.

سایر اطلاعات سیب کده، مرجع خرید و اطلاع از قیمت اپل موزیک

تاریخ: 28/01/1401

روز: یکشنبه

شماره تلفن: ۰۲۱۹۱۳۰۲۴۴۹

شماره همراه: ۰۹۰۲۲۲۱۳۵۵۳

نشانی ایمیل: info@sibkade.com

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه