رپرتاژ اگهی

برترین سایت خرید گیفت کارت GiftCard.iR

برترین سایت خرید گیفت کارت GiftCard.iR
کدخبر : 29698

 گیفت کارت ها مثل کارت شارژ همراه اول یا ایرانسل می مانند که با خرید گیفت کارت یک مبلغ خاص داخل آن موجود است و دارای یک کد دیجیتالی می باشند. اکانت شما با فعال نمودن آن کد به همان میزان که داخل کارت است شارژ می شود و می توانید از شرکت یا فروشگاه طرف قرارداد خریدهای مجازی یا فیزیکی خود را انجام دهید.

بهترین فروشگاه برای خرید گیفت کارت ها ، سایت GiftCard.IR است که سابقه چند ساله در این زمینه دارد و یک فروشگاه امن برای تهیه محصولات دیجیتالی می باشد.

پرفروش ترین محصولات سایت GiftCard.iR :

گیفت کارت اپل آیتونز

گیفت کارت اپل آیتونز برای دستگاه های شرکت اپل طراحی شده اند. iTunes اپلیکیشن شرکت اپل Apple است که جهت انتقال اطلاعات بین دستگاه های اپل مثل آیفون با کامپیوتر ساخته شده است. ضمن اینکه این نرم افزار جهت خرید اپلیکیشن ، بازی ، آهنگ ، فیلم و کتاب مورد استفاده قرار می گیرد.

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن را می ‌توانید به حساب کاربری پلی‌ استیشن تان منتقل کنید و موجودی آنرا در کیف پول پلی ‌استیشن خود نگه دارید. اعتباری که در این کیف پول قرار دارد می ‌تواند جهت خرید محصولات و خدمات فروشگاه پلی استیشن مثل گیم ‌های خاص و محتواهای بازی ، گیم ‌های کلاسیک PS1 و سیستم بازی ‌های پرتابل در PSP و به علاوه PlayStation 3 مورد استفاده قرار گیرد.

گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت گوگل پلی را باید به نوعی بهترین روش تهیه محصول از گوگل پلی استور دانست. هر گیفت کارت دارای مبلغی خاص بوده و افراد قادرند تنها به اندازه موجودی هر گیفت کارت ، خرید کنند. اما داشتن هر گیفت کارتی به معنای آن نیست که می شود خرید از فروشگاه google را تجربه کرد.

گیفت کارت استیم والت

گیفت کارت استیم والت و سایت جهانی استیم فروشگاه بزرگی از گیم های  PC ، Mac و Linux می باشد. این فروشگاه وسیع تر از آن است که تنها بازی های غیر رایگان را سرویس دهی کند. در این شبکه برای پلیرها و کاربران ، گیم های رایگان بسیاری مانند dota2 ، csgo ،warfare ،team fortress و غیره نیز وجود دارد.

گیفت کارت ایکس باکس

jjjhgg

گیفت کارت ایکس باکس برای خرید محصولات فروشگاه ایکس باکس طراحی شده است. به نحوی که همه کاربرها و طرفداران این کمپانی بدون نیاز به کریدیت کارت های بین المللی مثل ویزا کارت ، می توانند از کالاها و خدمات و همچنین محتواهای ایکس باکس بهره مند شوند.

گیفت کارت ریزر گلد

گیفت کارت ریزر گلد پیشتر با نام ZGold MOL Points و اعتبار MOL شناخته می شد. با خرید گیفت کارت ریزر گلد میتوانید جهت تهیه اعتبار گیم های آنلاین استفاده نمایید. گیفت کارت ریزر گلد بیش از 2000 بازی تحت شبکه را پشتیبانی می کند.

دریافت اعتبار MMO ، خریدهای درون برنامه ای و گیم کاردهای بازی ها و غیره از قابلیت های گیفت کارت ریزر گلد می باشد.

سایت گیفت کارت دارای سابقه 12 ساله در حوزه فروش گیفت کارت و جم است که دارای درگاه بانکی امن و پشتیبانی 24 ساعته می باشد. شما پس از خرید به صورت آنی محصول خود را دریافت خواهید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه