آیگپ

بانو همراه لحظه‌های بانوان ایرانی در آیگپ

بانو همراه لحظه‌های بانوان ایرانی در آیگپ
کدخبر : 30668

"بانو" به عنوان سرویس ویژه بانوان ایران زمین در آیگپ راه اندازی شد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی آیگپ، سرویس بانو فقط یک سرویس خدماتی و سرگرمی نیست؛ بلکه یک جریان فرهنگی است که مخاطبانش دختران و بانوان فرهیخته ایرانی است.

در راستای فرهنگ سازی و مسئولیت اجتماعی، اپلیکیشن تمام خدمات ایرانی آیگپ، بر آن شد تا سرویسی را به صورت خاص برای بانوان طراحی و در بخش آیلند پیاده سازی کند.

این سرویس شامل قسمت های متنوعی است که می‌تواند از لحاظ سرگرمی و آموزشی، نیازهای دختران و بانوان ایران را تامین کرده و آن‌ها را از صرف هزینه و وقت برای جستجو به منظور دریافت این خدمات بی‌نیاز کند.

سرویس بانو شامل 4 بخش مجزا به شرح زیر است:

  • هنر
  • کاردستی و ترفند
  • مد و زیبایی
  • آشپزی

 

هنر

بخش مربوط به "هنر" در سرویس بانو، شامل آموزش‌هایی متنوع و کاربردی در زمینه‌های مختلف موسیقی، عکاسی، نقاشی و گرافیک است که قطعا مخاطبان ویژه‌ای را در میان دختران ایران خواهد داشت.

کاردستی و ترفند

کاردستی و ترفند، یکی دیگر از بخش‌های جالب توجه در سرویس بانو است که می‌تواند علاوه بر افزایش سطح خلاقیت و سرگرمی برای بانوان، به درآمدزایی نیز اختصاص یابد. خیاطی و آموزش این حرفه از پایه تا پیشرفته یکی از زیر مجموعه‌های قسمت کاردستی و ترفند در سرویس بانو است.

مد و زیبایی

گرایش به زیبایی یکی از خصایص جدانشدنی بانوان است. بانوان ذاتا به دنبال مد و زیبایی بیشتری هستند. در این بخش از سرویس بانو، خانم‌ها می‌توانند آموزش‌های مختلف آرایشگری از جمله طراحی ناخن، آرایش صورت و مو و... را در اختیار داشته باشند و از آن استفاده کنند.

آشپزی

قسمت ویژه سرویس بانو، بخش آشپزی است که قطعا به عنوان خوشمزه‌ترین قسمت، مخاطبان بسیاری خواهد داشت. در این قسمت آموزش‌های متنوع آشپزی با دسته‌بندی های مشخص قرار گرفته است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند پس از نصب اپلیکیشن از طریق ارسال عدد 1 به 10004427 و یا دانلود از طریق مارکت های داخلی، به قسمت آیلند رفته و با کلیک بر روی تایل "بانو" از سایر خدمات این سرویس استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه