رپرتاژ اگهی

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج
کدخبر : 30805

 با بالا رفتن میزان استفاده مردم از اینترنت و ابزار دیجیتال، نیاز به داشتن وبسایت در بین مردم بیشتر احساس می‌شود. از این رو عده زیادی تمایل به طراحی سایت در خصوص خدمات خود پیدا کرده‌اند. با دسترسی راحت به اینترنت و ابزار الکترونیکی مثل موبایل و لپ تاپ، مردم دیگر وقت خود را برای گشتن محصولات و خدمات مورد نیاز خود در خیابان‌ها صرف نمی‌کنند. به محض احساس نیاز، گوشی یا لپ تاپ را دست می‌گیرند و نیاز خود را در موتورهای جستجو سرچ می‌کنند. به همین دلیل امروزه کمتر کسب و کاری را پیدا می‌کنید که وبسایتی نداشته باشد. بنابراین در سال‌های اخیر شرکت‌های طراحی سایت به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده‌اند.

چراشرکت طراحی سایت؟

چون طراحی سایت در جهت تبلیغات و افزایش مشتری و میزان فروش شما تاثیر بسیار زیادی دارد، بنابراین مهم است که طراحی آن را به چه کسی می‌سپارید. شما می‌توانید طراحی سایت خود را به یک شرکت طراحی وب یا یک طراح سایت شخصی بسپارید. اما انتخاب آن با شماست که چه روشی را برای انجام طراحی سایت خود تعیین کنید. اما پیشنهاد ما به شما انتخاب یک شرکت طراحی سایت با تجربه و رزومه کاری قوی مورد اطمینان در این مورد است. یکی دیگر از دلایل به شما میگوییم شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید این است که در هر زمانی که مایل باشید می‌توانید به شرکت مراجعه کنید و روند انجام کار خود را جویا شوید.

در صورت سفارش کار طراحی سایت به یک فریلنسر، ممکن است شخص همیشه در دسترستان نباشد یا برخی اوقات جوابگوی سوالات و ابهامات شما نباشد؛ یا از مهارت کافی در همه زمینه‌های طراحی وبسایت برخوردار نباشد. نکته قابل توجه این است که انتخاب شرکت مورد اطمینان با نیروهای متخصص در زمینه‌های طراحی وب، سئو و دیگر خدمات مربوط به طراحی سایت امری مهم است و شما به هر شرکتی نمی‌توانید اعتماد کنید. توجه به میزان تجربه و مهارت طراحان سایت، سئو کاران، برنامه‌نویسان، گرافیست و کارشناسان تولید محتوا در شرکت بسیار حائز اهمیت است.

با توجه به دلایلی که ذکر کردیم، امروزه شرکت‌های زیادی تاسیس شده‌اند که در این زمینه کار می‌کنند. شرکت زبدگان نیز یک شرکت طراحی سایت در کرج است که دارای سابقه و کادری بسیار حرفه‌ای است. در ادامه خدمات این شرکت را به طور کامل بررسی می‌کنیم.

 

خدمات شرکت طراحی سایت زبدگان

شرکت‌های طراحی سایت ممکن است خدمات مختلفی ارائه دهند و هر کدام سبک خاص خود را داشته باشند. اما در شرکت طراحی سایت زبدگان توانستیم با داشتن نیروهای متخصص در زمینه طراحی سایت های وردپرس در تمامی زمینه ها شغلی و یا طراح سایت اختصاصی برای صاحبان کسب و کاری که دوست دارند سایت اختصاصی  بهترین شرکت‌ها، معمولا در همه زمینه‌ها به طور حرفه‌ای کار می‌کنند و در همه زمینه‌های مربوط به طراحی سایت مانند کارهای گرافیکی، طراحی قالب سایت، تولید محتوا، سئو و بهینه‌سازی سایت، دیجیتال مارکتینگ، برنامه‌نویسی, امنیت، عکس‌برداری و فیلم‌برداری و... آن فعالیت دارند و پشتیبانی‌های لازم را هم ارائه می‌دهند. که شرکت زبدگان میتواند شما را در رسیدن به اهداف مد نظر خود برساند، پس برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در کرج باید به این موارد توجه کنید.

از مزایای طراحی سایت در کرج توسط شرکت زبدگان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1.تیم حرفه ای و کار بلد در حوضه های طراحی سایت ، سئو ، برنامه نویسی و طراحی گرافیک

 2. قیمت ها و هزینه های منطقی

 3. سرعت بالا در طراحی سایت و تحویل پروژه

 4.پشتیبانی فنی و محتوایی، سایت طراحی شده

 5.حذف هزینه های اضافی و قیمت های منطقی

 6.آموزش رایگان بعد از اتمام پروژه

طراحی سایت وردپرس:

اولین خدماتی که در حال حاظر خیلی مورد توجه صاحبان کسب و کار مورد توجه قرار گرفته است طراحی سایت با وردپرس است. وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است. امروزه بخش زیادی از سایت‌های جهانی با پنل وردپرس طراحی شده‌اند که از مزایای آن می‌توان به داشتن زبان فارسی، راحتی کار و قابلیت استفاده از قالب‌ها و افزونه‌های متفاوت، اشاره کرد. شرکت طراحی سایت زبدگان با در اختیار داشتن طراحان سایت وردپرس حرفه‌ای، سایتی مورد نظرتان را به شما تحویل می‌دهد که میتواند به شما در پیشرفت کسب و کارتان کمک کند.

 

سایت

مزایای طراحی سایت با وردپرس:

  • برای طراحی وب با وردپرس نیازی به علم کدنویسی ندارید. کافی است کدهای مورد نظر را به آن اضافه کنید و در اختیار سایر افراد قرار دهید.
  • در وردپرس افزونه‌‎های مختلفی نصب می‌شود که بیشتر آن‌ها رایگان هستند یا قیمت مناسبی دارند.
  • صفحه‌های زیادی در وردپرس می‌توانید ایجاد کنید و نگران مدیریت آن نباشید.
  • به دلیل راحتی، کار با آن سرعت بیشتری خواهد داشت.
  • به دلیل نداشتن پیچیدگی، کار با آن امنیت بالایی دارد.
  • بهینه‌سازی آن به دلیل نصب افزونه‌های سئو بسیار راحت است.

 

طراحی سایت در کرج به صورت اختصاصی:

ممکن است تمایل داشته باشید سایتی متفاوت‌تر با امکانات بیشتر طراحی کنید. در این مواقع پیشنهاد ما به شما داشتن یک سایت تخصصی با تمامی امکاناتی که دوست دارید داشته باشید است. در این صورت می‌توانید درخواست طراحی سایت به روش کدنویسی و برنامه‌نویسی کنید و نکاتی که مد نظر دارید تا در سایت وجود داشته باشد را ذکر کنید. برنامه‌نویسان حرفه ای شرکت زبدگان که یک مجموعه حرفه ای و با تجربه در زمینه طراحی سایت در کرج است این امکان را برای شما فراهم می‌کنند.

 

سئو و بهینه‌سازی سایت:

سئو مجموعه خدماتی است که روی وبسایت شما پیاده می‌شود تا در گوگل رتبه بهتری پیدا کنید. ما در طراحی سایت در کرج علاوه طراحی سایت شما سئو سایت شما هم انجام میدهیم تا رتبه های کلمات کلیدی شما بهتر شود. هرچه رتبه سایت شما در نتایج سرچ گوگل بالاتر باشد، تعداد افرادی که وارد آن می‌شوند بیشتر می‌شود و به طبع احتمال جذب مشتری و درخواست خدمات هم افزایش پیدا می‌کند. دانستن اصول سئو و داشتن تجربه کافی در این زمینه از ویژگی‌های یک سئوکار ماهر است.

 

دیجیتال مارکتینگ:

دیجیتال مارکتینگ یا به عبارتی بازاریابی و تبلیغات آنلاین، تمام موارد سئو، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و موتورهای جستجو را شامل می‌شود. با این کار به دلیل استفاده عموم مردم از شبکه‌های اجتماعی و موتورهای جستجو، دسترسی بیشتری به مشتریان خواهید داشت.

سایت

طراحی اپلیکیشن موبایل:

مجموعه زبدگان شرکت طراحی سایت در کرج، با به روزترین خدمات سایت و کدنویسی اقدام به طراحی اپلیکیشن اندروید و ios می‌کند. داشتن یک اپلیکیشن موبایل مزایای زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به استفاده آفلاین، ارتباط آسان، کاهش هزینه‌ها، ارسال هشدار به کاربران اشاره کرد.

 

خدمات گرافیکی:

به جز خدمات طراحی سایت در کرج شرکت زبدگان شما میتوانید از خدمات گرافیکی از جمله : طراحی لوگو، طراحی برند بوک، طراحی کاتالوگ، کاتالوگ دیجیتال، عکس‌برداری و فیلم‌برداری و ادیت آن‌ها استفاده کنید. خلاقیت در ارائه خدمات گرافیکی بسیار امری مهم است؛ چون به نوعی ویترین کسب و کار شما محسوب میشود، بنابراین همکاری با یک شرکت طراحی سایت در کرج علاوه بر مزایایی که گفته شد میتواند شما را در پیشبرد اهداف تان کمک کند.

سایت

 

انواع طراحی سایت شرکت زبدگان در کرج :

  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت املاک
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت خبری
  • طراحی سایت آموزشی
  • طراحی سایت پزشکی
  • طراحی سایت آگهی
  • طراحی سایت کاریابی

 

سخن آخر:

ما در این مقاله سعی کردیم موارد مهم طراحی سایت در کرج را به شما بگوییم، پس میتوانید با دانستن این ویژگی‌ها به راحتی طراحی سایت کسب و کار خود را به شرکت زبدگان بسپارید. همچنین برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما در زمینه های مختلف خدمات وب سایت می‌توانید با شماره های شرکت زبدگان  02632542404 و 09120821762 تماس بگیرید و هر آنچه برای طراحی سایت مد نظرتان است، سفارش دهید.

* مطلب فوق رپرتآژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد  .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه