آیگپ

این شنیدن دیدنی است/خرید آلبوم گاه فراموشی با تخفیف ویژه در آیگپ

این شنیدن دیدنی است/خرید آلبوم گاه فراموشی با تخفیف ویژه در آیگپ
کدخبر : 30817

پنجشنبه گذشته از آلبوم جدید همایون شجریان با نام "گاه فراموشی" رسما رونمایی شد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی آیگپ، مراسم رونمایی از آلبوم "گاه فراموشی" با صدای همایون شجریان و آهنگسازی فردین خلعتبری، روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه با حضور کلیه عوامل و همچنین برخی چهره های هنری و سینمایی در تالار وحدت تهران برگزار شد.

همایون شجریان درخصوص آلبوم گاه فراموشی اظهار داشت: این آلبوم آمیزه ای از موسیقی ایرانی و جز است و نقطه مشترک، ایهامی است که در آن وجود دارد.

وی در ادامه توضیح داد: فردین خلعتبری اشعار آلبوم را سروده و آهنگ آن‌ها را ساخته است. در چنین مواردی باید به شعر و موسیقی نگاه مشترک داشته باشیم چون از هم جدا نیستند. نوازندگان در کارشان چیره دست هستند و فردین بر اساس ویژگی‌های آن‌ها به ساخت قطعات پرداخته و البته بخش‌هایی هم بداهه بوده‌اند. کلیت آلبوم پیچیده نیست و متشکل از چهار نوازنده و یک خواننده است.

آلبوم جدید همایون شجریان شامل 8 قطعه موسیقی با کلام است. نوازندگان بین‌المللی این آلبوم «بیورن مه یر» ، «کلاوس گزینگ»، «کارلو نیدرهاوزر» و «فردریک ژیل» هستند و اشعار این آلبوم نیز توسط فردین خلعتبری سروده شده است. ضبط موسیقی این آلبوم در استودیو «ویوگاردن» اتریش و استودیو «صبا» ایران انجام شده است.

همایون شجریان درباره این آلبوم نوشت: این شنیدن دیدنی است.

همایون شجریان و فردین خلعتبری در سال‌های گذشته نیز فعالیت‌های مشترکی با یکدیگر داشته‌اند که آلبوم «امشب کنار غزل‌های من بخواب» روی اشعار زنده‌یاد افشین یداللهی و خوانش چند تک‌آهنگ برای سریال‌ها برخی از این همکاری‌های مشترک است.

اپلیکیشن آیگپ، در راستای حمایت از هنر و موسیقی، این آلبوم ارزشمند را با تخفیف ویژه در اختیار کاربرانش قرار داده است و علاقه‌مندان می‌توانند آلبوم "گاه فراموشی" را با 30 درصد تخفیف از طریق این اپلیکیشن خریداری کنند.

برای نصب آیگپ کافی است عدد 1 را به 10004427 ارسال و یا از طریق مارکت های داخلی برای دانلود و نصب این اپلیکیشن اقدام کرد و سپس با مراجعه به قسمت آیلند و کلیک بر روی تایل " گاه فراموشی" این آلبوم را با تخفیف در نظرگرفته شده تهیه کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه