رپرتاژ اگهی

بهترین سرور مجازی برای سرخطی را از کجا بخرم؟

بهترین سرور مجازی برای سرخطی را از کجا بخرم؟
کدخبر : 34520

با همه گیر شدن بازار بورس ایران و سود سرشار این بازار مخصوصا برای افرادی که در سرخطی زدن تبحر دارند، کاربران زیادی به خرید سرور مجازی بورس که با نام دیگر اینترنت پر سرعت بورس هم از آن یاد می شود رو آورده اند

با همه گیر شدن بازار بورس ایران و سود سرشار این بازار مخصوصا برای افرادی که در سرخطی زدن تبحر دارند، کاربران زیادی به خرید سرور مجازی بورس که با نام دیگر اینترنت پر سرعت بورس هم از آن یاد می شود رو آورده اند ، از آنجا که کیفیت و سرعت اینترنت این سرور ها از مهم ترین عوامل برای موفقیت در سرخطی است و متاسفانه شرکت های متعددی خدمات بی کیفیت و نامناسب در این زمینه ارائه می دهند، لازم است به سوال بهترین سرور مجازی برای سرخطی را از کجا بخرم؟ پاسخی صحیح داده شود تا بتوانید با خیالی آسوده نسبت به خرید این سرور ها برای انجام امور بورسی و سرخطی اقدام نمایید، اگر میخوایهد از موفقان بازار بورس باشید با ما همراه باشید.

 

 سرور چیست؟

شما در دنیای اینترنت هر فعالیتی که انجام دهید لازمه ارسال و دریافت اطلاعات از کامپیوتر های قدرتمند با دسترسی به اینترنت پر سرعت و با کیفیت است که به آن ها خادم یا سرور گفته می شود. این کامپیوتر ها در اصل رایانه هایی هستند که اطلاعات سایت و یا اپلیکیشنی که با آن در حال کار هستید بر روی آن ها قرار گرفته است و وظیفه پردازش و پاسخگویی به شما را دارند.

در صورتی که قصد خرید سرور بورس را دارید بهتر است از سرور هایی که بهترین پاسخگویی را برای مصارف بورسی دارند استفاده کنید چرا که این سرور ها بهترین زمان پاسخگویی به سفارشات برای زدن سرخطی و انجام امور بورسی را دارند. این رایانه ها بسته به مقدار منابع سخت افزاری و امکاناتی که دارند به دو دسته اصلی سرور اختصاصی و سرور مجازی اختصاصی تقسیم بندی می شوند که هر کدام از آنها مصارف متعددی دارند.

 

دیتاسنتر یا مرکز داده چیست؟

با توجه به حجم بالای اطلاعات دریافتی و ارسالی از سرور ها، نیاز است تا از اینترنت با پهنای باند و سرعت بالا برای آن ها استفاده شود. همچنین این سرور ها به انرژی بالا و شرایط خاص جهت کار 24 ساعته نیاز دارند، که تمامی این موارد با رعایت استاندارد های بین المللی در محلی به نام Data Center  یا مرکز داده قابل ارائه است. به عبارت دیگر به محل میزبانی سرور های مختلف دیتاسنتر گفته می شود. یک دیتاسنتر می تواند از چند صد الی چند هزار سرور میزبانی کند.

برای مثال شرکت توشن به آدرسwww.toshan.net  خدمات سرور مجازی بورس را بر بستر دیتاسنتر برج میلاد ارائه می دهد که بهترین کیفیت و همچین بالاترین قیمت را نسبت به سایر مراکز داده دارد و پینگ تایم و زمان درخواست به سرور های کارگزاری بورس در آن صفر الی یک میلی ثانیه است.

2222

سرور اختصاصی چیست؟

سرور اختصاصی که به آن Dedicated Server  هم گفته می شود، در اصل یک کامپیوتر قدرتمند با مقدار زیادی از منابع سخت افزاری است که به صورت فیزیکی خریداری و میزبانی می شود. این سرور ها به صورت اختصاصی برای یک یا چند سایت و  یا اپلیکیشن خاص استفاده می شوند و منابع آن اشتراکی برای موارد دیگری استفاده نمی شود. این نوع سرور ها قیمت بالایی دارند و برای مصارف شرکت و سازمان های بزرگ کاربرد دارند.

البته با توجه به عدم اشتراکی بودن منابع این سرور ها برای سخت پسندان بازار بورس استفاده از سرور اختصاصی بورس می تواند بهترین گزینه باشد و در سرخطی زدن نمادهایی که صف طولانی و درخواست های میلیونی دارند این سرور ها کارآمد تر خواهند بود.

 

سرور مجازی اختصاصی چیست؟

سرور مجازی اختصاصی که به آن Virtual Private Server  یا به صورت اختصار VPS  گفته می شود در اصل یک بخش مجازی سازی شده از منابع سرور های اختصاصی هستند. وظیفه انجام و مدیریت بر عملکرد این سرورهای مجازی را نرم افزاری به نام مجازی ساز بر عهده دارد که به صورت مستقیم بر روی سرور اختصاصی مادر نصب می شود و وظیفه ساخت و مدیریت واحد های کوچک تر را بر عهده می گیرد.

شرکت توشن سرور های مجازی بورس را با بهترین کیفیت و سرعت پاسخگویی با دسترسی به پر سرعت ترین اینترنت کشور با سرعت  شبکه 10 گیگابیت بر ثانیه به مشتریان خود ارائه می دهد و تمامی این سرور ها با حداقل ضریب اشتراک ارائه می شوند. همچنین واحد پشتیبانی این شرکت پینگ تایم صفر الی یک میلی ثانیه را برای این سرور ها تضمین می کند.

سرور مجازی بورس چیست؟

سرور مجازی بورس در اصل یک سرور مجازی ویندوز است که داخل دیتاسنتر های مدرن و پر سرعت ایران میزبانی می شود. با توجه به این مورد که کاربران بورس به سرعت اینترنت بالا و پینگ تایم پایین و در حد صفر نیاز دارند شرکت توشن سرور مجازی بورس خود را در دیتاسنتر برج میلاد و بر روی پر سرعت ترین اینترنت ایران ارائه می دهد.

 

 از آنجا که اکثر سرور های کارگزاری های معروف نظیر آگاه، مفید و فارابی نیز در تهران میزبانی می شوند سرور مجازی بورس عملا پینگ تایمی برابر با صفر ثانیه با آن ها دارد و درخواست های کاربران بلافاصله از سرور بورس به سرور کارگزاری و نهایتا هسته بورس ارسال می شوند. این امر تا حد زیادی شانس سرخطی زدن را افزایش می دهد و عملا حرفه ای های بورس از این سرور ها استفاده می کنند. برخی از شرکت ها این سرور ها را با نام سرور ثبت نام خودرو هم ارائه می دهند.

 

سرخطی زدن در بورس یعنی چه؟

در تعریف ساده به سفارشی که برای اولین بار در بازار بورس ارائه می شود و در راس ساعت شروع معاملات در صف خرید یا فروش گذاشته می شود تا بتوانید در صف جایگاه بهتری داشته باشید اصطلاحا سرخطی زدن گفته می شود. به عبارت دیگر سرخطی زدن یا سفارش سرخطی روشی از معامله در بورس می باشد که معامله گر سفارش خود را راس ساعت ۸:۳۰ صبح در اولین لحظه آغاز ساعت کاری بازار ثبت و ارسال می کند. لذا در این موارد تاثیر گذار ترین پارامتر زمان و سرعت عمل سرمایه گذار و کارگزاری منتخب او خواهد بود.

سرخطی گذاشتن در بورس یعنی چه؟ یعنی تأخیر نداشتن. همانطور که میدانید زمان پیش گشایش و ثبت سفارش در روزهای کاری و طبق قانون جدید بورس از ساعت ۸:۴۵ دقیقه صبح آغاز و تا ساعت ۹ به پایان می‌رسد و بعد از آن معاملات وارد مرحله مچینگ می‌شوند. دقیقاً هر شخص تنها ۱۵ دقیقه زمان برای ثبت سفارش دارد. اما برای سرخطی زدن شما نیاز به ثبت سفارش در ثانیه‌های آغازین دارید. در چنین شرایطی کسانی که زودتر اردر می‌گذارند در جایگاه بالاتری قرار می‌گیرند و به خرید یا فروش سهام مورد نظرشان نزدیک‌تر هستند.

خرید سرور مجازی بورس

شرکت توشن ارائه دهنده انواع سرور مجازی بورس ایران می باشد. این شرکت با تکیه بر دانش های روز و با استفاده از فناوری های جدید که از کشور های اروپایی وارد شده است، اقدام به ارائه سرعت اینترنت تا ۱۰۰۰۰ مگابیت بر ثانیه می کند. شرکت توشن توانسته سرعت اینترنت بیش از ۹ گیگابیت بر ثانیه را در اختیار کاربران خود قرار دهد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت توشن و خرید پلن مورد نظرتان با بهترین و مناسب ترین قیمت ها از اینترنت پر سرعت بهره مند شوید و بهترین نتایج سرخطی و خرید سهام خود را در پورتفویی که دارید ایجاد نمایید.

چگونه در روز دوم عرضه اولیه بخریم؟

عرضه ‌های سال‌های اخیر معمولاً پر سود بوده اند و به همین دلیل کسانی که به تازگی وارد بازار سرمایه شده‌اند، بدون نیاز به تحلیل‌ های خاص به خرید سهام این عرضه ‌ها می پردازند. به گفته برخی خبرگزاری ها رقبای شما در حال تلاش برای تهیه ابزارها و اینترنت ‌های بهتری، برای عملکرد بهتر و کسب نتایج مناسب تر در بازار سرمایه بورس می باشند.

3333

اینترنتی که اولویت بالاتری نسبت به رقبای شما در خرید عرضه اولیه در روزهای اول و دوم را به همراه دارد. شما زمانی در بورس موفق می شوید که سرعت اینترنتی عالی نسبت به سایر افراد موجود در صف های خرید داشته باشید. حال با داشتن یک سرعت اینترنت عالی، باید ربات سرخطی بورس حرفه ای هم در کنارش داشته باشید.

چگونه به اینترنت بورس دسترسی خواهید داشت؟

برای استفاده از سرور بورس نیازی به سخت افزار خاصی ندارید و تنها با داشتن یک گوشی هوشمند یا یک کامپیوتر و نام کاربری و رمز عبوری که شرکت ارائه دهنده سرور به شما داده است می توانید وارد فضای سرور مجازی شوید. این نام کاربری و رمز عبور را باید وارد نرم افزاری به نام ریموت دسکتاپ کانکشن کنید تا بتوانید به محیط سرور وارد شوید. این نرم افزار به صورت پیشفرض روی تمامی سیستم ها نصب می باشد اگر این برنامه را نداشتید می توانید خیلی راحت آن را از سایت های معتبر دانلود کنید. سرعت اینترنتتان تا 10 هزار مگابیت افزایش خواهد یافت و پینگتان هم 1 و کمتر از 1 میلی ثانیه خواهد شد.

قطعا شما با هیچ اینترنت معمولی نمی‌ توانید چنین پینگی داشته باشید و کیفیتتان تا این اندازه در همه حال باقی بماند. برای تهیه این سرورهای مجازی بورس که به وسیله آن می توانید سریع تر با کارگزاری ارتباط برقرار کنید و نسبت به دیگر متقاضیان عرضه اولیه در اولویت بالاتری قرار بگیرید، می توانید به سایت توشن مراجعه نمایید و سرور مجازی بورس را تهیه نمایید که در کمترین زمان ممکن به اینترنت سرور مجازی بورس دست پیدا کنید.

آشنایی با ربات سرخطی

ربات های سرخطی نرم افزار های پیشرفته ای می باشند که می توانند با دریافت نماد، تعداد سهم و قیمت هر سهم سرخطی حرفه ای را برای شما ایجاد کنند. این نوع نرم افزار ها بسیار دقیق هستند. این نرم افزار ها با ساعت کارگزاری دقیقا تنظیم می گردند و طبق ساعت کارگزاری دقیقا سر ساعت مورد نظر شما برای کارگزاری درخواست خرید را ارسال می نمایند. آیا واقعا می توانند کارآمد باشد؟ ارسال درخواست سرخطی به دقت و سرعت بالایی نیاز دارد و اگر دقت و سرعت بالا را داشته باشید می توانید جزو نفرات اول صف باشید.

444

با ربات سرخطی، کارها را سریع تر و هوشمند انجام دهید!

 ربات های بورس بسیار سریع بدون کوچکترین تاخیر، مشکل و بدون خطاهای انسانی درخواست شما را به بورس بسیار سریع و دقیق ارسال می کنند. اگر برای فعالیت در بازار بورس از اینترنت پر سرعت یعنی سرور مجازی بورس استفاده نمایید و همراه آن ربات سرخطی نیز داشته باشید خیلی راحت می توانید به نتایج بسیار خوبی در بازار سرمایه برسید.

خرید سرور مجازی بورس ! از کجا؟

با یک جستجوی ساده در اینترنت و با کلمه کلیدی هایی نظیر "سرور بورس" و یا "سرور مجازی بورس" سایت های متعددی که این خدمات را ارائه می دهند را مشاهده خواهید کرد. نکته کلیدی در انتخاب شرکت مناسب و مطمئن در این مورد قدمت شرکت و نظرات کاربران خواهد بود.

شرکت توشن از پیشگامان ارائه دهنده انواع سرور مجازی بورس ایران است که خدمات متعددی را به کاربران با بودجه مالی مختلف با پشتیبانی 24 ساعته و کادری مجرب در سخت افزار و نرم افزار سرور ها ارائه می کند. این شرکت با تکیه بر دانش های روز و با استفاده از فناوری های جدید که از کشور های اروپایی وارد شده است، اقدام به ارائه سرعت اینترنت تا ۱۰۰۰۰ مگابیت بر ثانیه  می کند. شرکت توشن توانسته سرعت اینترنت بیش از ۹ گیگابیت بر ثانیه را در اختیار کاربران سرور های اختصاصی خود بگذارد.

555

جالب است بدانید که نمونه های سرخطی که کاربران سرور های این خدمات دهنده روزانه ثبت می کنند بر روی صفحه سرور بورس و همچنین شبکه های اجتماعی این شرکت به نشانی زیر درج می شود و شما می توانید به خیالی آسوده از عملکرد سرور های این شرکت در معاملات خاطر جمع شوید:

 

https://toshan.net/vps/bours

 

 شما می توانید 24 ساعته و 7 روزه هفته، در هر ساعت از شبانه روز  با مراجعه به وب سایت شرکت توشن و سفارش آنلاین پلن مورد نظرتان با بهترین و مناسب ترین قیمت ها از اینترنت پر سرعت بهره مند شوید و بهترین نتایج سرخطی و خرید سهام خود را در پورتفویی که دارید ایجاد نمایید.

 

نکات طلایی در خرید عرضه اولیه

  • صبور باشید و از تجارب دیگران استفاده کنید.
  • در صورتی که ریسک پذیری بالایی دارید سعی کنید سهام ها را قبل از مرحله اصلاح بفروشید.
  • سهم را در صورتی که بفروشید که مجبور هستید.
  • در صورتی که سهام پر سود تری اعلام شود می توانید سهم فعلی را بفروشید.
  • روند فعالیت شرکت ها و سهم های مشابه را بررسی کنید.
  • از سرور بورس استفاده کنید تا از اولین ها باشید.
  • صرف نظر کردن از بخشی از سود همیشه بهتر از ضرر است.

 

سرور بورس توشن؛ مطمئن ترین انتخاب!

اگر قصد خرید سرور مجازی بورس را دارید بهترین گزینه شرکت توشن است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت داخلی و خارجی با بازخود خوب از کاربران است  و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا 100 مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، به پینگ تایم صفر الی یک میلی ثانیه ای به سرور های سایت های کارگزاری بورسی و دیگر سایت های داخلی دسترسی داشته باشید. این سرور ها با سخت افزار قدرتمند، به همراه پر سرعت ترین اینترنت ایران به طور کامل نیاز های شما برای زدن سرخطی خوب را بر آورده خواهند کرد.

جدول مقایسه سرعت و امکانات سرور مجازی بورس با اینترنت خانگی / شرکتی

6666

 سخن آخر

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در شهر تهران با نماد اعتماد در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در تهران و کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید سرور بورس داخلی  و یا خرید سرور مجازی یا اختصاص بورس با پورت 10 گیگابایت را دارید می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور خود را سفارش دهید. برخی از این سرویس ها از اتصال همزمان دو کاربر مختلف پشتیبانی کرده و در تمامی سرور ها چندین ربات سرخطی رایگان برای استفاده کاربران نصب شده است. همچنین شما می توانید بدون هیچ محدودیتی نرم افزار ها و برنامه های مورد نیاز خود را در ویندوز اختصاصی سرور خود نصب کنید و از طریق موبایل، لپ تاپ، رایانه شخصی، تبلت و ... بدون هیچ محدودیتی از هر کجا به آن متصل شوید.

7777

 برای مشاوره قبل از خرید و کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه سرخطی های کاربران سرور بورس ( با به روز رسانی روزانه ) می توانید با شماره هوشمند 91006996 021 تماس بگیرید و یا به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://toshan.net/vps/bours

* مطلب فوق رپرتاژ آگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد ....

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه