رپرتاژ اگهی

دسته بندی های کار آمد در هاب ویژن

دسته بندی های کار آمد در هاب ویژن
کدخبر : 35799

در مطالب مختلف با پدیده Vod آشنا شده اید و میدانید که چرا امروزه بیشتر مخاطبین به سمت سرویس های پخش محتوا آنلاین یا همان Vod ها گرایش پیدا کرده اند . به طور خلاصه سرویس های پخش محتوا آنلاین قابلیت های بسیار زیادی دارند که از بین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد .

 در مطالب مختلف با پدیده Vod آشنا شده اید و میدانید که چرا امروزه بیشتر مخاطبین به سمت سرویس های پخش محتوا آنلاین یا همان Vod ها گرایش پیدا کرده اند . به طور خلاصه سرویس های پخش محتوا آنلاین قابلیت های بسیار زیادی دارند که از بین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد . دسترسی راحت و سریع به فیلم ها و یا سریال های محبوب ، اشغال نکردن فضای هارد دیسک رایانه شخصی ، نبود آپشن انتخاب کیفیت در فایل دانلودی ، سینک کردن زیرنویس های گوناگونی که برای یک فیلم تولید میشوند ، نبود حجم کافی اینترنت برای جمع آوری یک آرشیو بزرگ و ... .

88b0113d-8f68-4bc5-b356-a2388bfa78b9

 

دلیل وجود دسته بندی ها در سرویس های پخش محتوای آنلاین چیست ؟

همان طور که گفته شد یکی از مزایای یک سرویس پخش آنلاین خوب ، دسته بندی های خوب و متنوع است که به کاربر کمک میکند فیلم مورد نظر خود را با توجه به ژانر دلخواه و سبک آن انتخاب کند . اولین لازمه یک دسته بندی خوب ، یک آرشیو غنی از فیلم های برتر و روز هر ژانر است . وب سایت هاب ویژن از این نظر یکی از بهترین سرویس های Vod محسوب میشود . در هاب ویژن ما با انبوهی از فیلم ها و سریال های مختلف با ژانر های متنوع روبرو می شویم . اینجاست که دسته بندی ها به ما برای انتخاب هرچه سریعتر فیلم و یا سریال مورد علاقه مان کمک میکند . پس اگر مایلید از مزایای یک دسته بندی خوب در یک سرویس پخش محتوای آنلاین بیشتر بدانید ، تا پایان این مطلب همراه ما باشید .

7787e8fd-2cea-44c9-b9e0-e1f013ae1cbf

 

مزایای یک دسته بندی خوب

دسته بندی ها که همان تفکیک فیلم ها به سبک ساخت و ژانر آن محسوب میشود از مهمترین مزایای یک سرویس Vod می باشد . در حقیقت یک دسته بندی حکم یک فیلتر پیشرفته را دارد که کاربر با توجه به ژانر مورد علاقه خود ، با ورود به آن دسته بندی با تمام فیلم های هم سبک آشنا شود و در لیست تماشای خود بگذارد . در رسانه تصویری پخش آنلاین هاب ویژن مخاطب در همان ابتدای صفحه علاوه بر یک موتور سرچ قوی ، با دسته بندی های کلی فیلم ، سریال ، محتوا آموزشی و لیست دسته بندی های داخلی مواجه میشود . در همان صفحه اصلی هم ما دسترسی به دسته بندی هایی نظیر فیلم های روز ، فیلم های برتر ، فیلم های اکشن ، انیمیشن ، فیلم هندی ، فیلم های کمدی ، سریال های روز ، فیلم های خانوادگی ، فیلم های عاشقانه ، فیلم های مستند ، محبوب ترین فیلم‌های سینمایی ، فیلم های ترسناک ، فیلم های آموزشی ، فیلم های جنایی و فیلم های علمی تخیلی را داریم . با یک نگاه به این لیست دسته بندی ها ، متوجه میشویم که برای هر ژانر مورد نظرمان یک دسته بندی مجزا به همراه لیست فیلم های درونش وجود دارد . حتی با ورود به قسمت دسته بندی ها در بالای صفحه ، علاوه بر این لیست دسته بندی فیلم های دوبله اختصاصی هم به چشم میخورد .

مخاطب میتواند با آزادی عمل کامل و با سرعت بسیار بالا به نسبت جمعی که قصد تماشای فیلم و یا سریال را در کنار هم دارد ، محتوا مورد نظر خود را انتخاب کند و از تماشای آن در کنار دیگران لذت ببرد . به طور مثال شما قصد دارین یک فیلم هندی جذاب را در کنار خانواده تان با سنین مختلف تماشا کنید . با توجه به تعداد بالای تولید سالیانه صنعت سینمای هند ، انتخاب یک گزینه مناسب کار چندان راحتی نیست . یک Vod خوب بعد از انتخاب بهترین اثار منشر شده و پالایش آن ، فیلم را در سرویس خوب قرار میدهد که کاربر نه تنها به سرعت با لیستی از بهترین های آن مواجه شود ، بلکه با خیالی راحت از عدم وجود صحنه های خارج از عرف که مناسب برای تمام سنینی که در کنارتان مشغول تماشای آن هستند نیست ، به لذت تماشای دسته جمعی فیلم بپردازد . یا وقتی که در کنار دوستان خود قصد تماشای یک فیلم اکشن و یا علمی تخیلی خوب را دارید ، با انتخای دسته بندی های مربوط به راحتی به فیلم مورد نظر دسترسی پیدا میکنید .

امروزه یکی از اصلی ترین موارد استفاده از سرویس Vod در جهان . محتوای آموزشی آن است . مخصوصا از زمان همه گیری ویروس کرونا ، علم آموزی در منزل و به واسطه فضای اینترنت خیلی بیشتر از گذشته مرسوم شد . یکی از دسته بندی های بسیار قدرتمند وب سایت هاب ویژن ، دسته فیلم های آموزشی آن است که به شما در آموختن مطالب مورد علاقه تان کمک میکند که به راحتی و بدون پرداختن هیچ هزینه ای از آن بهره مند شوید .

دسته بندی محتوای فیلم های دوبله فارسی که بی شک یکی از مهم ترین و محبوب ترین دسته بندی ها تلقی میشود . مخصوصا زمانی که با اعضا خانواده تان در حال تماشای یک فیلم هستید . بزرگتر ها سرعت عمل دنبال کردن زیرنویس با فیلم را ندارند و از همین رو دچار سردرگمی در تماشای آن فیلم میشود . همین امر باعث میشود لذتی که باید از دیدن آن کسب کنند را نبرند . علاوه بر آن درک محتوای فیلم با زبان شیرین فارسی برای یک فارسی زبان بسیار راحت تر از دیدن آن به زبان های دیگر است . البته این مورد فقط مختص بزرگتر ها نیست و افراد کم سن و سال هم نمیتوانند به خوبی با فیلم زبان اصلی ارتباط برقرار کنند .

در پایان این مطلب دیدیم یک دسته بندی خوب چقدر می تواند در انتخاب شما موثر باشد . پس در انتخاب یک سرویس Vod خوب ، حتما کیفیت دسته بندی آن را نیز در نظر بگیرید .

*مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه