رپرتاژ اگهی

قیمت آیفون تصویری دو، سه و چهار طبقه چقدر است؟

قیمت آیفون تصویری دو، سه و چهار طبقه چقدر است؟
کدخبر : 36704

قیمت آیفون تصویری یکی از مواردی است که برای خریداران بسیار با اهمیت می باشد.

 این موضوع به این دلیل مهم است که هر فردی برای خرید آیفون تصویری بودجه مشخصی را در نظر دارد. عوامل مختلفی در تعیین قیمت آیفون های تصویری نقش دارند و تغییر هر یک از این عوامل می تواند موجب کاهش یا افزایش قیمت آیفون شود‌. در ادامه به بررسی این عوامل می پردازیم پس اگر می خواهید از قیمت آیفون تصویری مطلع شوید با ما همراه باشید.

قیمت آیفون تصویری

عوامل موثر بر قیمت آیفون تصویری

مهمترین عوامل تاثیرگزار بر قیمت آیفون تصویری کدام است:

امکانات آیفون تصویری

هر یک از آیفون های تصویری عرضه شده در بازار دارای قابلیت ها و امکاناتی می باشند که باعث ایجاد تمایز در بین مدل های مختلف آیفون تصویری می گردد. آیفون هایی که مجهز به حافظه بالا، قابلیت دید در شب، نمایشگر لمسی، قابلیت اینترکام، اتصال به گوشی موبایل، اتصال به دوربین مدار بسته و گوشی های بدون سیم هستند، قیمت بیشتری نسبت به آیفون های تصویری ساده دارند.

 این آیفون ها کاربری آسان تری نسبت به آیفون های معمولی دارند و دارای امنیت بیشتری می باشند. زمانی که یک آیفون تصویری مجهز به  تعدادی از این امکانات باشد، به رفع بیشتر نیازهای ساکنین می پردازد. به همین دلیل قیمت آیفون تصویری با امکانات بسیار، نسبت به آیفون های ساده با امکانات پیش پا افتاده، بیشتر است.

برند سازنده آیفون تصویری

آیفون های تصویری موجود در بازار به دو صورت داخلی و خارجی می باشند که هر کدام قیمت خاصی دارند. برندهای شناخته شده جهانی که محصولات خود را با کیفیت و امکانات بسیاری تولید می کنند، قیمت بیشتری را برای آیفون های تصویری در نظر دارند. افرادی که می خواهند از آیفون هایی مجهز به تکنولوژی روز دنیا استفاده کنند معمولا به انتخاب آیفون تصویری های خارجی می پردازند. آیفون های ساخته شده در داخل ایران هم از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و کسانی که محدودیت بودجه دارند معمولا آیفون های تصویری ایرانی را انتخاب می نمایند.

ابعاد صفحه نمایش آیفون تصویری

آیفون های تصویری دارای صفحه نمایشی در بازه ۳.۵ تا ۱۰ اینچ می باشند. هر اندازه که ابعاد نمایشگر آیفون بزرگتر باشد، قیمت آن هم بیشتر است. این تفاوت ابعاد نقشی در کیفیت تصاویر ندارد و تنها تفاوت نمایشگرها بازه نمایش تصاویر است که به شکل کوچک یا بزرگ تعبیه شده است. قیمت آیفون تصویری با نمایشگر کوچک مقرون به صرفه است و کسانی که محدودیت بودجه دارند، این آیفون ها را انتخاب می کنند.

مدل آیفون تصویری

آیفون تصویری های ساخته شده توسط هر برند، مدل های مختلفی دارند. در بین این مدل ها آیفون های ساده، نیمه پیشرفته و پیشرفته دیده می شوند. آیفون تصویری های ساده دارای قیمت پایین تری نسبت به آیفون های پیشرفته هستند و برای کسانی که انتظارات زیادی از آیفون تصویری ندارند، مناسب می باشند.

قیمت آیفون تصویری کوماکس

شرکت کوماکس یک برند کره ای می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۹۶۸ آغاز کرده است.  این برند در مدت زمان کوتاهی توانست در بین مردم شناخته شود و به فروش بسیاری دست یابد. پس از آن اولین صادرات کوماکس اتفاق افتاد و اکنون آیفون تصویری های این برند در سراسر دنیا مورد استفاده مردم قرار می گیرد. کوماکس آیفون تصویری های خود را با نمایشگری در بازه ۳.۵ تا ۱۰.۱ اینچ تولید می نماید. این آیفون ها دارای کیفیت و ماندگاری بالایی هستند و در شرایط آب و هوایی گوناگون، مقاوم می باشند.

تنوع مدل های آیفون تصویری کوماکس به مشتریان حق انتخاب بیشتری می دهد تا بتوانند با توجه به نیاز و بودجه خود برای خرید آیفون تصویری مناسب اقدام کنند. آیفون تصویری کوماکس دارای قابلیت و امکاناتی مانند ذخیره عکس و فیلم، ارتباط داخلی با سایر واحدها، اتصال به دوربین مدار بسته، ایجاد ارتباط با سرایداری یا نگهبانی و اتصال به پنل اضافه می باشد. قیمت آیفون تصویری کوماکس با توجه به امکاناتی که دارد، مناسب است. این آیفون تصویری خارجی از  قطعات مرغوبی ساخته شده است و کسانی که می خواهند آیفون تصویری خارجی داشته باشند، می توانند برند با کیفیت کوماکس را انتخاب کنند.

آیفون تصویری کوماکس

قیمت آیفون تصویری سوزوکی

شرکت سوزوکی یکی دیگر از برندهای خارجی تولید آیفون تصویری است که مبدأ آن در کشور سنگاپور می باشد. این برند به عنوان برندی خارجی با آیفون های تصویری مقرون به صرفه شناخته می شود. نمایندگی های فروش محصولات سوزوکی در کشورهای مختلف دنیا قرار دارند تا تمامی مردم بتوانند از این آیفون های تصویری مرغوب و متنوع استفاده کنند. آیفون های سوزوکی تنوع بسیاری دارند و برای هر یک از مدل ها امکانات خاصی در نظر گرفته شده است.

افرادی که می خواهند به خرید آیفون تصویری سوزوکی بپردازند، گزینه های بسیاری در اختیار دارند که باید با توجه به میزان بودجه خود و با در نظر داشتن امکانات، مورد مناسبی را برگزینند. ابعاد نمایشگر آیفون تصویری های برند سوزوکی در بازه ۳.۵ تا ۷ اینچ می باشد که تصاویر را با کیفیت بالایی نمایش می دهند.  از بین امکانات آیفون تصویری سوزوکی می توان به دوربین با کیفیت، قابلیت ذخیره فیلم و عکس، قابلیت اینترکام، امکان ضبط صدا، اتصال به پنل اضافه و اتصال به دوربین مدار بسته اشاره کرد. می توان گفت که قیمت آیفون تصویری سوزوکی با توجه به کیفیت و امکانات آن، مناسب و منصفانه می باشد. 

قیمت آیفون تصویری ایرانی

اگرچه اولین آیفون های تصویری توسط برندهای خارجی ساخته و روانه بازار شده اند اما برندهای داخلی نیز در این زمینه عقب نشینی نکرده اند. امروزه در سطح بازار آیفون های ایرانی و خارجی بسیاری دیده می شوند که هر کدام ویژگی ها و امکانات خاصی دارند. آیفون تصویری های کوماکس و سوزوکی که به عنوان بهترین و مرغوب ترین آیفون تصویری های خارجی شناخته می شوند، الگوی تولید برخی از شرکت های ایرانی بوده اند.

افرادی که می خواهند آیفون تصویری مناسبی خریداری کنند و بودجه خرید آیفون خارجی را ندارند، می توانند آیفون تصویری های با کیفیت ایرانی را انتخاب نمایند. قیمت آیفون تصویری ایرانی نسبت به نوع خارجی کمتر است زیرا امکانات این آیفون ها نسبت به آیفون تصویری های خارجی کمتر می باشد. برندهایی مانند تابا و آلدو از جمله برندهای معروف و محبوب ایرانی هستند که امکانات و قیمت مناسبی دارند.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد ....

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه