آیفون

چگونه با آیفون 13 اسکرین شات بگیریم

چگونه با آیفون 13 اسکرین شات بگیریم
کدخبر : 37017

نحوه اسکرین شات گرفتن با آیفون 13 چگونه است؟ در این مقاله ما قصد داریم آموزش اسکرین شات گرفتن با iPhone 13 را شرح دهیم، حتما تا انتهای این مقاله را بخوانید چراکه فوت و فن های کاربردی ارائه شده است.

نحوه اسکرین شات گرفتن با آیفون 13 چگونه است؟ در این مقاله ما قصد داریم آموزش اسکرین شات گرفتن با iPhone 13 را شرح دهیم، حتما تا انتهای این مقاله را بخوانید چراکه فوت و فن های کاربردی ارائه شده است.

اسکرین شات چیست؟

اسکرین شات به قابلیتی گفته می‌شود که افراد برای به ثبت رساندن یک تصویر یا اطلاعاتی به دنبال آن هستند. در واقع افراد با اسکرین شات گرفتن هدف دارند تا جزئیات یا اطلاعات مهمی را ثبت نمایند. در واقع اسکرین شات گرفتن به معنای عکس گرفتن از روی صفحه گوشی یا کامپیوتر است.

اسکرین شات

آیدی تاپ idtop.ir مطرح ترین و معتبرترین سایت در حوزه فروش اپل ایدی است که روزانه کاربران زیادی در آن اقدام به ⭐ خرید اپل ایدی ⭐ می کنند. همچنین این سایت در حوزه خرید گیفت کارت هم فعالیت دارد و انواع گیفت کارت ها نظیر گیفت کارت گوگل پلی، اپل، پلی استیشن و استیم را می توانید با قیمت استثنایی در آیدی تاپ خرید نمایید. 

چگونه در آیفون 13 اسکرین شات بگیریم

هر گوشی هوشمندی روش خاص خود را برای اسکرین شات گرفتن دارد و آیفون‌های اپل نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این یعنی در گوشی‌های اندرویدی به یک شیوه و در گوشی‌های iOS نیز به روش دیگر. بنابراین آیفون 13 هم مشابه دیگر آیفون‌ها عمل می‌کند.

برای اسکرین شات گرفتن کافی بوده مراحل زیرا را انجام دهید:

1. برای انجام کافی بوده دکمه افزایش سطح صدا و کلید سمت راست را همزمان فشار دهید. 

2. پس از انجام این کار صدای شاتری خواهید شنید که نشانه عکس گرفتن است.

3. در مرحله بعد تصویر کوچکی از اسکرین شات در گوشه پایین سمت چپ نمایان خواهد شد. 

4. این تصویر پس از چند ثانیه ناپدید شده و در گالری ذخیره می‌شود. 

نحوه گرفتن اسکرین شات در آیفون 13

نحوه گرفتن اسکرین شات ایفون 13 بدون دکمه

قابلیت دیگری هم وجود دارد که نیاز به گرفتن دکمه جهت اسکرین شات نیست و بدون دکمه هم قابل انجام خواهد بود. این قابلیت Back Tap نام داشته و برای استفاده باید مراحل زیر را اجرا کنید:

•    به بخش تنظیمات رفته و مسیر Accessibility > Touch > Back Tap را سپری کنید.

•    سپس گزینه Screenshot را با چند بار لمس در وضعیت double or triple قرار دهید.

•    در نتیجه با سه بار ضربه به پشت آیفون قابلیت اسکرین شات محقق خواهد شد.

چگونه بدون دکمه اسکرین شات بگیریم؟

نحوه ویرایش اسکرین شات در آیفون 13

به طور کلی اگر روی تصویر کوچک گوشه پایین سمت چپ را انتخاب کنید وارد بخش ویرایش خواهید شد. با زدن روی گزینه Edite می‌توانید تغییرات لازم را روی تصویر انجام دهید و سپس به ذخیره کردن آن در گالری بپردازید. 

چگونه اسکرین شات را ویرایش کنیم؟

اسکرین شات ها در کجا ذخیره می‌شوند؟

همانطور که اشاره کردیم، اسکرین شات گرفته شده در آیفون 13 به بخش photos خواهد رفت و در آنجا ذخیره می‌شود. بنابراین نیازی نیست به سراغ بخش‌های دیگر جهت یافتن تصویر موردنظر بروید. 

محل ذخیره سازی اسکرین شات ها

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه