رپرتاژ اگهی /

توقف تولید کیف پول لجر نانو اس

توقف تولید کیف پول لجر نانو اس
کدخبر : 37571

توقف تولید لجر نانو اس

 فعالان و علاقه مندان حوزه ارز دیجیتال با شنیدن خبر توقف تولید لجر نانو اس قطعا متعجب خواهند شد. چه دلیلی دارد که شرکت لجر تولید محصول موفق و پرفروش خود را متوقف کند؟ اما از آنجا که تکنولوژی دائما در حال پیشرفت است این اتفاق امری طبیعی ست چرا که شرکت‌­ها برای همگام بودن با پیشرفت­ها ریسک­ های بزرگ را متحمل می شوند و از این طریق اعتبار خود را حفظ میکنند.

لجر نانو اس پلاس

کیف پول های سخت افزاری امن ترین راه ذخیره­ ارز دیجیتال

شما در کیف‌ پول سخت­ افزاری خود میتوانید بدون نیاز به وجود اینترنت ارزهای دیجیتال خود را ذخیره کنید. در واقع آفلاین بودن دستگاه امکان هک آن را از بین می­برد و کیف پول سخت­ افزاری را تبدیل به ایمن ترین دستگاه جهت ذخیره­ ی ارز دیجیتال میکند.

شرکت فناوری لجر، فعال در زمینه­ ی بلاک­چین و کریپتو کارنسی، در سال 2016 کیف پولی به بازار عرضه کرد (لجر نانو اس)  که تا ژوئن 2022 بیش از سه میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

چرا لجر نانو اس پرفروش و محبوب شد

شما با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه خواهید شد که نانو اس قیمت پایین­تری نسبت به رقبایش دارد؛ و این قیمت رقابتی اصلا به معنی امنیت پایین­تر نیست! همین دلیل ساده محبوبیت لجر نانو اس میان فعالان رمزارزی را توجیه می‌کند.

از خصوصیات امنیتی و عمومی نانو اس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن دو کلید فیزیکی و نیاز به فشردن همزمان هر دوی آنها برای تایید پرداخت باعث می­شود که هیچ هکری نتواند این دستگاه را هک کند.
  • در زمان راه ­اندازی دستگاه کاربر باید پین کد 4 رقمی را وارد و تایید میکرد. این پین کد باعث می‌شد در صورت گم­شدن یا دزدیده­ شدن دستگاه، کسی نتواند دارایی موجود در دستگاه را انتقال دهد.
  • شما میتوانید با نوشتن 24 کلمه اختصاصی از دارایی خود نسخه ­ی پشتیبان تهیه کنید تا در صورت وقوع هر اتفاقی از جمله سوختن دستگاه، گم­شدن و … با استفاده از این 24 کلمه، به راحتی دارایی خود را بازیابی کنید.
  • لجر نانو اس از بیش از 5500 ارز دیجیتال و توکن پشتیبانی میکند.
  • این کیف پول بدون باتری­ست و برای روشن شدن باید از طریق کابل USB به کامپیوتر و تلفن همراه متصل شود و از طریق برنامه ­ی لجر لایو مدیریت می­شود.

معایب لجر نانو اس

اما لجر نانو اس با همه­ ی محبوبیت و ویژگی­‌های کاربردی­اش، معایبی هم دارد:

  • صفحه نمایش کوچک 128 × 32px
  • حافظه‌ی کم 200 KB
  • عدم پشتیبانی از سیستم عامل IOS
  • فاقد بلوتوث
  • کابل اتصال Micro-USB
  • حداکثر ظرفیت 5 برنامه همزمان

پیشرفت­ های دنیای Web3 و ارتقای نانو اس

هم اکنون 6 سال از تولید نانو اس میگذرد و اکوسیستم Web3 با سرعت نور در حال پیشرفت و تغییر است. امروز نیازهای کاربران هم بیشتر شده‌است و هم تغییر کرده ­است. شرکت لجر همگام با تغییرات و پیشرفت­ها تصمیم گرفت نانو اس را با رفع معایب و حفظ نقاط قوت ارتقا دهد. نانو اس کیف پول محبوب و پرفروشی است و شرکت لجر تصمیم دارد موفقیت خود را تداوم بخشد و همچنان محبوب و پرفروش باقی بماند.

اواخر ماه مارس 2022 شرکت لجر نسخه­ ی ارتقا یافته­ی نانو اس را در قالب نانو اس پلاس روانه­ ی بازار فروش کرد. با گذشت حدود سه ماه پروژه­ی نانو اس پلاس به خوبی پیش می­رود و برای کاربران ارزش خرید پیدا کرده ­است.

اواخر ماه ژوئن، شرکت لجر اعلام کرد قصد توقف تولید لجر نانو اس را دارد و این پروژه­ی موفق را در قالب نانو اس پلاس ادامه می­دهد.

توضیحات بیشتر در مورد با توقف تولید لجر نانو اس

همانطور که گفته شد اواخر ماه ژوئن شرکت لجر اعلام کرد که محصول پرفروش لجر نانو اس به پایان راه خود رسیده و مابقی موارد را با لجر نانو اس پلاس ادامه خواهد داد. یکی از دلایل اتخاذ چنین تصمیمی مبنی بر توقف تولید لجر نانو اس این است که لجر نانو اس پلاس قدرتمندتر و سازگارتر با اپلیکیشن های پیشرفته وب 3 هستند.

اما این پایان ماجرا نیست. شرکت لجر اعلام کرده که نسخه نهایی و ویژه لجر نانو اس را با عنوان Ledger Nano S Final Edition تولید خواهد کرد که با POAP Card خواهد بود. به کمک آن شما می توانید به NFT انحصاری که توسط آرتیستی به نام what is real ساخته شده دسترسی پیدا کنید.

ضمنا شرکت لجر به آن دسته از کسانی که در حال حاضر محصول لجر نانو اس را در اختیار دارند اعلام کرده که توقف تولید لجر نانو اس هیچ تغییری در کارکرد این دستگاه نخواهد داشت و پشتیبانی از این محصول کماکان ادامه خواهد داشت و حتی تعمیرات و انتشار آپدیت های مختلف همراه با ویژگی های جدید، رفع باگ ها و مشکلات امنیتی ادامه پیدا خواهد کرد.

خرید کیف پول سخت افزاری

پرسش و پاسخ 

با توقف تولید لجر نانو اس این کیف پول از کار می افتد؟

توقف تولید نانو اس هیچ تاثیری روی عملکرد دستگاه ندارد یعنی شرکت لجر پشتیبانی را ادامه خواهند داد و تعمیر و نگهداری را تضمین می­کنند.

کیف پول لجر نانو اس پلاس حافظه­ ی بیشتری نسبت به نانو اس دارد؟

مهمترین ویژگی ارتقا یافته در لجر نانو اس پلاس که باعث شده برای فعالان ارزش خرید پیدا کند، افزایش حافظه تا 1 مگابایت است.

کیف پول لجر نانو اس پلاس ارزش خرید بیشتری نسبت به نانو اس را دارد؟

اگر شما دارایی دیجیتالی زیادی دارید و از نوآوری­ های دیجیتالی استقبال و استفاده میکنید پس باید با پیشرفت ­ها همراه شوید و امکانات خود را ارتقا بدهید. با این دیدگاه بله لجر نانو اس پلاس ارزش خرید بالاتری دارد.

آیا امکان انتقال کوین ها از لجر نانو اس به لجر نانو اس پلاس یا لجر نانو ایکس وجود دارد؟

بله قطعا وجود دارد. شما می توانید با کپی کردن و بارگذاری کلیدهای خصوصی خود به لجر نانو اس پلاس به راحتی به لجر نانو اس پلاس یا لجر نانو ایکس مهاجرت کرده و از این پس با این دستگاه ها کار کنید. بعد از بارگذاری کلیدهای خصوصی شما می توانید با اتصال به برنامه لجر لایو به اکانت های قدیمی دسترسی پیدا کنید.

چه زمانی امکان ثبت سفارش برای نسخه نهایی لجر نانو اس وجود دارد؟

نسخه نهایی یا Final Edition برای محصول لجر نانو اس از روز 27 ماه ژوئن تولید خواهد شد که در سریعترین زمان ممکن در وب سایت قرار خواهد گرفت.

چطور می توانیم NFT نسخه نهایی لجر نانو اس را جمع آوری کنیم؟

بعد از خرید محصول، کارت POAP دریافت خواهید کرد. در پشت کارت، QR Code وجود دارد که با اسکن آن یا از طریق لینکی که در گوشه پایین سمت راست بخش پشتی کارت وجود دارد به صفحه POAP Claim منتقل خواهید شد.

در این صفحه کافیست آدرس اتریوم خود را وارد کرده و سپس روی گزینه Mint POAP token کلیک نمایید تا در عرض چند ثانیه به ذخایر شما اضافه شود.

در برنامه لجر لایو هم می توانید برای دیدن NFT خود به بخش Discover app بروید و POAP app را انتخاب نمایید. در گوشه بالا سمت چپ، اکانت اتریوم خود را که برای POAP token وارد کرده بودید انتخاب کنید. سپس به راحتی می توانید دریافتی های توکن خود را مشاهده نمایید.

لجر نانو اس پلاس

کلام آخر

در حال حاضر کیف پول لجر نانو اس پلاس با رفع ایرادات کیف پول نانو اس، مورد توجه فعالان حوزه­ ی ارزدیجیتال قرار گرفته‌است. شما میتوانید برای بررسی سایر ویژگی­ های لجر نانو اس پلاس و خرید آن وارد وبسایت جنبل شوید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه