رپرتاژ اگهی /

از کجا گوشی موبایل ارزان بخریم؟

از کجا گوشی موبایل ارزان بخریم؟
کدخبر : 39020

در چند سال اخیر، قیمت گوشی به دلایل مختلف نوسان زیادی پیدا کرده و باعث شده خرید گوشی موبایل برای کاربران همراه با ریسک به نظر برسد.

در چند سال اخیر، قیمت گوشی به دلایل مختلف نوسان زیادی پیدا کرده و باعث شده خرید گوشی موبایل برای کاربران همراه با ریسک به نظر برسد. فروشگاه آوندموبایل علاوه بر ارائه مهلت تست 7 روزه، سعی دارد با قیمت‌گذاری منصفانه راه برای کاربرانی که قصد خرید گوشی را دارند، هموار کند. به عبارتی تیم قیمت‌گذاری آوندموبایل با در نظر گرفتن شرایط پیش رو و نواسانات ارز، بهترین قیمت ممکن را برای گوشی‌ها تعیین می‌کند تا موجب رضایت کامل خریداران شود. در ادامه این مطلب به چرایی خرید گوشی موبایل از آوند موبایل پرداخته‌ایم.

 

مشاوره خرید گوشی از تیم پشتیبانی

به عنوان کسی که قصد خرید گوشی را دارد، قبل از هر چیز نیاز به آگاهی کلی و شناخت انواع گوشی‌های موبایل  خواهید داشت. کارشناسان پشتیبانی فنی آوندموبایل هنگام خرید برای کمک به شما و انتخاب گوشی مناسب با بودجه و نیازهای شما، در ساعات اداری همراه شما هستند تا مطمئن شوند، راهنمایی‌های لازم برای خرید گوشی مناسب با استفاده شخصی‌تان را دریافت کنید.

تیم کارشناسان آوندموبایل با دانشی که در زمینه گوشی‌های هوشمند دارند، به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید، حتی بدون آنکه خریدتان را از ما انجام دهید. هدف آوندموبایل از ارائه این نوع خدمات آگاه کردن خریدار و اطمینان بیشتر از خرید گوشی است. بنابراین مهم نیست از کجا خرید می‌کنید، مهم این است که خریدتان با آگاهی کامل انجام شود.

 

ارائه مهلت تست 7 روزه گوشی

بهترین مزیتی که آوند موبایل به خریداران خود ارائه می‌دهد، گارنتی اصالات و مهلت تست 7 روزه کالاست. تمام گوشی‌های موبایلی که در وب‌سایت آوندموبایل موجود هستند، گارانتی اصالت کالا دارندکه شامل گارانتی 18ماهه شرکتی و کد رجیستری است. مهلت تست 7 روزه نیز جداگانه در اختیار خریدار قرار می‌گیرد که به خریدار اطمینان می‌دهد در صورت هرگونه مغایرت کالای دریافتی امکان بازگشت آن و پس گرفتن وجه پرداختی را داشته باشد. بنابراین در مدت 7 روز، این امکان را دارید تا اگر با عدم هم‌خوانی اطلاعات، اصل نبودن کالا برخلاف ادعای آوندموبایل و کاستی در متعلقات موجود در کالا مواجه شدید، آن را به کارشناسان آوندموبایل گزارش دهید. پس از آن کارشناسان ما در اسرع وقت به این مشکل رسیدگی کرده و در صورت صحت موارد، محصول جایگزین یا مبلغ آن را خدمت شما عودت خواهند داد.

 

خدمات پس از فروش گوشی

کارشناسان آوندموبایل بعد از آنکه در هنگام خرید گوشی راهنمایی‌های لازم را به اطلاعتان رساندند، همچنان همراه شما خواهند ماند تا اگر سوالی برایتان پیش آمد به آن پاسخ دهند. تیم کارشناسی فنی در ساعات اداری به صورت تلفنی، در واتس‌اپ و اینستاگرام پیام‌هایتان را دریافت کرده و به سرعت پاسخ می‌دهند. به عنوان مثال ممکن است بخواهید یک برند متفاوت گوشی را امتحان کنید و با محیط کاربری آن آشنایی نداشته باشید، همه این اطلاعات را می‌توانید از تیم پشتیبانی فنی دریافت کنید.

لازم به ذکر است کارشناسان ما تنها در زمینه گوشی و گجت‌های هوشمند خبره نیستند. بلکه هر نوع محصولی که در وب‌سایت آوند موبایل موجود است، توسط آنها بررسی شده و می‌توانند شما را در هنگام خرید آن راهنمایی کنند.

 

خرید اینترنتی گوشی از آوند موبایل

یکی از مشکلات کاربرانی که در تهران یا شهرستان‌ها قصد خرید گوشی دارند، رفتن به فروشگاه‌های شلوغ مرکز شهر و در عین حال عدم اطمینان به مغازه‌های محلی و گران فروش است. فروشگاه آوندموبایل علاوه بر اینکه امکان خرید آنلاین و اینترنتی هر نوع کالای هوشمندی را از طریق وب‌سایت خود فراهم کرده، با ارائه مهلت تست 7 روزه و امکان برگشت کالا، خود را به یک فروشگاه قابل اعتماد تبدیل کرده است.

برای خرید اینترنتی گوشی از وب‌سایت آوندموبایل نیازی به ثبت نام نیست و می‌توان به صورت مهمان نیز فرایند خرید را انجام داد. با خرید از سایت، امکاناتی مانند پیگیری وضعیت سفارش، مشاهده سفارشات قبلی و … در اختیار شما قرار می‌گیرد و به راحتی می‌توانید وضعیت گوشی جدید خود را پیگیری کنید.

0d0eded2-614f-42f4-a244-b1e3a875b843

انواع محصولات هوشمند؛ از لوازم جانبی تا لوازم خانگی

یک از مزیت‌های فروشگاه آوند موبایل این است که تمامی برندهای معتبر حوزه موبایل و لوازم جانبی در وب‌سایت آوندموبایل عرضه می‌شوند. هر نامی که تا به حال به گوشتان خورده در فهرست محصولات وب‌سایت آوند موبایل وجود دارد. گوشی‌های موبایل آیفون، سامسونگ، شیائومی، هواوی، اوپو، ریلمی و اینفینیکس همراه با قیمت ارزانی که برای آنها در نظر گرفتیم، همواره در وب‌سایت آوندموبایل قرار دارند. این کالاها همگی از مراجع معتبر تهیه شده و شما می‌توانید بنا به سلیقه و نیاز خود، از میان کالاهای گوناگون، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.

آوند موبایل بر خلاف آن چیزی که از نامش انتظار می‌رود، تنها در زمینه فروش گوشی موبایل فعالیت نمی‌کند. انواع محصولات هوشمند خانگی در وب‌سایت اوند موبایل موجود هستند. این روزها با توجه به جایگزینی لوازم خانگی هوشمند، از جمله ربات جاروبرقی شیائومی، غذاساز هوشمند، مخلوط‌کن و آبمیوه‌گیری قابل حمل و ... تعداد بیشماری از کاربران به دنبال خرید این نوع محصولات به جای محصولات سنگین و جاگیر قدیمی‌اند.

آوند موبایل یکی از کامل‌ترین فروشگاه‌های لوازم هوشمند در ایران است. موجودی همیشگی این کالاها شما را از گشت و گذار بیهوده در بازار با پای پیاده، مصون خواهد کرد. به علاوه کارشناسان فروشگاه آوندموبایل در هنگام خرید لوازم جانبی، هدفون و هندزفری، ساعت و مچ‌بندهای هوشمند، کنسول بازی و لوازم خانگی هوشمند نیز کنار شما خواهند بود. تمامی این محصولات علاوه بر داشتن گارانتی 18 ماهه، قابل خریداری زیر نظر کارشناسان تیم پشتیبانی بوده و با خرید آنها از مهلت تست 7 ‌روزه نیز برخوردار خواهید شد.

 

ارسال سریع گوشی به تهران و شهرستان‌ها

ارسال کالا در آوند موبایل توسط پیک، تیپاکس و پست پیشتاز صورت می‌گیرد که از سریع‌ترین راه‌های ارسال کالاست. تمامی سفارش‌های ثبت‌شده در تهران قبل از ساعت 14، همان‌ روز و سفارش‌های بعد از این ساعت روز کاری بعد به دست مشتریان می‌رسد. همچنین تمامی سفارش‌های ثبت‌شده پیش از ساعت 10 صبح به آدرس شهرهای غیر از تهران، همان روز تحویل اداره پست داده شده و با پست پیشتاز ارسال می‌شوند.

 

امکان دریافت کالا به‌صورت مراجعه حضوری

آوند موبایل علاوه بر ارائه خدمات غیر حضوری و امکان ارسال کالا با پیک و پست پیشتاز، امکان دریافت کالا در محل شرکت را نیز در اختیار خریداران قرار داده است. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا با ثبت سفارش در وب‌سایت آوندموبایل، کالا را در محل شرکت تحویل گرفته و هزینه آن را همان جا پرداخت کنید. به عبارت دیگر، این امکان سریع‌ترین زمان ممکن برای تحویل و امن‌ترین روش پرداخت را برای خریدار رقم خواهد زد.

شما می‌توانید با ثبت سفارش در وب‌سایت آوندموبایل، کالا را در محل شرکت تحویل گرفته و هزینه آن را پرداخت کنید. اگر در این زمینه نیاز به اطلاعات بیشتر دارید به راهنمای خرید وب‌سایت آوند موبایل سر بزنید.

6e7a2a1d-f40a-446c-b252-0eeb78741e2d

خرید اقساطی با استفاده از درگاه ایزی پی

خرید اقساطی عبارتی قدیمی است که استفاده از آن در اقتصاد الان کشورمان ریسک بزرگی است. این روزها که نوسان قیمت انواع اجناس مصرفی بی‌داد می‌کند، کمتر فروشنده‌ای حاضر می‌شود خود را در خطر افزایش ناگهانی کالاها قرار دهد. به خصوص کالای موبایل که در جریان اخبار روزهای گذشته قیمتش سر به فلک کشید.

فروشگاه آوندموبایل در راستای تجربه خرید هرچه بهتر برای مشتریان خود، امکان خرید به صورت قسطی را برای خریدارانش در نظر گرفته است. امکان پرداخت قسطی هزینه کالا با همکاری درگاه پرداخت اعتباری ایزی‌پی و با دریافت اعتبار غیر حضوری، بدون ضامن، بدون پیش‌پرداخت، با استفاده از یک برگ چک، و تنها با پرداخت کارمزد 2 درصد در ماه فراهم شده است.

 

نکات پایانی

با خرید هر نوع محصولی از فروشگاه آوندموبایل از مزیت‌هایی همچون دریافت خدمات پس از فروش، مهلت تست 7 روزه کالا، خرید اقساطی، قیمت‌گذاری منصفانه و دریافت کالا به صورت حضوری، بهره خواهید برد. لازم به ذکر است چه در صورت خرید و چه قبل از آن، می‌توانید 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته با کارشناسان آوند موبایل در واتس‌اپ یا اینستاگرام تماس بگیرید تا به صورت رایگان در انتخاب محصول مورد نظرتان شما را راهنمایی کنند.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه