آیگپ

آپارات گیم تعطیل نشد/ مرکز ملی فضای مجازی ترمز صداوسیما را کشید!

آپارات گیم تعطیل نشد/ مرکز ملی فضای مجازی ترمز صداوسیما را کشید!
کدخبر : 39094

اعتراضات و انتقادات گسترده نسبت به فشارهای صداوسیما به آپارات ظاهرا جواب داده و مرکز ملی فضای مجازی وارد موضوع تعطیلی آپارات گیم شد.

به گزارش رصد اقتصادی ،  بعد از فشارهای زیاد به مجموعه آپارات برای تعطیلی بخش استریم بازی این پلتفرم و اعلام تعطیلی از امروز جمعه 18 شهریور، مرکز ملی فضای مجازی در اطلاعیه‌ای خواستار تداوم فعالیت «آپارات گیم» شد.

مرکز ملی فضای مجازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در سال مزین به شعار تولید دانش‌بنیان، ضمن تاکید بر التزام به سند راهبردی فضای مجازی و پرهیز از اتخاذ تصمیمات خارج از این راهبرد کلان، از همگان می‌خواهد به حمایت از بسترهای تولید و نشر محتوا و سکوهای داخلی بپردازند.

در ادامه این بیانیه آمده است: همچنین این مرکز اصرار دارد تا شرکت صبا ایده، ارائه‌دهنده سرویس آپارات گیم، جهت حفظ حقوق عامه کاربران فضای مجازی تا زمان بررسی موضوعات اختلافی و حصول نتیجه، تصمیم خود برای تعطیلی این سرویس را به تعویق انداخته و به خدمت‌رسانی به کاربران تداوم بخشد.

پیش از این مدیرعامل آپارات اعلام کرده بود به دلیل فشارهای رسانه‌ای صدا و سیما از روز جمعه سرویس آپارات گیم را تعطیل می‌کند

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه