رپرتاژ اگهی

بهترین گوشی و تبلت میان رده سامسونگ

بهترین گوشی و تبلت میان رده سامسونگ
کدخبر : 41863

قیمت گوشی سامسونگ نسبت به برندهایی مانند شیائومی، هواوی و اوپو بالاتر بوده و علت آن هزینه زیادی است که این کمپانی صرف تحقیق و توسعه فناوری‌های مختلف می‌کند.

  شرکت سامسونگ برای اینکه بتواند سهم خود را طی سال‌ها طولانی در بازار جهانی به دست آورده حفظ کند، اقدام به تولید مدل‌های متنوع گوشی در سری های مختلف کرده است. به طوری که مشتری با هر بودجه ای می تواند گوشی هوشمند مناسب و با کیفیتی را از این برند خریداری کند. در این مقاله در مورد انتخاب بهترین گوشی میان رده سامسونگ و تبلت سامسونگ صحبت می‌کنیم.

قیمت گوشی سامسونگ سری A

گوشی هوشمند سری A  سامسونگ از دسته محصولات میان رده یا اقتصادی این کمپانی است که در چند سطح مختلف تولید شده و دیگر کشورها صادر می شود. قیمت گوشی سامسونگ سری A در مقایسه با دیگر گوشی های رده بالای سری  Z، S  و  Note تنوع گسترده تری دارد؛ به همین دلیل طرفداران این مدل گوشی حق انتخاب بیشتری خواهند داشت. در بازار ایران محبوبترین گوشی‌های سامسونگ شامل Galaxy A12، Galaxy A52s   5G  و Galaxy A03s هستند. مدل‌های A12  و  A22 دستگاه‌هایی خوش دست با توانایی انجام کارهای روزانه اند که انتخاب مناسبی برای کاربران عادی می باشند. همچنین کاربران نیمه‌ حرفه‌ ای نیز می توانند گوشی‌های مدل گلکسی A52s و A72 انتخاب کنند. نسخه های به روز شده گوشی‌های سامسونگ سال 2021 نظیر گلکسی  A13، گلکسی  A23، گلکسی  A33، گلکسی A53 و گلکسی  A73 نیز در سال 2022 به بازار ایران وارد شدند.

معرفی گوشی سامسونگ  a73 

سامسونگ  Galaxy a73 5G یکی از گوشی‌های هوشمند سری A میان رده سامسونگ است که به دلیل داشتن طراحی پرچمدارگونه و مشخصات فنی مشابه گوشی های پرچمدار می توان آن را جزو گوشی های رده بالای شرکت سامسونگ قرار داد. متریال به کار رفته در ساخت این گوشی هوشمند بسیار با کیفیت بوده و با دست گرفتن آن حس یک گوشی رده بالا را خواهید داشت؛ همچنین از لحاظ جذابیت ظاهری چیزی از یک گوشی پرچمدار کم ندارد. در بخش پشتی گوشی چهار سنسور دوربین در معماری مستطیلی شکل کنار هم قرار دارند. قابلیت امنیتی یعنی حسگر اثر انگشت گوشی a73 مشابه گوشی های رده بالا در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. این گوشی از قابلیت ضد‌آب  IP67 پشتیبانی می کند که می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب مقاومت خوبی از خود نشان دهد. گوشی سامسونگ مدل a73 دارای صفحه نمایشی قدرتمند در بین سایر مدل های سری A است که با دارا بودن صفحه ‌نمایشی با ابعاد ۶.۷ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل از نوع سوپرامولد با توانایی نمایش ۳۹۳ پیکسل در هر اینچ توانسته طراحی پرچمدارگونه ای را از خود نشان دهد. کیفیت پنل‌های سوپر‌امولد نسبت به پنل های IPS کیفیت بهتری داشته و مصرف انرژی کمتری دارند. این مدل گوشی سامسونگ دارای حداکثر روشنایی 800 نیت بوده به طوری که در شرایط نوری متفاوت حتی در تابش مستقیم نور خورشید می تواند تصویری با وضوح بسیار خوب ارائه دهد. نرخ بروزرسانی صفحه نمایش گوشی هوشمند سامسونگ a73 120 هرتز است که صفحه نمایشی روان و بدون لگ را خواهد داشت و برای انجام بازی های با قدرت گرافیکی بالا مانند کال‌آف‌دیوتی موبایل در مقایسه با صفحه نمایش های با نرخ بروزرسانی 90 هرتز کیفیت بهتری دارد.

1c187da4-c5f8-4498-8169-a23595d4a975

ویژگی‌های مهم بهترین مدل تبلت‌ سامسونگ

هر یک از فاکتورهای مؤثر در انتخاب تبلت دارای کیفیت های متفاوتی هستند که قیمت آن ها را تحت تأثیر قرار می دهند. از جمله این عوامل می توان به ابعاد صفحه، طراحی، قدرت و نوع پردازنده، ظرفیت و عمر باطری، حافظه ذخیره‌سازی، رزولوشن و کیفیت صفحه ‌نمایش، دوربین، اتصالات و وسایل جانبی مثل قلم و شارژر تبلت اشاره کرد.

انواع تبلت سامسونگ در چهار رده اصلی زیر قرار می گیرند.

1. Galaxy Tab S: این تبلت ها که بسیار سبک و باریک اند و جدیدترین نرم افزارها در این مدل استفاده شده است. از دیگر ویژگی های سری اس به طراحی مینیمال و ساده، کارکرد آسان و مجهز به قلم هوشمند اشاره کرد.

2. Galaxy Tab A: تبلت سری آ قابلیت پشتیبانی از صدای سه بُعدی را دارد و گزینه ای مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان است. کیفیت ساخت عالی و داشتن صفحه نمایش با رزولویش بالا از ویژگی های مهم این تبلت سامسونگ است.

3. Galaxy Tab E: قیمت بلت سامسونگ سری ای نسبت به تبلت های سری آ و اس کمتر است و تعداد محدودی مدل ازاین سری وجود دارد. 4.سایر تبلت های سامسونگ: تبلت های سری چهارم بالاتری در مقایسه با سه سری قبل دارند و از جدیدترین نرم افزارها پشتیبانی می کنند.

 

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ

شرکت سامسونگ از بزرگترین برندهای تولید کننده تلفن های هوشمند در جهان محسوب می شود که پرچمداران آن بهترین گوشی های سامسونگ هستند. علاوه بر این گوشی های میان رده سامسونگ که سخت افزار باکیفیتی دارند با قیمت مناسبی وارد بازار شده اند تا کاربران بیشتری با بودجه کمتر بتوانند یکی از مدل های گوشی سامسونگ را خریداری کنند. البته این تفاوت قیمت گوشی سامسونگ میان رده و پرچمدار به این معنی نیست که گوشی های میان رده کیفیت پایینی دارند. به عنوان مثال در گوشی پرچمدار سامسونگ، جنس بدنه آلومینیوم و شیشه با محافظ گوریلاگلس وکتوس است ولی در گوشی میان رده این برند ساختار بدنه از پلی کربنات یا فریم آلومینیومی ساخته می شود. از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ که دارای سخت افزار خوب و قیمت مناسب هستند و انتخاب ارزشمندی به شمار می روند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱ ـ گلکسی اس 20 اف ای

 ۲ ـ گلکسی A72 سامسونگ

 ۳ ـ گلکسی M62 سامسونگ

۴ ـ گلکسی A52 سامسونگ

 ۵ ـ گلکسی A72 سامسونگ

جمع‌بندی

دوربین های با لنز قدرتمند، آپدیت های مداوم، داشتن برنامه های اختصاصی سامسونگ و سرویس های گوگل از جمله امکانات با کیفیت و پیشرفته ای هستند که در ساخت انواع گوشی سامسونگ و تبلت سامسونگ به کار گرفته شده اند. وجود چنین تجهیزاتی در محصولات این شرکت سبب شده قیمت گوشی سامسونگ در مقایسه با موبایل های برندهای دیگر گران تر باشد.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه