قابلیت جدید توئیتر فاش شد + جزئیات

قابلیت جدید توئیتر فاش شد + جزئیات
کدخبر : 4685

به تازگی شرکت توییتر اعلام کرد که قصد دارد قابلیت جدیدی را به نسخه iOS توییتر اضافه کند که در مکالمات طولانی به کار خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران ، شبکه اجتماعی توییتر یکی از شبکه‌های بسیار پرطرفدار فضای مجازی است که کاربران از طریق گوشی‌های هوشمند خود یا نسخه وب این شبکه‌ به آن دسترسی دارند. اما به تازگی این شبکه اجتماعی اعلام کرده است که قصد دارد در نسخه iOS این شبکه اجتماعی تغییری بسیار کوچک اعمال کند که باعث منظم‌تر شدن محیط نرم افزار در مکالمات طولانی کاربران خواهد شد. این تغییر بدون نیاز به بروزرسانی نرم افزار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و کاربران می‌توانند به محض در دسترس قرار گرفتن این قابلیت، بدون انجام کوچک‌ترین تغییری در نرم افزار از آن استفاده کنند.

 

این تغییر بسیار کوچک بوده و شاید بسیاری از کاربران نسخه iOS توییتر حتی متوجه آن نشوند؛ ظاهرا این تغییر بسیار کوچک یک خط بین توییت‌‎های کاربران که در پاسخ به یکدیگر منتشر شده است وصل خواهد کرد که باعث می‌شود مکالمات در ارتباط با یکدیگر مشخص شوند. این ویژگی برای اولین بار در سال گذشته و در نسخه آزمایشی این شبکه اجتماعی معرفی شده بود و به نظر می‌رسد این قابلیت توانسته از آزمایش‌های خود سربلند بیرون بیاید و شرکت توییتر هم اکنون قصد عرضه رسمی آن را داشته باشد.

 

قابلیت جدید توییتر ویژه کاربران سیستم عامل iOS

 

همچنین توییتر درباره این قابلیت اعلام کرده است که کاربرا می‌توانند از این طریق بفهمند هر توییت در واکنش به کدام توییت منتشر شده است و به این ترتیب به سادگی کاربران می‌توانند به یک مکالمه وارد شوند. علاوه بر این از این پس پاسخ‌ یک فرد به یک توییت در بین توییت‌های سایر کاربران گم نخواهد شد.

 

 

لازم به ذکر است که این قابلیت صرفا قرار است برای سیسیتم عامل iOS در دسترس کاربران قرار گیرد و هنوز مشخص نیست که توییتر چه زمانی قصد اضافه کردن آن را به سیستم عامل اندروید خواهد داشت. همچنین این قابلیت به زودی در دسترس تمامی کاربران سیستم عامل iOS قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه