حالت تاریک قابلیت جدید واتس اپ + عکس

حالت تاریک قابلیت جدید واتس اپ + عکس
کدخبر : 5748

سرانجام نسخه نهایی حالت تاریک واتس‌اپ در هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS فعال شد.

به گزارش خبرنگار رصداقتصادی : حالت تاریک یکی از قابلیت‌هایی بود که پس از آمدنش کاربران بسیاری را به طرفداران سرسخت آن تبدیل کرد. گوگل با معرفی این تم جدید به کاربران خود اجازه داد بتوانند از گوشی خود در شرایط نوری کم نیز به راحتی استفاده کنند. با این قابلیت نه تنها باتری گوشی کمتر مصرف می‌شد بلکه چشم‌های کاربران نیز کمتر آسیب می‌بیند. اما همه نرم افزار‌ها از این حالت پشتیبانی نمی‌کنند و عجیب‌تر از آن بودن نام نرم‌افزار محبوب و پراستفاده "واتس‌اپ" بین آ‌ن‌ها بود. اما امروز خبر خوبی برای کاربران این پیام‌رسان داریم.

 

رسیدن حالت تاریک به واتس اپ

سرانجام حالت تاریک به واتس‌اپ اضافه شد. این قابلیت اکنون هم در سیستم عامل اندروید و هم در iOS قابل دسترسی است. اگر شما هم اکنون حالت تاریک را در اندروید ۱۰ یا iOS 13 فعال کرده باشید، این قابلیت در واتس‌اپ به طور خودکار شروع به کار می‌کند. کاربران اندروید ۹ می‌توانند به راحتی حالت تاریک را از بخش تنظیمات واتس اپ فعال کنند.

 

 

نسخه نهایی حالت تاریک به واتس‌اپ رسید

 

فیسبوک حالت تاریک واتس اپ خود را تنظیم کرده است تا از روشنایی صفحه نمایش گوشی کم شود. سخنگوی واتس اپ توضیح می‌دهد: "در طول آزمایش متوجه شدیم که ترکیب سیاه و سفید خالص کنتراست بالایی را ایجاد می‌کند که می‌تواند منجر به خستگی چشم شود؛ بنابراین، در عوض تصمیم گرفتیم از یک پس زمینه مخصوص خاکستری تیره استفاده کنیم که باعث کاهش روشنایی صفحه نمایش و تابش نور شده و کنتراست و خوانایی صفحه را بهتر می‌کند. "

 

نسخه نهایی حالت تاریک به واتس‌اپ رسید

 

حالت تاریک واتس‌اپ در iOS بیشتر مشکی خالص خواهد بود و در اندروید به صورت خاکستری تیره است. این تم قابلیتی بود که افراد بسیاری برای مدت زیادی منتظر آن بودند. شما می‌توانید آخرین نسخه واتس‌اپ را از فروشگاه‌های اپ استور و پلی استور دانلود کرده و از امکانات جدید آن استفاده کنید. / علی مزرعی 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه