قابلیت ویژه و جالب اینستاگرام + عکس

قابلیت ویژه و جالب اینستاگرام + عکس
کدخبر : 6929

اینستاگرام در حال کار کردن روی یک ویژگی جدید است که به پیدا کردن راحت حساب‌های کاربری کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران ، به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان اینستاگرام بر خلاف محدودیت‌ها در این شرایط سخت سلامتی در جهان به سختی در حال کار کردن روی توسعه بهتر این شبکه اجتماعی هستند. در جدیدترین خبرها از مهندسی معکوس این شبکه اجتماعی دیده می‌شود که اینستاگرام در حال کار کردن روی یک ویژگی جدید برای این شبکه اجتماعی است. شخصی که این ویژگی را در توئیتر خود افشا کرده، پیش از این، دو ویژگی حالت ناشناس و مخفی کردن استوری‌ها از برخی فالوئرها را فاش کرده بود و حالا نوبت به قابلیت «پیدا کردن حساب‌ها» رسیده است.

 

بر اساس آخرین اخبار، این قابلیت هدف دارد که کاربران را به برندها و سازندگان در اینستاگرام متصل کند. این ویژگی شبیه »پیدا کردن افراد» است که به شما اجازه می‌دهد تا افرادی را که می‌خواهید، جستجو کنید اما قابلیت جدید اینستاگرام برای این طراحی شده است که برندها و سازندگان برتر را که دنبال آن‌ها هستید به شما نمایش دهد. «پیدا کردن حساب‌ها» ممکن است از الگوریتم عادی اینستاگرام برای نشان دادن تصاویر و ویدیوها در قسمت جستجوی این شبکه اجتماعی استفاده کند.

 

مرکز کمک اینستاگرام درباره این ویژگی جدید نوشته است: ما همیشه در تلاشیم تا انواع عکس‌ها و فیلم‌هایی را که در بخش اکسپلور مشاهده می‌کنید ، به روز کنیم تا آن را برای شما بهتر بسازد. پست‌ها به طور خودکار بر اساس مواردی مانند افرادی که دنبال می‌کنید یا پست‌هایی که دوست دارید انتخاب می‌شوند.

 

قابلیت «پیدا کردن حساب‌ها» هنوز در مرحله آزمایشی خود به سر می‌برد و هنوز هیچ اطلاعات رسمی درباره این ویژگی منتشر نشده است. همچنین هیچ صحبتی از این نشده است که این قابلیت چه برای شبکه اجتماعی اینستاگرام عرضه خواهد شد اما این ویژگی یک گزینه اضافه به کاربران خواهد داد تا بتوانند حساب کاربری رسمی یک شخص مشهور را راحت‌تر در این شبکه اجتماعی پیدا کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه