قابلیت جدید و ویژه لایو اینستاگرام

قابلیت جدید و ویژه لایو اینستاگرام
کدخبر : 7821

اینستاگرام به دلیل شیوع ویروس کرونا محدودیت نسخه وب در نشان دادن لایو اینستاگرام را از بین برد.

به گزارش خبرنگار رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران ، اکنون مدت زمانی نسبتا زیادی است که مردم سراسر جهانی با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند. این بیماری باعث شده است که اکثر مردم در خانه‌های خود بمانند تا با حفظ فاصله اجتماعی در کمتر شدن شیوع کرونا نقش مهمی ایفا کنند. اینستاگرام به همین علت تصمیم گرفته است قابلیت‌های خود را افزایش دهد تا در خانه ماندن برای افراد کار آسان‌تری شود.

 

بهترین قابلیت اضافه شده به نسخه وب اینستاگرام

اینستاگرام به تازگی در جدیدترین بروزرسانی خود یک قابلیت جدید به نسخه وب اضافه کرده است. این قابلیت به همه افراد این امکان را می‌دهد که با استفاده از مرورگر خود نیز به لایو‌ها دسترسی داشته باشند. همانطور که می‌دانید نسخه وب اینستاگرام محدودیت‌های خاص خود را دارد که این مورد نیز یکی از آن‌ها بود. اکنون کاربران دیگر نیازی نیست برای دیدن لایو‌های طولانی اینستاگرام از گوشی‌های خود استفاده کنند. آن‌ها اکنون می‌توانند به راحتی با استفاده از این قابلیت در رایانه‌های خود به تماشای لایو‌ها مشغول شوند.

 

لایو اینستاگرام به نسخه وب رسید

 

کشف قابلیت جدید نسخه وب

برای اولین بار تعدادی از کاربران از این قابلیت جدید نسخه وب خبر دادند. اکنون کاربران توانایی این را دارند که به صورت دو نفره در نسخه وب لایو بگذارند. حتی گفته می‌شود شما در هنگام لایو گذاشتن می‌توانید قسمتی از نظرات را پاک کنید. اینستاگرام هنوز اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نکرده است، اما مطمئنا این یکی از بهترین کار‌هایی بود که در بروزرسانی‌های خود انجام داده است. زیرا کاربران اکنون می‌توانند لایو‌های افراد دیگر را به راحتی مشاهده کنند. این قابلیت مطمئنا از سوی کاربران بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

امیداریم به زودی قابلیت‌های بیشتری به این شبکه اجتماعی محبوب اضافه شود و ما بتوانیم تجربه‌ای بسیار بهتر از زمان حال را هنگام کار کردن با آن داشته باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه