پیام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران به مناسبت روز ملی روابط عمومی

پیام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران به مناسبت روز ملی روابط عمومی
کدخبر : 9292

ارتباطات از آن جهت زیبا، پویا و پایدار است که مجموعه‌ای از مهارت‌های متنوع از جمله تعهد، تخصص، علم، هنر و خلاقیت را یکجا به همراه دارد و هرآنکه پای در این مسیر می‌گذارد لاجرم باید از این توانمندی‌ها برخوردار باشد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، ارتباطات از آن جهت زیبا، پویا و پایدار است که مجموعه‌ای از مهارت‌های متنوع از جمله تعهد، تخصص، علم، هنر و خلاقیت را یکجا به همراه دارد و هرآنکه پای در این مسیر می‌گذارد لاجرم باید از این توانمندی‌ها برخوردار باشد.

 

روابط عمومی نیز به عنوان شاخه‌ای مهم و موثر در مقوله ارتباطات ، بیش از آنکه یک حرفه و مسوولیت باشد، رویکردی علمی، اخلاقی، انسانی و اجتماعی در بدنه هر تشکل و سازمان است . "روابط عمومی نه یک شغل اداری، بلکه یک شوق اداری است"، زیرا فعالان این حوزه با عشق، شور، نشاط، ایده‌های نو، فناوری روز، هنر و خلاقیت گام برمی‌دارند و روحشان با سکون و ایستایی میانه‌ای ندارد.

 

کار روابط عمومی کار دل است. دغدغه‌ای همیشگی برای اجرای بهترین رویدادها و اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مخاطبان، اما از آنجا که آب هم برای آنکه زنده و زلال بماند، باید جاری و سیال باشد و از سکون بپرهیزد؛ هر حوزه حرفه‌ای نیز برای حیات مداوم و طراوت و اثرگذاری همیشگی خود، همگام با گذشت زمان باید جاری باشد و با اقتضائات روز گام بردارد و روابط عمومی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

در عصر ارتباطات و دوره‌ای که تجاری سازی و اطلاع رسانی پیشتاز است، جایگاه روابط عمومی نیز دوچندان است،  موفقیت و بقاء هر سازمانی به عملکرد پویا و تجاری آن وابسته است.

 

و امروز این حلقه ارتباط "مدیران با کارکنان و مجموعه سازمان با مخاطبان" دوران ساختار کهن و سنتی خود را پشت سر گذاشته و بر روش‌های نوین و تجاری بر اثرگذاری مفید تکیه دارد.

 

در حقیقت، در این رویکرد تجاری، در یک فضای رقابتی سالم، ارتباطات دوسویه، رضایتمندی و پاسخگویی به مشتریان محوریت روابط‌عمومی از صدر تا ذیل سازمان است و این رویکرد در کنار تبلیغات موثر  باعث تثبیت و ارتقاء برند خواهد شد.

 

اگرچه این اصول در بیان، کوتاه و آسان است و در عمل، همت، درایت و مسوولیت بالایی می‌طلبد؛ اما همه ما در سازمان، تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات با تکیه بر این رویکرد موثر بکار بسته‌ایم و امیدوارم بیش از پیش با شناسایی نقاط قابل بهبود و کاستی‌ها، بهترین رضایتمندی، پاسخگویی را در کارنامه خود ماندگار کنیم.

 

این روز بزرگ را به همه شما همکاران گرامی و فعالان این عرصه تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت و سلامتی را از ایزد منان برایتان خواستارم.

 

 

محمدرضا بیدخام             

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه