ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با توجه به بازگشایی ادارات

ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با توجه به بازگشایی ادارات
کدخبر : 9719

با توجه به بازگشایی کامل ادارات و حضور همه کارکنان، لازم است پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و اطلاعیه های صادره از سوی ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در شرکت مخابرات ایران به صورت کامل رعایت شود.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از ستاد پیشگیری از شیوع کرونا شرکت مخابرات ایران، با توجه به اینکه تمامی ادارات از امروز، شنبه 10 خرداد ماه 99 به صورت کامل بازگشایی شده و همه همکاران در ادارات حضور دارند، ضروری ست، پروتکل و دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد به صورت کامل رعایت شود.

 

بر اساس این خبر، از آنجایی که همه همکاران از امروز در محل کار خود حاضر می شوند، لازم است برای کمک به قطع زنجیره ابتلا و حفظ سلامتی همکاران و خانواده آنان، دستورالعمل ابلاغی بهداشت فردی و گروهی از سوی ستاد، به صورت کامل رعایت شود. 

 

همچنین در خصوص برگزاری نماز در نمازخانه های ادارات شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور، ضروری ست، ضمن رعایت پروتکلهای اعلام شده بر اساس اطلاعیه شماره ۲۷ ستاد،نسبت به انجام ضدعفونی روزانه نمازخانه ها، استفاده از مهر و سجاده شخصی همراه با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت کامل نکات بهداشتی انجام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه