هشدار جدی به متقاضیان وام ودیعه مسکن

هشدار جدی به متقاضیان وام ودیعه مسکن
کدخبر : 11662

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: متقاضیان دریافت وام مراقب تماس‌های تلفنی و پیامک‌های پیش ثبت نام دریافت وام مسکن باشند.

دولت برای رفاه حال مستاجران طرح وام ودیعه مسکن را اجرا کرد . وام ودیعه مسکن برای مستاجران است . برخی ها مثل خانواده های 5 نفره در اولویت دریافت وام ودیعه مسکن هستند . در این بسته خبری به جزئیات جدید از وام ودیعه مسکن می پردازیم :

 


خبرداغ : پست بی حجاب با موهای فر روناک یونسی در اینستاگرام + عکس نامتعارف


 

سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد به شهروندان درباره کلاهبرداری احتمالی برخی از سودجویان در زمینه ثبت نام وام ودیعه مسکن هشدار داد، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بزهکاران سایبری از این فرصت سوءاستفاده کرده و متقاضیان دریافت وام  ودیعه مسکن را به سوی سایت‌های جعلی (فیشینگ) هدایت می‌کنند.

 


بیشتر بخوانید : خبر خوش برای فروشندگان سهام عدالت


 

این مقام انتظامی در مهاباد تصریح کرد: متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره پیامکی ۳۰۰۷۳۶۴۰، نسبت به ثبت نام اولیه دریافت این تسهیلات اقدام یا از طریق سامانه به آدرس TEM.MRUD.IR ثبت نام کنند.

 

تجاری با اشاره به اینکه شهروندان توجه داشته باشند که ثبت نام صرفا از طریق گفته شده قابل انجام است و به وعده‌ها و تبلیغ‌های دروغین توجه نکنند، اذعان کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک به کلاهبرداری در فضای مجازی، مراتب را به پلیس مهاباد گزارش دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه