جهت ثبت نام وام ودیعه مسکن اینجا کلیک کنید | www.tem.mrud.ir

جهت ثبت نام وام ودیعه مسکن اینجا کلیک کنید | www.tem.mrud.ir
کدخبر : 11913

بر اساس وعده دولت و تلاش‌های وزارت راه و شهرسازی برای کنترل بازار اجاره و کمک به خانواده هایی که در اثر بحران کرونا و شیوع این بیماری در کشور، برای تامین مسکن دچار مشکل شده اند، ثبت نام کمک ودیعه مسکن آغاز شده است.

وام ودیعه مسکن طرح جدید دولت برای کاهش فشار روی مستاجران است . وام ودیعه مسکن به منظور تسهیل اجاره خانه درنظر گرفته شده است . جزئیات جدید وام ودیعه مسکن را در ادامه می خوانید :

 

 

ثبت نام تا ۹ مردادماه ادامه خواهد یافت و متقاضیان واجد شرایط مشهدی نیز، می توانند ۳۰ میلیون تومان از دولت تسهیلات دریافت کنند. این تصمیمی است که در ستاد ملی کرونا برای خانوارهایی که در تامین مسکن خود دچار مشکل هستند گرفته شده است.

 


خبرداغ : طلا گران شد | شنبه 1 شهریور


 

متقاضیان دریافت این تسهیلات ابتدا از طریق ارسال پیامک به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ ثبت نام اولیه کرده و سپس در زمان‌بندی اعلامیباید در سامانه وزارت راه و شهرسازی به آدرسwww.tem.mrud.ir   ثبت نام کنند.

 

 گروه های مشمول دریافت  وام ودیعه مسکن، کارگران و حقوق بگیران ثابت هستند که اولویت پرداخت کمک ودیعه مسکن شامل ازدواج های جدید و خانواده های پنج نفری و بیشتر، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و همچنین تحت پوششان سازمان بهزیستی و زنان سرپرست خانوار است.

 

 

منبع : برنا 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه