درب آکاردئونی با بالاترین امنیت به عنوان حفاظ پشت درب ضد سرقت

درب آکاردئونی با بالاترین امنیت به عنوان حفاظ پشت درب ضد سرقت
کدخبر : 13180

درب آکاردئونی دارای مدل های مختلف و از لحاظ امنیت حفاظ آکاردئونی در طرح های 90 درصد امنیت ( طرح 3 گل 4 خم ) و 99 درصد امنیت ( طرح های پرچ مخفی ) ساخته میشوند . اگر بدنبال انجام یکباره امنیت منزل خود هستید پیشنهاد ما طرح حفاظ آکاردئون 3 گل پرچ مخفی 3 لایه یا حفاظ آکاردئون تمام گل پرچ مخفی با 4 لایه تسمه پشت هم قرار گرفته است که داری ضریب امنیت 99 درصد است و تنها راه باز کردن این درب ها با سنگ فرز میباشد که اصولا دزدان جای سخت را انتخاب نمیکنند .

 

استفاده از لولا 3 پارچه - جا قفلی 8 میل - بلبرینگ درجه 1 جهت باز و بست کشویی حفاظ آکاردئونی از مزیت های آهن سازه نسبت به دیگر شرکت ها است . ما به هیچ وجه از متریال ضعیف به جهت ارزان تر کردن حفاظ ها استفاده نمیکنیم و از بهترین نوع تسمه 5 فابریک در تمامی کارها استفاده میکنیم .

 

حفاظ های آکاردئونی فلزی به راحتی با دست جابجا شده و علت آن نیز شبکه ای بودن آن است. این اجناس در ابعاد برابر با درب فلزی وزن کمتری را دارا هستند و می توان آن ها را جایگزین درب های ریموت دار پارکینگ کرد که علاوه بر وزن زیاد و سنگینی فضای زیادی را اشغال می کند. حتی می توان ریموت را روی این حفاظ ها متصل نمود و مسئله باز و بسته شدن دستی را بدین طریق از بین برد.

 

درب آکاردئونی

 

در خرید درب آکاردئونی باید نکات زیر رعایت شده باشد:

1.کمتر ازسه گل (سه لوزی) نباشد. درب پنج لوزی بهترین نوع استاندارد کار است ، که هم باعث حفظ امنیت و جلوگیری از ورود سارقین می شود و هم وزن آن مانع باز و بسته شدن آسان درب نمی شود.

2.قفل محکم و ایمن داشته باشد

3.قسمت ریلی آن روان باشد

4.پرچ های محکم و مرغوب داشته باشد

5.پروفیل های آن از جنس آهن ضایعاتی نباشد

6.قابلیت بازشدن آن با سروصدا همراه نباشد

 

خرید درب آکاردئونی

 

شگرد دزدان در صورت نبود حفاظ و درب آکاردئونی

یکی از راه های ورود افراد متجاوز به خانه شما ، از طریق درب ورودی خانه و یا از روی دیوار است که باید با استفاده از حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار و حافظ آکاردئونی پشت درب منزلتان را ایمنی کنید. استراتژی ورود سارقان به خانه شما که از چند روز قبل نشان کرده اند به این صورت می باشد که اغلب در ساعات ظهر یا غروب ۳ نفر از طریق درب ورودی خیابان ویا پریدن یک نفر از روی دیوار به داخل حیاط و باز کردن درب ورودی به اپارتمان شمامی باشد. سپس یک نفر از آنها بیرون خانه شما در ماشین مانده و دونفر بعدی به پشت درب ورودی خانه شما آمده. یکی از آنها که متخصص باز کردن درب های ضد سرقت می باشد مشغول ضربه زدن به اطراف قفل درب خانه شده و نفر بعدی به نیم طبقه بالا رفته تا اگر همسایه بالایی متوجه صدا شده بتوانند فرار کنند.

 

جالب است بدانید که درب های ضد سرقت در کمتر از ۱ دقیقه باز میگردند !!!!!! و اما اگر از درب آکاردئونی با ضریب اطمینان پایین استفاده کنید آنها با دیلم انداختن سعی بر باز کردن درب از طریق لولا می شوند اما اگر از درب های اکاردئونی با ضریب اطمینان بالا استفاده کنید مطمعن باشید که آنها حتی به فکر باز کردن درب خانه شما نمی افتند چون این کار بسیار وقت گیر می باشد، کافی می باشد آسانسور حرکت کند آنها باید فرار کنند. این را بدانید که اگر دزد بسیار حرفه ای و کار بلد هم باشد در زمان انجام کار بیشترین استرس بر او وارد میگردد. هیچ وقت با سارق در حال دزدی درگیر نگردید! فقط یک صدا کوچک از طرف شما کافی می باشد تا او فرار کند، چون حجم زیاد استرس بر او باعث شده که برای فرار دست به هر کاری بزند.

 

امنیت درب آکاردئونی

 

مزایای درب آکاردئونی

یکی از مواردی که امروزه از الزامات ورودی آپارتمان ها و اماکن اداری به شما میرود حفاظ آکاردئونی میباشد . شاید ما به خوبی از مزایای درب آکاردئونی آگاه نیستیم اما اگر نگاهی به پرونده های سرقت و شگردهای جدید باز کردن درب ها داشته باشیم بدون شک خواستار استفاده از آن در ورودی آپارتمان و حفاظ برای درب های نفر رو محل کار و خانه های ویلاییو  پارتیشن بندی ها خواهیم شد . حفاظ صنعت به شما عزیزان توصیه میکند بدون هیچ معطلی نسبت به خرید و نصب یکی از مدلهای دربهای آکاردئونی اقدام نموده و برای همیشه امنیت ورودی منزل و دفتر محیط کاری خود را تضمین کنید .

 

کاربرد درب آکاردئونی

درهای آکاردئونی یک راه حل ساده و کاربردی برای جایگزین کردن آن با انواع دربها و پارتیشن بندی های تقسیم کننده ساختمانهای مسکونی و تجاری است. حفاظ صنعت در خدمت شماست با انواع کاربرد و مزایای درب آکاردئونی فرفورژه که عبارتند از :

 

  • کاربرد در محیط های ورودی منزل
  • درهای آکاردئونی مناسب کمد های مخصوص کارخانجات
  • در ساختمان های تجاری به جای درب نفررو و یا نصب جلو درب
  •   استفاده از مدلهای زیباتر برای کافه تریا ها
  •   اماکن عمومی دفاتر دولتی
  • مزایای درب آکاردئونی به دلیل زیبا بودن در خصوص پذیرایی ها و رستورانها نیز صدق میکند

امنیت درب آکاردئونی چه مقدار است ؟ درب هایی که بدین صورت تولید می شوند معمولا دارای یک سری استانداردهایی هستند که امنیت را در این زمینه برآورده خواهند کرد. دقت داشته باشید که در این حالت، امکان نصب دو یا چند قفل مخفی و آویز هم برای این نوع حفاظ درب آپارتمان وجود دارد . زمانی که این حفاظ آهنی درب با جوش به درب منزل شما متصل شوند، امنیت خانه را تا حد بسیاری برآورده خواهند کرد و به همین دلیل هم گفته می شود که این نوع حفاظ دربها کاملا ضدسرقت هستند. این نوع حفاظ ها همچنین طرح های مختلفی دارند که از جمله آنها می توان به درب 3 گل - درب 4 گل - درب 5 یا تمام گل ( منظور از گل تعداد 2 ردیف لوزی افقی ممتد روی حفاظ درب است ) و طرح های فانتزی حفاظ درب آپارتمان بصورت درب اکاردئون پیچی و درب اکاردئونی ایتالیایی که در زیر به این نوع حفاظ های درب آپارتمان اشاره شده است . نوع تمام گل با 4 لایه تسمه عمودی ( 4 تسمه اضافه پشت تسمه اصلی ) بهترین نوع حفاظ پشت درب آپارتمان است و شما میتوانید به آسانی برای تامین امنیت منزل خود از آنها استفاده کنید.

 

بهترین درب آکاردئونی

 

حفاظ آکاردئونی به نوعی حفاظ کشویی گفته میشود که بهترین و مقاوم ترین حفاظ برای درب آپارتمان میباشد و اغلب جهت حفاظت از در ورودی واحدهای آپارتمان و فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد و در مواردی همچون مغازه ها و انباری ها و جلوی آسانسور و مکان های دیگر نیز بکار گرفته میشود. حفاظ آپارتمان آکاردئونی به عنوان حفاظ از داخل و یا خارج ساختمان برای حفاظت از درب های ساختمانی و یا آپارتمانی مورد استفاده است. انواع حفاظ کشویی عبارتند از حفاظ 3 گل ، حفاظ 4 گل ، حفاظ 5 گل یا تمام لوزی ( منظور از گل تعداد ردیف لوزی های افقی روی حفاظ های درب آپارتمان میباشد ) و همچنین حفاظ فانتزی یا اروپایی : حفاظ ایتالیایی و حفاظ پیچی میباشد . جهت مشاوره خرید حفاظ آکاردئونی با آهن سازه تولید کننده برتر انواع حفاظ متحرک تماس حاصل فرمایید .

 

درب آکاردئونی محافظ پشت در آپارتمان که به صورت خلاصه آن را درب آکاردئونی هم می نامند ، نوعی حفاظ آهنی امنیتی هستند معمولاً جلوی درب های ورودی نصب می‌شوند تا به امنیت آن‌ها کمک کنند. خیلی ها این درب ها را با نام درب ضد سرقت می شناسند. دلیل این نامگذاری هم احتمالاً همانطور که گفته شد ، الهام گرفته از ساز آکاردئون است و به ویژگی کشویی و کرکره‌ای بودن آن ها اشاره دارد. همین ویژگی تاشو بودن در واقع یکی از نقاط قوت این درب ها، یعنی اشغال فضایی بسیار کم هم است. این امر به خصوص در زمان بسته بودن این درب ها مشهود است که کاملا فشرده می شوند و فضایی چند برابر کمتر از اندازه‌ی واقعی خود در زمان باز خودن را اشغال می‌کنند. بنابراین، اگر مشکل محدودیت فضا دارید، و یا اینکه راه پله ی کوچکی دارید،‌ درب آکاردئون جلوی در خانه آهن سازه بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

 

حفاظ آکاردئونی آهنی ( فلزی ) از جمله باکیفیت ترین و پرفروش ترین محصولاتی است که با قیمت مناسب و به صورت مستقیم می توان آن را خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. با توجه به اینکه محصولات حفاظتی مختلف برای حفاظت از ساختمان ها تولید شده است اما از محبوبیت و کاربری بسیار بالاتری برخوردار می باشد. محبوبیت این محصول بدان جهت است که به آسانی قابل نصب و اجرا می باشد و همچنین از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. همچنین دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد که همین امر موجب شده تا بتوان از این محصول در شرایط مختلف آب و هوایی بهره مند گردید. این مدل از حفاظ را در رنگ های مختلفی تولید گردیده اند که در نتیجه با توجه به نمای ساختمان می توان برای خرید آن ها اقدام کرد.

 

حفاظ پشت درب

 

ویژگی حفاظ های آپارتمانی آکاردئونی چیست؟

امروزه انواع سازه های محافظتی نظیر حفاظ روی دیوار و حفاظ آکاردونی تولید شده که علاوه بر کارایی اصلی و محافظتی، بخشی از دکوراسیون ساختمان هم محسوب می شوند. حفاظ آکاردئونی با ساختار شکیل و زیبایی که دارد هماهنگی کاملی با دیگر المان های دکوراسیون ایجاد می کند. شکل ظاهری این حفاظ آهنی به گونه ای طراحی شده که نمای ورودی آپارتمان بسیار زیبا دیده شود. به این ترتیب امکان نصب حفاظ آکاردئونی حتی در منازل مسکونی و ساختمان های لوکس هم وجود دارد. علت اصلی استقبال از این حفاظ کارایی فوق العاده و شکل ظاهری متنوع آن است. برخی از ویژگی های این حفاظ های ضد سرقت عبارتند از:

 

حفاظ آکاردئونی جای کمی را اشغال می کند

حفاظ آکاردئونی از انواع درب های ضد سرقت است که در قسمت بیرونی حفاظ ورودی نصب می شود. در واقع نصب حفاظ آکاردئونی در راه پله است ولی اصلا مسیر راه پله را اشغال نمی کند. این حفاظ زیبا روی قاب چهارچوب درب ورودی آپارتمان نصب می شود. حتی در ساختمان هایی که دارای راه پله های بسیار کم عرض و کوچک تری هم هستند امکان نصب حفاظ آکاردئونی وجود دارد زیرا پس از نصب هیچ فضایی را در راه پله اشغال نمی کند. این حفاظ امنیتی در هنگام استفاده روی چهارچوب و قاب باز شده و کاملا جا می گیرد. در مواقعی که از حفاظ استفاده نمی شود می توان کل حفاظ درب را با قابلیت تاشو روی یکی از لنگه های حفاظ جمع کرد. این سازه از کم حجم ترین سازه های حفاظتی در ساختمان محسوب می شود.

 

حفاظ اکاردئونی به محصولی که جهت حفاظت از درب های ورودی واحد های آپارتمانی استفاده میشود اطلاق می شود. اما این محصول در حفاظت از دیگر درب ها نیز کاربرد دارد. این حفاظ در قابی به شکل در قرار میگیرد و به صورت ریلی درون آن حرکت میکند. از این رو این حفاظ، جای بسیار کمی را اشغال میکند و اصلا باعث مزاحمت نمی شود. حفاظ های اکاردئونی بسیاری متنوعی در بازار موجود هستند. مرسوم ترین نوع این حفاظ به حفاظ سه گل یا سه لوزی معروف است. حفاظ آکاردئون امنیت بالایی را برای شما به ارمغان می آورد . همچنین با قرار دادن تعداد حلقه های قفل بیشتر ، استفاده از قفل های مخفی و همچنین استفاده از قفل های ضد برش آهن سازه می توان ضریب امنیتی این حفاظ را بالا برد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه