رپرتاژ اگهی /

اجاره آپارتمان متناسب با بودجه خود را از کیلید بخواهید

اجاره آپارتمان متناسب با بودجه خود را از کیلید بخواهید
کدخبر : 19044

ازآنجاکه در چند سال اخیر بازار مسکن به دلیل وجود تحریم‌ها، نوسانات قیمت ارز و همچنین شیوع و گسترش بیماری کرونا با افزایش جدی قیمت‌ها مواجه بوده است. بسیاری از متقاضیانی که طی چندساله گذشته درصدد خرید مسکن در تهران بودند مجبور به مهاجرت معکوس و یا اجاره آپارتمان‌های با متراژ پایین شدند تا بتوانند سرپناه مناسبی را برای خود و خانواده تأمین کنند.

در این میان کاهش میزان ساخت‌وسازها نیز فاصله عرضه و تقاضا را در این بازار بیشتر کرد و باعث شد که افزایش قیمت‌ها در بخش مسکن چشمگیرتر باشد و شهروندان به سمت خرید و اجاره آپارتمان‌های 75 متری در تهران و حتی آپارتمان‌های با متراژ پایین‌تر سوق یابند.

 

درگذشته بیشتر زوج‌های جوان، دانشجویان و افرادی که برای اشتغال به تهران مهاجرت می‌کردند اقدام به خرید و اجاره آپارتمان‌های 75 متری و کمتر می‌کردند تا بتوانند اساسی‌ترین نیاز خود یعنی مسکن را فراهم کنند اما در حال حاضر با این افزایش قیمت‌ها به‌وضوح مشاهده می‌شود که خانواده‌های 4 تا 5 نفره نیز مجبور به خرید و اجاره آپارتمان‌های 75 متری شده‌اند که البته به دلیل فضای کم این آپارتمان‌ها می‌توان به‌صراحت گفت که احساس آرامش برای همه افراد در این آپارتمان‌ها وجود ندارد.

 

اما با توجه به بازار داغ خرید و اجاره آپارتمان‌های 75 متری و متراژهای پایین‌تر در کلان‌شهر تهران شهروندان در هر نقطه از تهران با توجه به بودجه، منطقه، امکانات و انتظارات خود می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید آگهی‌های خرید و اجاره آپارتمان‌های 75 متری را در هر منطقه‌ای از تهران مشاهده کرده و با تطبیق خواسته‌ها و نیازهای خود به مشاهده تصاویر واقعی از ملک آگهی شده پرداخته و پس از تصویرسازی ذهنی به لحاظ چیدمان اقدام به بازدید نهایی و در نهایت خرید و اجاره آپارتمان کنند.

بنابراین اگر در پی خرید و اجاره آپارتمان‌های 75 متری به بالا و یا حتی آپارتمان‌های ریز متراژتر هستید ما را همراهی کنید تا با معرفی چند منطقه مناسب در تهران شما را در انتخاب ملک موردنیاز خود و خانواده با توجه به بودجه در نظر گرفته شده یاری کنیم.

 

اجاره آپارتمان در بلوار فردوس

ابتدا به همراه شما سری به یکی از محله‌های پرطرف‌دار و جوان‌پسند غرب تهران به نام بلوار فردوس می‌زنیم که در بدو ورود به این محله جذاب که در منطقه 5 واقع شده بافت نوساز و دسترسی‌های محلی آن توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند بنابراین اگر قصد خرید و اجاره آپارتمان در بلوار فردوس را دارید با سکونت در آپارتمان‌های تازه‌ساز در این محله بدون دغدغه سال‌ها می‌توانید زندگی مملو از آرامشی را داشته باشید.

آب‌وهوای محله بلوار فردوس نسبت به سایر محله‌های واقع در منطقه 5 تهران مطلوب‌تر است بنابراین افرادی که تمایل به خرید و اجاره آپارتمان در بلوار فردوس را دارند علاوه بر استشمام هوای متبوع در کوچه‌های دنج این محله زندگی آرامی را خواهند داشت.

محله بلوار فردوس از شمال با بلوار علامه جعفری، از جنوب با آزادراه تهران - کرج و بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، از غرب با بزرگراه باکری و از شرق با بزرگراه ستاری همسایه است و به دلیل امکان تردد آسان به هر نقطه از تهران یکی از مناطق پرطرف‌دار غرب محسوب میش و به همین دلیل افرادی که در طول روز مجبور به ترددهای شهری هستند با خرید و اجاره آپارتمان در بلوار فردوس نگرانی را از بابت ترافیک‌های سرسام‌آور نخواهند داشت و با استفاده از بزرگراه‌ها و اتوبان‌های منتهی به این محله به‌سهولت قادر به رفت‌وآمد به نقاط مختلف تهران خواهند بود.

اما با مشاهده بلوار فردوس به این مسئله پی خواهید برد که محله بلوار فردوس به دو بخش بلوار فردوس غرب و شرق تقسیم می‌شود که هر یک دارای ویژگی‌های خاص و مختص به خود است که این امر انتخاب را برای متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در بلوار فردوس آسان‌تر کرده است.

محله بلوار فردوس غرب که از شمال به بزرگراه علامه جعفری و از جنوب به آزادراه تهران - کرج می‌رسد در مقایسه با محله فردوس شرق آرام‌تر و دنج‌تر است و به دلیل اینکه فروشگاه‌ها، مراکز خرید و رستوران‌های کمتری در این بخش قرار دارد از ترافیک کمتری برخوردار است به همین منظور خرید و اجاره آپارتمان در بلوار فردوس غرب برای افرادی که علاقه‌مند به آرامش و سکوت هستند می‌تواند دلپذیرتر باشد زیرا در این محله خانه ویلایی و بزرگ در کنار آپارتمان‌های لوکس و مدرن تلفیقی زیبا را ایجاد کرده است.

اما سری هم به محله فردوس شرق می‌زنیم. همان‌طور که گفته شد برخلاف بلوار فردوس غرب این منطقه محله‌ای زنده‌تر است. محله بلوار فردوس شرق که از شمال با بلوار آیت‌الله کاشانی و از جنوب با آزادراه تهران - کرج همسایه است مملو از خانه‌های نوساز و مدرن است که علاقه‌مندان به سکونت در محله‌های نوساز و زنده با خرید و اجاره آپارتمان در بلوار فردوس شرق می‌توانند به خواسته خود دست یابند.

در محله بلوار فردوس به‌منظور رفاه حال ساکنان مراکز خرید و تجاری همچون مجتمع تجاری ایریک سنتر، هایپراستار ارم، فروشگاه‌های افق کوروش و جانبو ایجاد شده که در کنار فروشگاه‌های متنوع و مغازه‌های محلی امکان خریدی آسان برای ساکنان را فراهم کنند بنابراین با خرید و اجاره آپارتمان در بلوار فردوس دغدغه‌ای برای تأمین مایحتاج عمومی خانواده وجود نخواهد داشت.

اما برای افرادی که نیاز به خدمات پزشکی و درمانی دارند نیز این محله از درمانگاه فردوس، درمانگاه شبانه‌روزی کیمیاگر، مرکز رادیولوژی و سونوگرافی سروش، درمانگاه شبانه‌روزی التیام، درمانگاه شماره 22، درمانگاه بهداشتی و درمانی حضرت فاطمه زهرا برخوردار است تا علاوه بر ساکنان متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در بلوار فردوس در صورت نیاز به این مراکز مراجعه کرده و از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

محله بلوار فردوس از ادارات و مراکز مهمی همچون دفتر اسناد رسمی 1479،دفاتر خدمات ارتباطی، کارگزاری شماره 51 تأمین اجتماعی، مرکز قضایی شهید فهمیده، پایگاه ویژه مدیریت بحران منطقه 5 و اداره کل امور مالیاتی غرب تهران و بانک‌های متعددی نیز برخوردار است که این امر باعث شده که بسیاری از ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در بلوار فردوس را شاغلان این ادارات و مراکز تشکیل دهند.

باتوجه‌به امکانات و شرایط این محله می‌توان گفت که قیمت خرید و اجاره آپارتمان در بلوار فردوس متوسط رو به بالاست اما این امکان وجود دارد که متقاضیان پس از بررسی این محله به آگهی‌های ثبت شده در این محله از طریق سامانه هوشمند کیلید بپردازند و از بین فایل‌های کارشناسی شده ملک موردنظر خود را انتخاب و تهیه کنند.

 

اجاره آپارتمان در زعفرانیه

حال سری به یکی از لوکس‌ترین و جذاب‌ترین محله‌های شمالی تهران، در منطقه 1 تهران می‌زنیم تا اگر از بودجه بالایی برخوردار هستید با خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه زندگی مدرن و لوکسی را در منطقه شمیرانات تهران داشته باشید.

محله خوش‌آب‌وهوا و جذاب زعفرانیه که از طرف‌داران بسیاری در بین قشر جوان برخوردار است از شمال با کوهپایه‌های جذاب و زیبای البرز، از جنوب با خیابان ولیعصر و محمودیه، از شرق با تجریش و از غرب با رودخانه ولنجک در ارتباط است از آب‌وهوای مطبوع برخوردار است و افرادی که اقدام به خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه می‌کنند بیشتر اعیان‌نشینان علاقه‌مند به طبیعت و هوای پاک هستند.

بافت محله زعفرانیه بسیار جالب است زیرا در این محله در کنار بافت روستایی که مملو از خانه‌های ویلایی بزرگ و زیبا است برج‌ها و آپارتمان‌های لوکس و نوسازی ایجاد شده که بافتی تلفیقی را در این محله ایجاد کرده است که متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه با هر سلیقه‌ای می‌توانند در این محله به جستجوی ملک موردنظر خود بپردازند.

در محله زعفرانیه نیز همانند سایر محله‌های تهران مجتمع‌های تجاری و لوکسی قرار دارد که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه که تمایل به خریدهای لوکس و برند را دارند با مراجعه به مرکز خرید تجاری زعفرانیه، مرکز تجاری پالادیوم، مجتمع تجاری بامیک، مجتمع تجاری پیرامید، مجتمع تجاری میلان و پلازا می‌توانند خریدهای لوکس و گران قیمتی را داشته باشند.

اما نکته حائز اهمیت در خصوص محله زعفرانیه فقدان بیمارستان در این محله است که باعث شده ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه که نیاز به خدمات پزشکی و درمانی دارند به بیمارستان شهدای تجریش و نیکان اقدسیه و یا درمانگاه خیریه عمل، درمانگاه اسدآباد، مرکز اورژانس اجتماعی و خانه سلامت زعفرانیه مراجعه کنند و از خدمات این مراکز بهره‌مند شوند.

در محله زعفرانیه مرکز مهم دولتی نیز وجود دارد که بر اهمیت این محله افزوده است. در این محله سفارت غنا، برزیل، بلاروس، ویتنام، یمن در کنار فرمانداری شمیرانات و دادسرای ویژه روحانیت باعث ارزش بیشتر این محله شده و بستری را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه را بیشتر شاغلان در این مراکز و قشر مرفه جامعه تشکیل دهند.

اما همان‌طور که گفته شده محله زعفرانیه محله‌ای قدیمی در منطقه شمیرانات است به شکلی که وجود اماکن تاریخی همچون باغ فردوس، کاخ سعدآباد، باغ زند کریمی، باغ خانم مروان، باغ حاجی کلاهی و باغ خیامی این منطقه را به محله‌ای تاریخی تبدیل کرده که سالانه شمار بسیاری از مسافران و گردشگران برای مشاهده این اماکن به منطقه زعفرانیه مراجعه می‌کنند بنابراین اگر علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه هستید لازم است که بدانید در محله تاریخی سکونت خواهید کرد.

با توجه به موارد ذکر شده قیمت خرید و اجاره آپارتمان در زعفرانیه به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین محلات تهران بسیار بالاست بنابراین هر فردی با هر میزان بودجه‌ای امکان سکونت در این محله را نخواهد داشت به همین دلیل اگر در نظر دارید که در این محله سکونت کنید با نگاهی به فایل‌های ثبت شده در سامانه هوشمند کیلید به طور حتم ملکی مناسب با خواسته و بودجه خود برای سکونت را خواهید یافت.

 

 

اجاره آپارتمان در ارم

اما پس از گران‌قیمت‌ترین و لوکس‌ترین محله تهران‌گشت و گذاری در محلات اقتصادی‌تر تهران هم خواهیم داشت. یکی از این محله‌ها که در غرب تهران و منطقه 5 شهرداری تهران قرار گرفته محله معروف ارم است که متقاضیان با هر سلیقه و بودجه می‌توانند اقدام به خرید و اجاره آپارتمان در ارم کنند.

محله ارم که یکی از مناطق خوش‌آب‌وهوای غرب تهران است که از شمال به بزرگراه علامه جعفری، از جنوب به آزادراه تهران - شمال، از شرق به بزرگراه باکری و از غرب به بلوار شیشه منتهی می‌شود به همین منظور افرادی که با بودجه متوسط علاقه‌مند به سکونت در محله‌ای خوش آب و هوا در عرب تهران هستند با خرید و اجاره آپارتمان در ارم می‌توانند ملک را متناسب با نیاز خود تهیه کنند.

اما در محله ارم برای تأمین مایحتاج عمومی ساکنان فروشگاه بزرگ و صاحب‌نامی همچون هایپراستار باکری در کنار بازار میوه‌وتره‌بار این محله و همچنین مراکز خرید کوچک و بزرگ ایجاد شده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در ارم دغدغه‌ای را در خصوص خریدهای روزمره خود نداشته باشند و کلیه اقلام مورد نیاز خود را از همین محله خریداری کنند.

در این میان یکی از ویژگی‌هایی که محله ارم را از سایر محله‌های منطقه 5 شهرداری تهران متمایز می‌کند وجود شهربازی و باغ‌وحش معروف ارم در این محله است که سالانه شمار زیادی از مسافران و گردشگران علاوه بر ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در ارم به این محله مراجعه کنند و اوقات جذاب و به‌یادماندنی را در کنار دوستان و خانواده خود به ثبت برسانند.

اما برای علاقه‌مندان به ورزش نیز محله ارم می‌تواند جذاب باشد. زیرا در این محله وجود مجموعه ورزشی استقلال بستری را فراهم کرده که بسیاری از ورزش دوستان اقدام به سکونت و خرید و اجاره آپارتمان در ارم کنند و در این محله خوش‌آب‌وهوا به‌سلامت جسمی خود نیز بپردازند.

بافت محله ارم نوساز و مدرن است و افرادی که ساکنان و متقاضی خرید و اجاره آپارتمان در ارم هستند در محله‌ای نوساز با قیمتی متناسب سکونت می‌کنند بنابراین اگر علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای خوش آب و هوا در غرب تهران با بافتی نوساز و قیمتی مناسب هستید با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید می‌توانید به مشاهده آگهی‌های ثبت شده در این سامانه بپردازید و از بین آنها ملکی را متناسب با نیاز و خواسته خود انتخاب کرده و پس از بررسی کامل با شماره درج شده در بخش انتخابی آگهی تماس گرفته و اقدام به هماهنگی جهت بازدید نهایی کنید تا پس از انتخاب اقدامات لازم جهت خرید و اجاره آپارتمان موردنظر خود را انجام دهید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه