رئیس اتحادیه مشاوران املاک :

فروش امتیاز طرح ملی مسکن حق مردم است

فروش امتیاز طرح ملی مسکن حق مردم است
کدخبر : 22385

مصطفی‌قلی خسروی رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: فروش امتیاز طرح ملی مسکن حق مردم است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه فروش امتیاز طرح ملی مسکن حق مردم است گفت:‌ اگر می‌خواهید امتیاز واحدهای طرح ملی مسکن خرید و فروش نشود، قانون وضع کنید.

مصطفی‌قلی خسروی در گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به اظهارات اردیبهشت ماه اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران درباره خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن، یادآور شد: در طول طرح مسکن مهر از خرید و فروش واحدهای این طرح جلوگیری و اعلام می‌شد مردم حق ندارند این کار را انجام دهند.

وی ادامه داد: اما با توجه به تعدد جرم‌های صورت گرفته، عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی اعلام کرد نباید از حق خرید و فروش واحدهای مسکن به‌عنوان حق مردم ممانعت شود.

وی بیان کرد: آقای شاکری نمی‌داند برای مردم -در طرح ملی مسکن- حق ایجاد شده و این حق قابل واگذاری است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک بیان کرد: اگر قرار است امتیاز طرح ملی مسکن خرید و فروش نشود باید در فرمت آن نوشته شود غیرقابل واگذاری است. یا این‌که زمان ثبت‌نام را طولانی کنید مثلا 4 سال.

خسروی با بیان این که وقتی حقی ایجاد می شود چه شمر باشد چه یزید می تواند آن را واگذار کند تاکید کرد: اگر می‌خواهید امتیاز واحدهای طرح ملی مسکن خرید و فروش نشود، قانون وضع کنید. در صورتی حق فروش آن وجود ندارد که مجلس قانون تصویب کند.

وی تاکید کرد به تمام مشاوران استان تهران بخشنامه ای ابلاغ کرده ایم تحت این عنوان که هیچ کس حق خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح مسکن ملی را ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    سلام من داری دو فرزندم این طرح مسکن تا کیه است من تحت پویش کمیته هستم

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه