اغاز ثبت نام طرح مسکن ملی از 19 اسفند + جزئیات

اغاز ثبت نام طرح مسکن ملی از 19 اسفند + جزئیات
کدخبر : 5936

مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن در ۱۷ استان از ساعت ۱۰ صبح فردا آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۲۰ اسفند ادامه دارد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران : وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن در ۱۷ استان از ساعت ۱۰ صبح فردا آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۲۰ اسفند ادامه دارد.

 

اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به شرح زیر است؛ متقاضیان گروه دوم ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهرهای دارای ظرفیت ثبت‌نام در استان‌های (ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، یزد، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان و گلستان) می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۹ اسفند تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۲۰ اسفند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن (به آدرس tem.mrud.ir) نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.



متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت‌نام کنند. پس از اتمام زمان ثبت‌نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهائی با لحاظ شاخص‌هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و... اولویت‌بندی و انتخاب می‌شوند.


 

افرادی که در مرحله اول، ثبت‌نام نموده و به‌عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام‌شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند.
 
 
متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت‌نام اعتراض کردند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت‌نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.
 
 
در شهرهایی که در مرحله اول و دوم ثبت‌نام قرار نداشته‌اند، در صورت تأمین زمین در مراحل بعدی در این شهرها نیز ثبت‌نام انجام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه