رپرتاژ اگهی /

آیا می‌توان آهن آلات را اینترنتی خرید؟

آیا می‌توان آهن آلات را اینترنتی خرید؟
کدخبر : 17911

در روزهای دور که تمامی معاملات به صورت فیزیکی و حضوری انجام می‌شد، خرید به صورت مجازی و بدون حضور طرفین معامله یک رویای دست نیافتنی بود. اما امروزه به لطف گسترش تکنولوژی و پذیرش انجام خرید غیر حضوری توسط مشتری، بسیاری از کسب و کارها به بستر مجازی انتقال یافته‌اند. این اتفاق، یعنی خرید در فضای آنلاین، در ابتدای راه به دلیل عدم اعتماد از سوی مشتری با اقبال مواجه نشد. اما امروزه به دلیل آنکه افراد مشغله بسیاری دارند، خرید مجازی انتخاب اول آن‌ها خواهد بود.

 

گرچه خرید اینترنتی مایحتاج روزانه امروزه بسیار عادی و متداول باشد، اما چنین خریدی برای آهن آلات شاید غیر ممکن به نظر بیاید. اما باید بدانید که امروزه فروشگاه آهن آلات آیرومارت در راستای خرید اینترنتی فولاد و مقاطع فولادی قدم‌های محکمی برداشته است. برای درک بهتر و بیشتر این مسئله بهتر است ابتدا با فضای کاری بازار آهن ایران آشنا شوید.

فولاد به عنوان ماده اولیه در تولید کوچک‌ترین قطعات چون نوک خودکار تا بزرگ‌ترین ماشین آلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربرد گسترده این ماده ارزشمند به دلیل خواص مکانیکی فوق العاده‌ای است که به دلیل ساختار شیمیایی ویژه از خود نشان می‎‌دهد. فولاد در اصل به صورت مذاب آلیاژ قابل استفاده است. اما از آنجا که انتقال مذاب به راحتی نیست، آن را در واحد فولادسازی به صورت شمش ریخته‌گری می‌کنند. به این ترتیب انواع شمش فولادی در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد. اما همیشه فولاد به صورت شمش کارایی ندارد. مثلا در ساختمان سازی نمی‌توان فولاد را به صورت شمش استفاده کرد. این در حالی است بکارگیری فولاد در سازه بسیار الزامی است. بنابراین در بازار آهن با انواع مقاطع ساخته شده با فولاد رو به رو هستیم.

قیمت دهی مقاطع فولادی در بازه زمانی خاصی از روز اتفاق می‌افتد. بنابراین باید هنگام اعلام قیمت‌ها از طریق پرس و جو قیمت مقطع مورد نیاز خود را پیدا کنید. استعلام قیمت اینترنتی در چنین زمانی کمک حال خریداران خواهد بود. به طور مثال قیمت ورق فولادی آیرومارت در تمامی برندها و در ضخامت‌های مختلف را در سایت www.iromart.com هر روز می‌توانید به راحتی استعلام کنید.

 خرید اینترنتی آهن آلات به این صورت است شما کافی است تا لیست خرید خود را در سایت آیرومارت بارگذاری کنید و کمتر از 15 دقیقه پیش فاکتور خود را دریافت کنید. در ادامه با هماهنگی که میان خریدار و کارشناس فروش صورت می‌گیرند، روند خرید و دریافت کالا مشخص می‌شود. در تمامی این پروسه نیازی به حضور خریدار نیست. اما در صورت تمایل می‌تواند برای مشاهده بار خریداری شده می‌توانید مراجعه کنید.

مجموعه بازرگانی فولاد آیرومارت تحت برند iromart فعالیت خود را از اواخر سال 1397 آغاز کرده است. هدف اصلی این مجموعه ایجاد یک بستر آنلاین و پویا جهت خرید آنلاین مقاطع و محصولات فولادی است. قطعا خرید مقاطع فولادی در چنین بستری آسان‌تر است.

این مجموعه بازرگانی، خروجی سال‌ها تجربه‌ی اعضای هیئت مدیره آن در بازارهای آهن فولاد است. تجربیات گرانقدر و طولانی مدت این افراد به عنوان خط مشی سازمان تعیین شده است. همزمان دیدگاه حرکت به سمت بسترهای نوین مثل بستر آنلاین نیز به مجموعه تزریق می‌شود.

هدف اصلی آیرومارت در فضای آنلاین تبدیل شدن به یک مرجع قیمت و پخش آهن آلات در بازار است. همچنین کوتاه شدن فرآیند خرید توسط این تیم تضمین کننده یک خرید با کیفیت بالا برای متقاضیان محصولات فولادی است.

استعلام قیمت محصولات در وبسایت آیرومارت

بازار آهن ایران از تمام مقاطع فولادی مختلف که توسط کارخانه‌ها داخل تولید و یا از خارج از کشور وارد شده‌اند، تشکیل می‌شود. هر کدام از این مقاطع فولادی بازار مصرف مشخصی دارند و هر صنعت متناسب با محصول خود مقطع مورد نیاز را تهیه می‌کند. از آنجا که قیمت‌ها در بازار آهن به صورت روزانه تغییر می‌کنند، بنابراین آگاهی از بهترین زمان خرید برای خریدار بسیار حائز اهمیت است. مثلا اگر شما در زمینه تولید مخازن فولادی فعالیت داشته باشید، قیمت ورق سیاه آیرومارت را می‌توانید هر روز در سایت بررسی کنید. تمامی مقاطع فولادی بازار آهن در سایت آیرومارت قابل استعلام و سفارش است. دسته بندی محصولات فولادی در وب سایت آیرومارت بر اساس سطح مقطع آن‌ها انجام شده است. به این ترتیب دسته بندی اصلی مقاطع فولادی عبارتند از:

میلگرد

میلگرد در انواع آجدار و ساده قابل تامین از معتبرترین تولیدکنندگان داخلی است. میلگرد در تمامی سایزها قابل تامین است و کیفیت این مقطع فولادی برای شما مشتریان تضمین می‌شود. تضمین و کنترل کیفیت مقاطع به کمک به روزترین روش‌های آنالیز شیمیایی و مکانیکی انجام می‌گیرد. همچنین محصول میلگرد استیل نیز توسط آیرومارت از معتبرترین تولیدکنندگان خارجی تامین می‌شود.

تیرآهن و هاش

تیرآهن با استاندارد IPE و هاش در انواع سبک و سنگین از دیگر مقاطع قابل تامین توسط تیم بازرگانی فولاد آیرومارت است. با توجه به حساسیت‌های مربوط به استفاده از تیرآهن و هاش در پروژه‌های عمرانی نمی‌توان به هر محصولی اعتماد کرد. به همین علت بحث تضمین کیفیت برای محصولات تیرآهن و هاش اهمیت ویژه ای دارد. این مقاطع نیز در تمامی سایزها قابل تامین هستند. همچنین خدمات جانبی مثل تولید تیرآهن شبکه نیز گوشه ای از خدمات قابل ارائه توسط تیم آیرومارت است.

آیا می‌توان آهن آلات را اینترنتی خرید؟

ورق فولادی

انواع ورق نورد گرم، نورد سرد و استیل دسته‌های اصلی ورق فولادی را تشکیل می‌دهد. انواع ورق سیاه ، ورق های آلیاژی، ورق آجدار، ورق اسیدشویی و ... بخشی از محصولات ورق گرمی هستند که تیم ورق بازرگانی فولاد آیرومارت می‌تواند آن را برای شما تامین کند. ورق روغنی، ورق گالوانیزه، ورق رنگی و عرشه فولادی نیز از جمله محصولات قابل تامین در دسته محصولات ورق گرم هستند.

ورق استیل در آلیاژهای مختلف بگیر، نگیر و نسوز در حالات سطحی مختلف نیز قابل ارائه هستند. یکی از حالات سطحی براق، مات و خشدار بسته به انتخاب شماو متناسب با کاربرد مورد نظرتان تامین می‌گردد. جهت کسب اطلاعات تخصصی می‌توانید با تیم استیل بازرگانی فولاد آیرومارت تماس برقرار کنید. چنانچه ورق فولادی در سایز خاصی مورد نظر دارید اصلا نگران نباشید تیم پشتیبانی آیرومارت محصول مورد نظر شما را با بهترین کیفیت به سایز مد نظر شما می‌رساند.

پروفیل

انواع پروفیل‌های قوطی، پروفیل‌های باز و پروفیل استیل را می‌توانید با یک تماس با بازرگانی فولاد آیرومارت تهیه کنید. سایز و ضخامت پروفیل در تمامی ابعاد معمول تامین می‌گردد. کافیست به وبسایت آیرومارت مراجعه کنید، قیمت روز این محصول را چک کنید و خرید خود را تکمیل کنید. یکی از خدمات ویژه‌ای که برای این محصول قابل اجرا است گالوانیزاسیون است. محصول انتخاب شده توسط شما می‌تواند در حالت نهایی گالوانیزه حاوی پوشش فلز روی و مقاوم به خوردگی ارائه شود. پروفیل‌های استیل آیرومارت نیز مانند تمامی محصولات استیل شرکت از تولیدکنندگان معتبر دنیا تهیه می‌شود.

نبشی، ناودانی و سپری

این مقاطع فولادی از دیگر محصولات فولادی پرکاربرد هستند. این محصولات در استانداردهای اروپایی و غیر اروپایی و در تمامی سایزها قابل تامین هستند. کارخانه‌های معتبری در داخل کشور به تولید این مقاطع مشغول هستند و بازرگانی فولاد آیرومارت محصول مورد نظر شما را از این کارخانه‌ها تهیه می‌کند.

لوله فولادی

لوله فولادی از جمله محصولات پرکاربرد و استراتژیک است. لوله فولادی در دسته‌های اصلی درزدار، بدون درز و استیل از برترین کارخانه‌های داخلی و خارجی تامین می‌گردد. لوله‎های درزدار در دو نوع اصلی اسپیرال و درز مستقیم در استانداردها و سایزهای مختلف تهیه می‌گردد. لوله بدون درز در دو محصول اصلی مانیسمان در تمامی رده‌ها و لوله گوشتدار در سایزهای معمول توسط تیم بازرگانی آیرومارت تامین می‌شود. لوله استیل نیز در تمامی آلیاژهای پرکاربرد در دو نوع درزدار و بدون درز قابل تامین است.

قیمت دهی هر یک از این محصولات به صورت روزانه است. جداول قیمت مقاطع فولادی هر روز به روز رسانی می‌شود. قیمت گذاری توسط کارشناسان آیرومارت و با در نظر گرفتن وضعیت بازار صورت می‌گیرد. در صفحه هر محصول می‌توانید اطلاعات تکمیلی جهت مطالعه و رفع سوالات مشتریان نیز تدوین شده است. در صورتی که محصول مورد نظر شما در حالت ناموجود قرار داشته باشد می‌توانید با کارشناس مربوطه تماس بگیرید و وضعیت دقیق آن را چک کنید.

امکان بارگذاری اقلام مورد نیاز شما نیز در سایت آیرومارت فراهم شده است. پس از بررسی کارشناسان مربوط به هر محصول پیش فاکتور صار می‌شود. در صورت تایید پیش فاکتور توسط متقاضی فرآیند خرید آغاز و اقلام مورد نظر تامین می‌گردد. 

برخی خدمات همچون برشکاری، سایز کردن و ... متناسب با شرایط هر محصول نیز در نظر گرفته شده تا محصول با حالت نهایی به دست مشتریان برسد. خدمات دیگری همچون کنترل کیفیت به کمک آنالیزهای مختلف نیز جهت تضمین کیفیت محصول قابل انجام است. انبار داری و خدماتی مشابه آن نیز برای رسیدن بار در زمان مورد نظر به مشتری دیده شده است. جهت دریافت پاسخ خود به هر گونه سوال در خصوص محصولات، نحوه خرید و ... با کارشناسان این محصول تماس بگیرید.

در بازار آهن چه می‌گذرد

هر هفته اتفاقات مختلفی باعث فراز و فرود قیمت مقاطع فولادی می‌شود. این روند ممکن تحت تاثیر اخبار روز دنیا باشد و یا به دلیل شرایط بازار. بررسی علل تغییر قیمت مقاطع در طول هفته می‌تواند در پیش بینی روند هفته بعدی بازار و نیز برای برنامه ریزی در خرید می‌تواند بسیار مفید باشد. تیم تحریریه آیرومارت در هر هفته تحلیلی از بازار آهن را در سایت خود ارائه می‌دهد تا مشتریان بازار آهن در جریان روند این بازار قرار گیرند. در بخش وبلاگ نیز مقالات به روزی درباره کارخانه‌ها و به طور کلی آنچه که از دنیای فولاد بدانید، در نظر گرفته شده است. مطالعه این مطالب موجب ارتقا اطلاعات شما از دنیای فولاد می‌شود. علاوه بر سایت آیرومارت را در تمام شبکه‌های اجتماعی می‌توانید دنبال کنید. برای این کار کافی است کلمه iromart را سرچ کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه