فروش هرمز ۲۱۳ درصد رشد کرد

فروش هرمز ۲۱۳ درصد رشد کرد
کدخبر : 20945

گزارش عملکرد ماهانه شرکت فولاد هرمزگان جنوب با نماد هرمز برای دوره منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ منتشر شد و بر اساس آن میزان فروش این شرکت در مدت ۳ ماهه اول امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۹ به میزان ۲۱۳درصد رشد کرده است.

 

به گزارش رصداقتصادی، میزان فروش شرکت فولاد هرمزگان در خرداد ماه امسال برابر با ۱۹,۳۴۲,۴۸۸ میلیون ریال بوده است که بالاترین سهم فروش برای اسلب به میزان ۱۳۱ هزار و ۴۷۵ تن و به ارزش ۱۸,۷۵۳,۲۳۴ میلیون ریال بوده است.

با نگاهی بر میزان فروش شرکت در ۲ ماهه ابتدایی سال می بینیم که میزان فروش به ثبت رسیده برابر با ۳۳,۰۸۰,۷۹۵ میلیون ریال بوده است.در مجموع می توان گفت شرکت فولاد هرمزگان جنوب از ابتدای سال مالی جدید تا انتهای خردادماه ۱۴۰۰ فروشی برابر با ۵۲,۴۲۳,۲۸۳ میلیون ریال داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که عدد ۱۶,۷۱۲,۴۵۹ میلیون ریال را به ثبت رسانده با رشد ۲۱۳ درصدی فروش همراه گشته است.

گفتنی است شرکت فولاد هرمزگان جنوب در مدت ۳ ماهه اول امسال توانسته است اسلب به مقدار ۳۸۹ هزار و ۴۶۷ تن و سایر محصولات را به میزان ۸ هزار و ۸۲۶ تن تولید کند و در مجموع میزان محصول به فروش رسیده این شرکت در بهار ۱۴۰۰ برابر با ۳۸۷ هزار و ۷۷۹ تن بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه