سال٩٩ از تمامی برنامه ها جلوتر حرکت کردیم

سال٩٩؛سال رکوردها در چادرملو

سال٩٩؛سال رکوردها در چادرملو
کدخبر : 20969

مدیرعامل شرکت چادرملو درمجمع عمومی شرکت بیان کرد:ین شرکت در حوزه سودآوری رشد بسیار خوبی داشته است. سودآوری دارای فاکتورهای بسیاری است که از جمله فاکتورها افزایش تولید، دقت بیشتر در مواد اولیه و افزایش قیمت محصول است.

 ناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت بیان کرد:

*سال گذشته سال بسیار خوبی برای شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بوده است. ۲۲ درصد تولید کنسانتره، ۸ درصد گندله، ۱۰.۵ درصد آهن اسفنجی و ۸.۲ درصد شمش فولادی تولید این شرکت در سال ۹۹ بوده است.

*این شرکت توانست در سال گذشته کسب رکورد در تولید آهن اسفنجی با تولید ۱۶۰۲۸۴۳ تن به رتبه ششم کشور در تولید آهن اسفنجی دست یابد و به رشد ۱ درصدی در تولید آهن اسفنجی در سال ۹۹ در مقایسه به سال ۹۸ برسد.

*در سال گذشته در کنسانتره خشک رکورد زده‌ایم و رشد ۱۹ درصدی نسبت به سال ۹۸ داشته‌ایم.

*در زمینه تولید کنسانتره و گندله ۲ پروژه در دست اقدام داریم که یک واحد ۴ میلیون تنی کنسانتره و یک واحد ۵ میلیون تنی گندله که به مرحله اجرا درامده اند

*این شرکت توانست در سال گذشته در تولید شمش فولادی به رکورد دست یابد و به ۱ میلیون و ۲۵ هزار تن شمش فولادی تولید کند و در واقع بایستی گفت از تمامی برنامه ها جلوتر حرکت کردیم.

*این شرکت در سال ۹۹ بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان درآمد داشته باشد که در مقایسه با سال ۹۸ از آن بیش از ۱۷۰ درصد رشد داشته است

 *مهندس تقی زاده؛ادامه داد؛فروش چادرملو در سال ۹۹ به ۱۰ میلیون تن افزایش یافت و به ۲۶۰ میلیارد تومان رسید و ۲۱ درصد از فروش صادرات کشور صادرات شمش بوده است.

*وی بیان کرد؛این شرکت در حوزه سودآوری رشد بسیار خوبی داشته است. سودآوری دارای فاکتورهای بسیاری است که از جمله فاکتورها افزایش تولید، دقت بیشتر در مواد اولیه و افزایش قیمت محصول است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه