تحویل مخازن ۱۸۰ متر مکعبی شرکت فولاد شادگان

تحویل مخازن ۱۸۰ متر مکعبی شرکت فولاد شادگان
کدخبر : 21039

شرکت پترو کیمیا آروین مخازن ۱۸۰ متر مکعبی شرکت صنایع فولاد گسترش(شرکت فولاد شادگان) را ساخته و تحویل این شرکت داد.

به گزارش رصداقتصادی، مهندس شوشیان با اشاره به ساخت 265 هزار کیلوگرم مخازن 180 متر مکعبی شرکت صنایع فولاد گسترش(شرکت فولاد شادگان) توسط این شرکت گفت: این مخازن در یک پروسه زمانی 78 روزه توسط شرکت پترو کیمیا آروین طراحی و ساخته شده است و روز گذشته 57 هزار تن آن تحویل کارفرما شده و تا پایان هفته جاری بقیه مخازن نیز تحویل شرکت صنایع فولاد گسترش(شرکت فولاد شادگان) می شود.

مهندس شوشیان با تاکید بر اینکه در طی مراحل ساخت این مخازن تمام نظارت های فنی توسط کارشناسان این شرکت انجام شده گفت: این کار سنگین با تلاش و همت کارکنان شرکت پترو کیمیا آروین انجام شد. در سه ماه گذشته کارکنان بخش تولید حتی در روزهای تعطیل مشغول به کار بودند تا بتوانیم در زمان مقرر مخازن را تحویل کارفرما بدهیم.

مهندس شوشیان به مهمترین تولیدات شرکت پترو کیمیا آروین اشاره کرد و گفت: شرکت پترو کیمیا آروین از شرکت های فعال در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، پالایش و فولاد است که در زمینه طراحی و تولید برج های فرایندی(تاور)، مخازن ذخیره، راکتور، مبدل های حرارتی پوسته-لوله، کولرهای هوایی، مخازن تحت فشار، تفکیک گرها، کوره، هیتر، ریفرمر، سازه های فلزی و پکیج فلر فعالیت می کند.

لازم به ذکر است که شرکت پترو کیمیا آروین در حال حاضر دارای دو کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی شماره 3 اهواز است و بیش از 100 نفر به صورت مستقیم در این شرکت مشغول به کار هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه