بازدید سرزده مدیرعامل آهن و فولاد ارفع از واحدهای عملیاتی

بازدید سرزده مدیرعامل آهن و فولاد ارفع از واحدهای عملیاتی
کدخبر : 21062

عصر روز دوشنبه، ۱۴ تیرماه ۱۴۰۰ علی محمدی مدیرعامل شرکت با حضور در میان کارکنان این واحدها، به بررسی شرایط پرداخته و به صورت مستقیم با کارکنان واحدهای ریخته گری، کوره ها و نسوز دیدار و ضمن این بازدید با کارکنان این واحدها به گفت و گوی صمیمی پرداخت.

به گزارش رصداقتصادی، در این بازدید مدیرعامل شرکت، تمام موفقیت ها را مرهون تلاش سرمایه های انسانی مجموعه دانسته و با تاکید بر مشکلات خاص این روزهای صنعت کشور از جمله همه گیری کرونا و مشکلات ناشی از کمبود برق، از تلاش های خستگی ناپذیر کلیه کارکنان شرکت تقدیر نموده و اظهار داشت:

پیشبرد برنامه ها و فعالیت های مجموعه بدون توجه ویژه به نیازها و رسیدگی به مسائل پرسنل امکان پذیر نبوده و تمامی فعالیت ها بایستی بر مبنای همدلی و هم افزایی باشد.پس تمام سعی ما در کنار تولید پایدار و توسعه، توجه ویژه به سرمایه های انسانی و رفع مشکلات کارکنان مجموعه است.

 

محمدی توجه به مسائل رفاهی کارکنان شرکت را از اولویت‌های خود دانست و افزود:"سیاست‌های رفاهی شرکت در جهت فراهم نمودن‌ آسایش و آرامش کارکنان‌ است، چرا که اعتقاد داریم در چنین شرایطی، علاوه بر پایداری تولید، دغدغه‌ی کارکنان در زمان حضور در محل کار به حداقل می‌رسد. کاهش حوادث، افزایش تولید و آماده‌ به کاری تجهیزات و رضایت همگانی از پیامدهای مثبت تامین شرایط رفاهی کارکنان است".

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در پایان این بازدید سرزده، در راستای درخواست های کارکنان زحمتکش این بخش ها و رفع مشکلات آنها، دستوراتی را صادر و بر پیگیری آنها تا حصول نتیجه تاکید نمود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه