رضا رحمانی، وزیر صمت اعلام کرد :

امروز مسئولان خط مقدم جبهه‌ی جنگ اقتصادی هستند

امروز مسئولان خط مقدم جبهه‌ی جنگ اقتصادی هستند
کدخبر : 2958

رحمانی گفت: امروز شما (مسئولان) در خط مقدم جبهه‌ی جنگ اقتصادی هستید، همگرایی و اتحاد باید ایجاد بشود، انسجام خانواده بزرگ صنعت و معدن و تجارت ضروری است.

به گزارش  رصد اقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رحمانی، وزیر صمت در گردهمایی روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت کشور گفت: مرور برنامه‌ها در روز‌های پایانی سال از لحاظ تامین و توزیع کالا‌های اساسی و مایحتاج مردم، تنظیم بازار، حفظ وضعیت موجود تولید و اشتغال و سایر برنامه‌ها از جمله اهداف این گردهمایی است.

او ادامه داد: هماهنگی مسایل سازمان‌های صمت استان‌ها در سطح کلان و وزارتخانه در این گردهمایی باید انجام بشود.

وزیر صمت تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی به تمام عیار وقف کشور و مردم بود و ما هم مانند این شهید بزرگوار باید اینگونه باشیم، امروز شما (مسئولان) در خط مقدم جبهه‌ی جنگ اقتصادی هستید، همگرایی و اتحاد باید ایجاد بشود، انسجام خانواده بزرگ صنعت و معدن و تجارت ضروری است.

او تصریح کرد: وزارت صمت در حل بسیاری از مشکلات کشور می تواند موثر باشد، باید وقت بگذاریم و تدبیر کنیم و این یک فرصت است.

رحمانی این گردهمایی را نقطه عطفی در پیشبرد برنامه های وزارتخانه دانست و ادامه داد: تاریخ در آینده درباره مسئولیت امروز ما می نویسد، تا روزی که می توانیم باید تلاش کنیم. باید ارزیابی کاملی از حوزه های تولید و توزیع و تامین مایحتاج عمومی و تامین مواد اولیه داشته باشیم. تولیدکنندگان با روحیه و نشاط و انگیزه و امیدواری فعالیت می کنند و به حول و قوه الهی وضعیت بهتر هم می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه