در کمتر از سه هفته اتفاق افتاد:

ارسال اولین محصول تولیدی گندله شرکت سیمیدکو به مقصد اهواز

ارسال اولین محصول تولیدی گندله شرکت سیمیدکو به مقصد اهواز
کدخبر : 9668

اولین محصول تولیدی گندله شهیدسپهبدحاجقاسمسلیمانی شرکت_سیمیدکو به مقصد شرکت فولادی شادگان ارسال شد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت سیمیدکو وبه نقل از محمدمدنیفر پس از گذشت کمتر از سههفته از راه اندازی کارخانه تولید گندله شرکت، اولین محصول تولیدی به وزن سههزارتن بارگیری و به مقصد شرکت تولیدی شادگان، از شرکت های تابعه شرکتفولاد_خوزستان ارسال شد.

 

مدیر عامل شرکت سیمیدکو با بیان این نکته که پرسنل سختکوش شرکت صنعتیومعدنیتوسعهفراگیرسناباد فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری امسال به نام سال جهش_تولید را در عمل تحقق بخشیدند افزود: خوشبختانه فرآیند تولید گندله در شرکت سیمیدکو بر اساس برنامه پیش بینی شده در حال انجام است و تولید محصول بیشتر از برنامه بینی شده محقق شده است.

 

مدنی فر، حمایت و همکاری مدیر عامل و مدیران و کارشناسان شرکت فولاد خوزستان را در تحقق این مهم،  ستودنی دانست و افزود:

 

این موفقیت قطعا بدون حمایت و هم افزایی و استفاده از دانش فنی متخصصان شرکت فولاد خوزستان و شرکتمهندسینمشاورپیشگامانفولادجنوب محقق نمی شد و باید قدردان حمایت های جناب آقای #مهندسمحمدی مدیرعاملمحترمشرکتفولاد_خوزستان و همچنین مدیران و متخصصین این شرکت باشیم.

 

این‌محموله با سیستم ترابری شرکتچندوجهیفولادلجستیک به مقصد اهواز ارسال شده است.

 

لازم به ذکر است خط تولید گندله  شرکت سیمیدکو به دست متخصصان داخلی و با سرمایه گذاری ۸۸۲ میلیون یوان و ۱۶۵۰ میلیارد ریال در کمتر از سه سال راه اندازی شده و با تولید دوونیممیلیونتن گندله در سال، برای حدود ۱۵۰۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم  در شرقی ترین نقطه کشور ودر متطقه سنگان شهرستان خواف برای جوانان این منطقه ایجاد اشتغال کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه