مسئول یگان حفاظت و اجراییات اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

رفع تصرف بیش از21هزار متر مربع اراضی ملی قشم به ارزش بیش از31میلیارد ریال

رفع تصرف بیش از21هزار متر مربع اراضی ملی قشم به ارزش بیش از31میلیارد ریال
کدخبر : 10119

مسئول یگان حفاظت و اجراییات اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دراجرای دستورات رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان درخصوص احقاق حقوق مردم جزیره قشم افزون بر 21هزار و 371 مترمربع از اراضی ملی جزیره قشم به ارزش 31میلیارد و 437میلیون ریال در بازه زمانی بین 23 فروردین الی 14خرداد امسال توسط این یگان رفع تصرف شد.

مصطفی مازندرانی روز چهارشنبه با اعلام این مطلب افزود: در این مدت همچنین از سوی بازرسین یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی 152 فقره اخطاریه کتبی برای متصرفین اراضی ملی و دولتی به میزان یک میلیون و 456 هزار و 134متر مربع صادر شده است.

 

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم؛ وی تصریح کرد: اجرای دو حکم قضایی، تشکیل دو پرونده قضایی برای متصرفان، تشکیل و ارسال یک پرونده ساخت و ساز غیرمجاز به کمیسیون تخلفات ساختمانی و دو مورد بازدید و کنترل برداشت از معادن جزیره قشم نیز از دیگراقدامات این یگان در طول این مدت بوده است.

 

به گفته مازندرانی در راستای اجرای دستور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درخصوص جمع آوری تورهای ماهیگیری و ماهی های خشک و همچنین آزادسازی اراضی اشغال شده از سوی برخی افراد واقع در ضلع شرقی پاسگاه دریابانی شهر سوزا، محدوده ای به مساحت افزون بر 9هزار و 300مترمربع نیز در این بازه زمانی آزادسازی و تابلو هشدار اراضی ملی و دولتی هم در آن محل نصب شد.  

 

مسئول یگان حفاظت و اجراییات اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد قشم اجرای تمام این ماموریت ها  در طول این مدت را ماحصل گشت و بازرسی های میدانی بازرسین این یگان در قالب 182 اکیپ اعلام کرد.

 

مازندرانی با تقدیر از حمایت های بی شائبه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از اقدامات این یگان از همکاری پلیس اقتصادی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قشم و حمایت قانونی و تسریع در روند پیگیری حقوقی و قضایی از سوی دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همه واحدهای ذیربط در سازمان منطقه آزاد قشم  نیز تشکر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه