مسوول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

رفع تصرف از اراضی ملی قشم به ارزش بیش از 13 میلیارد ریال

رفع تصرف از اراضی ملی قشم به ارزش بیش از 13 میلیارد ریال
کدخبر : 11957

مسئول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در راستای عمل به دستورات رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان درخصوص احقاق حقوق مردم جزیره قشم یک مورد کوه خواری روی داده در اراضی ملی جزیره قشم، توسط این یگان رفع تصرف شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مصطفی مازندرانی اظهار کرد: با بررسی به موقع یک مورد کوه خواری و زمین خواری در محدوده ساحل جنوبی سه راهی روستای رمچاه به وسعت 650 مترمربع به ارزش بیش از 13 میلیارد ریال توسط نیروهای یگان حفاظت از اراضی ملی رفع تصرف شد.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای عمل به وظایف کاری و با اخذ تایید و دستور مقامات قضایی شهرستان قشم با هدف حفظ حقوق ملی و دولتی در جزیره قشم عملیاتی گردید.

مسئول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: طی ماه های گذشته و با حمایت های صورت گرفته از جانب رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، پرونده های تصرف اراضی دولتی و ملی با جدیت و سرعت رسیدگی می شود.

به گفته مازندرانی؛ همکاری مردم و ارسال گزارش از تصرفات غیرقانونی صورت گرفته نقش اساسی و بسیار مهمی در حفظ اراضی ملی و دولتی به عنوان ثروت ملی ایفا می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخورد با متخلفان این حوزه برابر قانون و مقررات پیگیری می شود و با قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز، اراضی ملی که متعلق به عموم مردم است از دستبرد متجاوزان و فرصت طلبان محفوظ می ماند.

 

 

1424031941-parsnaz-com

اقازاده

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه