توسعه همکاری های بین سپاه و سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه های فرهنگی و اجتماعی

کدخبر : 12064

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نیروهای سپاه پاسداران قشم در زمان های مختلف در عرصه های گوناگون اجتماعی، فرهنگی و امنیتی عملکرد بسیار خوب و موفقی داشته اند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، افزود: سرافرازی امروز جمهوری اسلامی ایران و وجود امنیت پایدار در منطقه حاصل تلاش تمامی نهادها مربوط به این حوزه است.

1bd1bc97-1a21-4e8f-a6a2-2b4125b931d6

وی ادامه داد: هماهنگی میان بخش های فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم و نیروهای سپاه و بسیج می تواند به حل و کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی موجود در سطح جزیره کمک کند و موجب افزایش کیفیت زندگی ساکنان شود.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم در پایان تصریح کرد: برنامه ریزی برای توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی می تواند موجب افزایش روحیه شهامت و مجاهدت میان جوانان جزیره و کشور شود و سازمان منطقه آزاد قشم آماده همکاری در این زمینه هاست.

e2e55a44-65c9-464d-b995-77d582d91079

براساس این گزارش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز در این جلسه ضمن تبریک ایام و اعیاد گذشته، از مجموعه اقدامات و خدمات ارائه شده توسط سازمان منطقه آزاد قشم در راستای افزایش کیفیت زندگی ساکنان جزیره قدردانی کرد.

a19fc1f9-7226-44cf-bd34-7a9f0eb6dcd5

سرهنگ محمد سالاری در ادامه گزارشی از عملکرد مجموعه تحت فرمان خود در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سازندگی، امنیتی و دفاعی ارائه کرد و افزود: نیروهای سپاه و بسیج قشم با همراهی و مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا و کاهش آسیب های ناشی از این بیماری عملکرد خوب و موفقی داشته اند.

وی در پایان گفت: همکاری بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم با این نهاد انقلابی در جهت فرهنگ سازی و مدیریت فضای اجتماعی جزیره قشم نتیجه بخش بوده و شاهد کاهش آسیب های اجتماعی هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه