برگزاری دومین آزمون جامع و سی و یکمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی در قشم

برگزاری دومین آزمون جامع و سی و یکمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی در قشم
کدخبر : 12203

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری دومین آزمون جامع سال تحصیلی سال جاری و سی و یکمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کار و دانش قشم همزمان با سراسر کشور روز جمعه 24 مردادماه امسال خبر داد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا کمساری با اعلام این خبر، اظهار کرد: این آزمون ها  در رشته های نوازندگی ساز ایرانی، گرافیگ رایانه ای، گرافیگ کامپیوتری، آواز جهانی، صفحه آرایی، عکاسی دیجیتال و... با حضور داوطلبان در قشم برگزار شد.

وی ادامه داد: از مجموع 128 شرکت کننده در این آزمون ها، 105 شرکت کننده در آزمون جامع و 23 نفر نیز در سی و یکمین آزمون ادواری مهارت های کار و دانش شرکت کردند.

WhatsApp Image 2020-08-15 at 12.30.25 (1)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، امتحان عملی این آزمون در روزهای 22 و 23  با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و آزمون نظری (تئوری) نیز روز جمعه ۲۴ مردادماه به صورت برخط (آنلاین) برگزار گردید.

به گفته کمساری؛ آزمون ادواری، آزمونی است که به صورت دوره ای و به منظور تعیین سطح مهارتی افراد و براساس استانداردهای مهارتی کار و دانش برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان برای حضور در این آزمون باید حداقل ٣٢ واحد و حداکثر ٤٤ واحد از دروس برنامه آموزش مهارتی رشته های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را سپری کرده باشند.

WhatsApp Image 2020-08-15 at 12.30.25

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه